racunovodja-v-podjetju

Računovodja v podjetju se enostavno povezuje s svojimi strankami

Spletni program Minimax uporablja več kot tisoč računovodskih servisov po vsej Sloveniji. Vedno več računovodij se odloča za uporaba programa, ki je zasnovan na digitalizaciji poslovanja z ažuriranimi podatki, samodejnimi posodobitvami sistema in kanali, ki omogočajo enostavno povezovanje servisov s svojimi strankami.
racunovodja-v-podjetju

Podjetje SAOP, ki je v letu 2004 razvilo in na trg plasiralo spletni program v oblaku Minimax, vsa svoja znanja in izkušnje strokovnjakov usmerja v razvoj računovodskega sistema, ki danes postaja eden izmed bolj priljubljenih programov za vodenje poslovnih knjig za male podjetnike in tudi večje organizacije. Družba SAOP je prejela številne nagrade za inovativnost, pri čemer se v zadnjih letih osredotočajo na digitalizacijo poslovanja in čim boljšo uporabniško izkušnjo. Računovodja v podjetju in podjetnik zato prihranita na času, virih in stroških.

Kako se računovodja v podjetju in naročnik povezujeta preko programa?

Program za račune je zasnovan tako, da se računovodski servis in stranka oziroma naročnik storitev lahko enostavno povezujeta preko sistema. Pri tem je pomembno vedeti, da program deluje preko spleta s shranjevanjem podatkov na oddaljenih strežnikih, zato je za dostopanje vanj potrebna le internetna povezava in uporabniško geslo. V sistem je mogoče dostopati iz katerekoli elektronske naprave, najsi gre za računalnik, pametno tablico ali pametni telefon.

Knjigovodja dostopa do istih podatkov v sistemu kot stranka oziroma zaposleni v naročnikovem podjetju. Stranka določene finančne podatke vnaša sama. Podjetnik lahko kar preko mobilne aplikacije pošlje račun v digitalizirani obliki v sistem. To naredi tako, da slika papirnat dokument, aplikacija ga pretvori v ustrezno obliko, katero nato stranka pošlje v sistem. V istem trenutku knjigovodja lahko pregleda taisti dokument, ga poknjiži ali pa plača preko spletne banke.

Brez fizičnega prenašanja dokumentov

Podjetje SAOP razvija spletni program Minimax v smeri, da bi bilo čim manj fizičnega prenašanja dokumentov. Računovodja v podjetju včasih ni mogel poknjižiti določenih dokumentov ali pa narediti pravilnega obračuna, če ni prejel računov in drugih dokumentov v fizični obliki. Do neke mere so podjetja omenjeno težavo reševala s skeniranjem dokumentov, vendar tudi to delo vzame veliko časa, še posebej, če gre za večje organizacije.

Pri spletnem programu za vodenje poslovnih knjig pa so vsi dokumenti avtomatično že v računovodskem servisu. Prednost programa je tudi v tem, da knjigovodje lahko pobirajo podatke in usklajujejo zaloge iz spletnih trgovin in drugih aplikacij, ki so povezane s programom. Sistem nudi tudi številne avtomatizirane funkcije pri izdajanju in prejemanju elektronskih računov, pri čemer se program lahko poveže tudi s FURS-om, ko gre za elektronske davčno potrjene gotovinske račune.

Računovodja v podjetju dostopa do podatkov preko spleta

Prednost programa Minimax je v tem, da lahko knjigovodja in podjetnik dostopata do finančnih podatkov kar preko spleta. Podjetje SAOP je tako razvilo priročno rešitev, pri kateri programa ni potrebno nameščati na računalnik. Običajni programi se morajo namreč namestiti na vsak računalnik posebej, izmenjava podatkov med njimi pa je v določenih funkcijah zelo omejena.

Zato računovodski servisi prihranijo denar, saj nimajo stroškov z nakupom programa, pri čemer plačujejo le mesečno najemnino za uporabo. Računovodja v podjetju ima manj dela in prihrani na času tudi zato, ker se v sistemu nenehno ažurirajo obračunski podatki, družba SAOP pa poskrbi za zakonodajne, vsebinske in tehnične nadgradnje programa.

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki