Kako pospešiti prodajo?

Čas je v današnjem svetu izredno pomemben. Tudi pri prodaji. Kupec, ki bo lahko opravil nakup na najhitrejši možen način, se bo v spletno ali fizično prodajalno z veseljem vrnil, to pa se bo obrestovalo vsem vam. Kako v čim krajšem času prodati čim več?
Kako pospešiti prodajo?

Nasveti za pospešitev prodaje (Vir slike: YouTube).

Sami naredite prvi korak. Pred tem pa se pozanimajte, zakaj bi nekdo želel stopili v stik z vami oziroma natančneje, zakaj bi želel vaš izdelek oziroma storitev. Če se boste lotili kontaktiranja strank prek telefona, se dobro pripravite. S tem bo dobil vaš prvi stik pravi pomen, morda ne boste takoj prodali artikla, boste pa s tem izvedeli veliko o vašem potencialnem kupcu.

Ne prodajajte nemotivirani

Ne kontaktirajte strank, če se niste predhodno pripravili. Naredite analizo trga in kupcev, česa si želijo. Če menite, da ima nekdo vsaj malo interesa za nabavo vašega izdelka, ga dajte na svoj seznam. Če bo oseba tudi v prihodnje kazala interes, stopite z njo v stik.

Kontaktirajte ob pravi uri

Večina vam bo dejala, da je klicanje z namenom prodaje po 17. uri neprimerno, prav tako pred 10. uro. Najboljši čas vam bodo narekovale kar stranke same. Enkrat, ko boste z njimi komunicirali, boste ugotovili, kdo je bolj sproščen v pogovoru, dogovorite se posamično za pogovor. Naredite si urnik za klicanje strank.

Če je petek popoldne, ne mislite, da ne morate nič prodati. Enako velja za ponedeljke. Ne dajajte svoje prodaje v enake okvirje kot so delovna mesta s fiksnim urnikom.

Načrtujte

Najslabše, kar lahko storite je, da pridete v službo zjutraj in začnete ugotavljati, koga vse boste poklicali. S tem boste le zapravljali svoj dragoceni čas. Pripravite si seznam klicočih. Nikoli ne končajte dneva ne da bi naredili načrt za naslednji dan.

Začinite pogovor

Morda veste, da je ena od vaših strank postala starš ali pa se je poročila. To naj bo začetna tematika pogovora, vsekakor ne posel. Način pogovora naj bo vseeno formalen in profesionalen, po nekaj minutah pa planite na dan s prodajno vsebino. A ne bodite vsiljivi.

Prisluhnite svojemu sogovorniku!

Poslušajte sogovornika in poskušajte čim manj govoriti. Hitrejša prodaja ne pomeni, da hitreje govorite. Pomeni ravno obratno – da govorite manj in daste potrošniku možnost, da spregovori. S tem boste dobili tudi priložnost izvedeti, česa si sploh želi in to iz prve roke!