
Kako prihraniti več časa? (Vir slike: sxc.hu)
Preberite 6 nasvetov, s pomočjo katerih boste lahko prihranili čas.
1. Načrtujte. Ko se soočate s kopico nujnih opravil, se čas, namenjen za načrtovanje, najverjetneje zdi izguba časa. A to zagotovo ne drži. V kolikor si boste vsako jutro vzeli 10 minut, boste tekom dneva veliko bolj organizirani, delo pa bo potekalo hitreje in učinkoviteje.
2. Združite čimveč opravil. Veliko časa boste lahko prihranili že s tem, ko boste opravili dve ali več stvari na en mah – tudi tu vam bo delo močno olajšalo vsakodnevno načrtovanje. Na primer: ne zapravljajte časa z vsakodnevnim obiskovanjem banke, saj lahko vse obveznosti gotovo opravite enkrat v tednu.
3. Prepustite dostavo paketov dostavnim službam. Te bodo svoje delo opravile hitro in zanesljivo, vi pa boste prihranili ogromno časa, ki ga sedaj lahko porabite za druge, pomembnejše stvari v podjetništvu, kot je pridobivanje sponzorjev, prodaja in komunikacija s strankami.
4. Prosite za pomoč. Je pred vami zahteven projekt, ki bo od vas zahteval več dni in noči dela? Podkupite prijatelje in družinske člane z brezplačnimi prigrizki in s pijačo ter jih prosite, če bi vam mimogrede lahko še priskočili za pomoč. Tako bo delo, ki bi ga sami opravljali cel teden, dokončano v enem samem zabavnem večeru!
5. Seznam opravil in tudi druge podatke si zapišite v rokovnik. Tako nikoli ne boste pozabili na prihajajoči sestanek, na pomembne telefonske številke, informacije o poslovnih partnerjih, želje strank ipd. Nato se čimprej navadite, da boste rokovnik imeli ves čas na dosegu rok.
6. Privoščite si odmor. Morda res obožujete svoje delo, a poskrbeti morate tudi za počitek. Vzemite si vsaj en dan v tednu, ko boste popolnoma pozabili na delo in verjemite, da se boste na delo vrnili še bolj motivirani in učinkoviti!
Vir: Young Entrepreneur
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!