
Preveč informacij ubija produktivnost in prinaša finančne izgube (vir: The New York Times).
Informacije dandanes prejemamo z vseh strani – radio, televizija, internet, mobilni telefoni, plakati, panoji in vedno več vrst raznih sredstev, ki nam želijo približati določene informacije. Nekaterim se lahko izognemo, oziroma jih preprosto ugasnemo, z nekaterimi pa se moramo soočiti, jih sprejeti in izbrisati. Vse to pa odvrača pozornost od bistvenih stvari in zmanjšuje našo produktivnost.
Družbe, ki so večinoma krive za poplavo informacij, so se sedaj združile, da jo omejijo in omilijo nadaljno poplavo. Omenjeni so Microsoft, Intel, Google in IBM. Prejšnji teden so te družbe postavile okvire za sodelovanje za raziskavo problema. Vse ugotovitve in rešitve bodo objavljene z nasveti, kako se soočiti s težavo, pomagali pa ne bodo le svojim zaposlenim, ampak vsem, ki jih omenjena zadeva prizadeva.
Intel je v osemmesečni interni raziskavi ugotovil, da so bili zaposleni, ki jim je bil dotok digitalnih motenj omejen, veliko bolj produktivni in kreativni. RescueTime pa je razkril, da povprečen delavec, ki preživi svoj delovni čas za računalnikom, petdesetkrat preveri svoj elektronski poštni predal, pošlje 77 neposrednih sporočil in se ustavi na 40 spletnih straneh, ki odtegujejo njegovo pozornost od dela.
Omenjeno združenje je že začelo eksperimentirati z iskanjem rešitev. Manjše skupine v določenih družbah vzpodbujajo zaposlene, da redkeje preverjajo elektronsko pošto, pošiljajo skupinska sporočila bolj preudarno in ne dopuščajo, da jih razni drugi digitalni opomniki zmedejo in preuredijo pomembnost stvari v načrtu. Pri Googlu pa je inženir prejšnji teden predstavil “E-Mail Addict”, program, ki ne dovoljuje preverjane elektronske pošte na več kot petnajst minut.
Ko navidezno neškodljiva dejstva pretvorimo v številke, ugotovimo da gre za velike izgube. ZDA izgubijo okoli 650 milijard dolarjev na leto v produktivnosti. Podjetja poudarjajo da ne le motnja sama, veliko časa vzame zaposlenim tudi to, da svoje misli ponovno usmerijo v delo.
Vir: The New York Times