10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)

Kako prepričati stranke, da se vračajo?

Ena izmed napak, ki jih delajo podjetniki je ta, da se preveč osredotočajo na pridobivanje novih strank in premalo na zadovoljstvo obstoječih. Imejte v mislih, da je dražje in težje pridobiti novo stranko, kot pa obdržati staro stranko.
10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor želite s strankami vzpostaviti odnos morate z njimi redno komunicirati in jim nuditi dobro storitev.

1. Navežite stike in vzpostavite oseben odnos

Oblikovalsko podjetje The Betty Brigade, ki je bilo ustanovljeno leta 2003, vodi evidenco pomembnih datumov svojih strank. Tako direktor preko storitve za enostavno pošiljanje elektronske pošte strankam avtomatično pošilja elektronske čestitke za rojstni dan, obletnice ali zgolj z namenom, da se jim zahvali, ker so zveste stranke.

Zakaj ta pristop deluje: Vsak se rad počuti nekaj posebnega in vsakogar razveseli drobna pozornost – še posebej, če jim ne želite nič prodati.

2. Transparentnost

Podjetje za oblikovanje spletnih video oglasov KMGI je skoraj podvojilo nakupe obstoječih strank, ko so jim omogočili, da v živo spremljajo proces izdelave video oglasov preko spleta in na tak način nadzorujejo stroške v vsakem oddelku ter v vsakem trenutku vedo, kje se njihovo naročilo nahaja.

Zakaj ta pristop deluje: Stranke so rade udeležene v procesu izdelave. Stranke cenijo, da vedo, kaj se dogaja z njihovim naročilom.

3. Prilagodite rešitve za pametne telefone

Podjetnik z restavracijo Eppie’s uporablja tehnologijo z namenom obdržati svoje stranke. Podjetnik pošilja posebne ponudbe na pametne mobilne telefone in jih nagrajuje s točkami zvestobe. Ponudbe lastnik restavracije pošilja rednim strankam, ki jih v restavracijo ni bilo že nekaj dni. Te ponudbe so prilagojene posamezniku.

Zakaj ta pristop deluje: Lastnik restavracije pozna okuse svojih strank in ve, kaj radi jedo, zato jim lahko pošilja prilagojene ponudbe. Takšna gesta pokaže stranki, da jo poznate in vam ni vseeno.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki