Ameriška spletna podjetja le stežka osvajajo Kitajsko

Luo Chuan je odstopil.

Ameriška spletna podjetja le stežka osvajajo Kitajsko

Prodiranje na kitajski trg je zanje težaven in počasen proces, saj se ne želijo ali ne znajo prilagoditi okusu kitajskih spletnih uporabnikov.
Ameriška spletna podjetja le stežka osvajajo Kitajsko

Luo Chuan je odstopil.

Z novimi težavami se trenutno sooča MySpace China. Odstopil je namreč Luo Chuan, odgovorni urednik kitajske verzije MySpace. Odstopil je, ker je želel razviti strategijo, ki bi bila kitajskemu
trgu bolj pisana na kožo, a se s tem pri MySpace niso strinjali.

Ameriška spletna podjetja pa so težave imela že prej. Google, na primer, se je pri kitajski verziji na vse kriplje izogibal spremeniti značilno začetno stran spletnega brskalnika, s tem pa izgubljal bitko z domačim spletnim brskalnikom Sohu. Sohu ima namreč začetno stran povsem napolnjeno z raznimi povezavami in sličicami, kar je, kot kaže, kitajskim uporabnikom bolj všeč.

Ameriška spletna podjetja bi se najverjetneje morala bolj zgledovati po Facebooku in hi5, saj sta oba poskusila z drugačno strategijo. Prevode strani prepuščata uporabnikom, ki spletni strani z raznimi slengizmi dodajajo občutek domačnosti. Taktika se je že izkazala za zelo uspešno, saj se obe strani po svetu širita izredno hitro. MySpace pa prevode pripravlja sam, kar je najbrž tudi razlog, da ima večino uporabnikov še vedno v ZDA.

Vir: Venture Beat

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki