
10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)
V kolikor želite s strankami vzpostaviti odnos morate z njimi redno komunicirati in jim nuditi dobro storitev.
1. Navežite stike in vzpostavite oseben odnos
Oblikovalsko podjetje The Betty Brigade, ki je bilo ustanovljeno leta 2003, vodi evidenco pomembnih datumov svojih strank. Tako direktor preko storitve za enostavno pošiljanje elektronske pošte strankam avtomatično pošilja elektronske čestitke za rojstni dan, obletnice ali zgolj z namenom, da se jim zahvali, ker so zveste stranke.
Zakaj ta pristop deluje: Vsak se rad počuti nekaj posebnega in vsakogar razveseli drobna pozornost – še posebej, če jim ne želite nič prodati.
2. Transparentnost
Podjetje za oblikovanje spletnih video oglasov KMGI je skoraj podvojilo nakupe obstoječih strank, ko so jim omogočili, da v živo spremljajo proces izdelave video oglasov preko spleta in na tak način nadzorujejo stroške v vsakem oddelku ter v vsakem trenutku vedo, kje se njihovo naročilo nahaja.
Zakaj ta pristop deluje: Stranke so rade udeležene v procesu izdelave. Stranke cenijo, da vedo, kaj se dogaja z njihovim naročilom.
3. Prilagodite rešitve za pametne telefone
Podjetnik z restavracijo Eppie’s uporablja tehnologijo z namenom obdržati svoje stranke. Podjetnik pošilja posebne ponudbe na pametne mobilne telefone in jih nagrajuje s točkami zvestobe. Ponudbe lastnik restavracije pošilja rednim strankam, ki jih v restavracijo ni bilo že nekaj dni. Te ponudbe so prilagojene posamezniku.
Zakaj ta pristop deluje: Lastnik restavracije pozna okuse svojih strank in ve, kaj radi jedo, zato jim lahko pošilja prilagojene ponudbe. Takšna gesta pokaže stranki, da jo poznate in vam ni vseeno.
Vir: entrepreneur.com