Prodaja velikim trgovskim verigam

Se sprašujete, kako spraviti svoj produkt na police 18 tisočih trgovin v obdobju dveh let? Da to ni nemogoče, sta dokazala Fabian Milon in Jerome Lesur s prodajanjem pakiranega sadja. Njun recept za uspeh je uspešen marketing in produkt, ki je na trg prinesel svežino.
Prodaja velikim trgovskim verigam

Prodaja velikim trgovskim verigam (slika: sxc.hu)

Vse se je začelo leta 2006, ko je Fabian Milon po trgovinah zaman iskal pakirano sadje – produkt, ki je bil v Franciji, njegovi domovini, izredno popularen, povrhu vsega pa še zdrav. Ideja je bila rojena in leta 2009 je ustanovil podjetje Buddy Fruits. Milon je skrbel za recepte, saj je bil več let lastnik restavracije, medtem pa je Jerome Lesur, soustanovitelj podjetja, skrbel za marketing in distribucijo.

Milon in Lesur sta v dveh letih ustvarila izredno uspešno podjetje, ki danes svoje produkte ponuja več kot 18 tisočim trgovinam v Združenih državah Amerike. Svoje produkte prodajata velikim trgovskim verigam, kot je na primer Wal-Mart, Kroger in drugim.

V kolikor si želite razširiti svoj trg in prodajati velikim trgovskim verigam, ki so prisotne tudi na slovenskem trgu (Tuš, Špar, Mercator in druge) si preberite nekaj nasvetov, ki vam jih podajata Milon in Lesur.

  • Poiščite posrednika. Ena izmed največjih prednosti pri sodelovanju s posredniki je v tem, da s tem ne dobite le novega sodelavca, temveč avtomatsko pridobite tudi njegov dostop do uspešnih trgovskih verig, s katerimi izbrani posrednik že uspešno posluje.
  • Pokažite, da je vaš produkt popularen. S statističnimi dokazi in zanimivimi anekdotami velikim trgovskim verigam pokažite, da se bo vaš izdelek prodajal. Podjetje Buddy Fruits jih je navdušilo s sloganom: “Eno Buddy sadje na dan odžene zdravnika stran!”, poleg tega pa so priložili fotografije, ko njihov izdelek uporablja Michelle Obama, Jamie Oliver in otroci v šolah po Združenih državah Amerike. Te so namreč demonstrirale uporabnost in priljubljenost produkta.
  • Dokažite, da imate zveste stranke. Trgovska podjetja namreč cenijo zvestobo in resnost.
  • Predlagajte najprimernejšo pozicijo na policah za vaš izdelek. Izdelki podjetja Buddy Fruits vsebujejo 100 odstotkov sadja, zato so jih v trgovinah postavili na police zraven sadja, kljub temu, da je pakirano. Poteza je bila všeč tako strankam, kot trgovinam, ki so jih tržile s poudarkom na priročnosti.
  • Izstopite iz množice. Če želite uspeti, morate ustvariti produkt, ki bo všeč trgovinam in strankam. V kolikor se vaš produkt ne bo prodajal, ga bodo trgovine odstranile iz polic in vsi boste na slabšem.
  • Poudarite prednosti vašega izdelka. Trgovinam ponudite nekaj, česar še nimajo in prinesite svežino na njihov trg.
  • Začnite z manjšimi ribami. Zavedajte se, da vas velika trgovska podjetja ne bodo niti povohala, če ne boste imeli svojega posrednika. A ne prehitevajte – sprva se osredotočite na srednje velika podjetja in se dokažite. Ko boste imeli dokaze, statistične analize in profit, lahko napadete velika podjetja.

Vir: Entrepreneur

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje