Začetniška trema

Ste ustanovili startup podjetje, sedaj pa se vas loteva strah pred vstopom v podjetništvo? Morda vam pomaga naslednjih šest nasvetov, s katerimi bo vaš prestop v podjetniške vode bolj miren in s pomočjo katerih boste zbrali dovolj poguma in izkušenj, da boste pripravljeni na akcijo.
Začetniška trema

Začetniška trema. (Vir slike: sxc.hu)

Torej, imate dobro idejo, napisali ste izčrpen poslovni načrt in celo izdelali prototip? Sedaj ste pripravljeni na vstop v podjetništvo, kajne? Niti ne.

Ko šele pričenjate s podjetništvom, morate, še preden se zares predate poslu, zbrati ves pogum, ki ga nujno potrebujete – kar pa ni vedno lahko.

Najslabše je, da ustanovite startup podjetje, potem pa se ustrašite podjetništva in se raje zaposlite pri sosednjem obrtniku.

Predstavljamo vam šest načinov, kako lahko sami sebe pripravite na skok v podjetniške vode.

1. Vaja dela mojstra.

Težko je kar vstopiti v pisarno vaše potencialne stranke in jo prepričati, da kupi vaš produkt, še posebej, če tega še nikoli niste storili. Za začetek pripravite svojo predstavitev in vadite na prijateljih, sorodnikih in kolegih. Poskrbite, da boste znali odgovoriti na vsa zastavljena vprašanja in rešiti vse dvome, ki bi morda nastali.

Razmišljate o svojem lastnem podjetju? Preberite si, kako ustanoviti svoje podjetje!

2. Začnite z majhnim.

Mikavno je, da bi začeli pri najboljši potencialni stranki, vendar je to precej tvegano. Raje pričnite pri stranki, ki vam je ni težko izgubiti, saj boste imeli tako čas popraviti določene stvari in odpraviti napake, ki se bodo pojavile na produktu, organizaciji, dobavi itd.

Poleg tega večja podjetja nerada sodelujejo z nekom, ki nima za seboj še nobenega sklenjenega posla.

3. V roke vzemite telefon.

Telefonskim klicem se ne morete izogniti. Ko boste pričeli s klicanjem, imejte v mislih, da za en “Da” potrebujete ogromno “Ne-jev”, zato naj vas številne zavrnitve ne prizadenejo. Pomembno je, da si zapisujete, kaj ljudje raje slišijo, kateri pozdravni govori se bolje obnesejo in česa nikakor ne smete ponoviti.

Določite si kvoto, koliko klicev na dan morate opraviti, in se te kvote tudi držite. Prišli bodo dnevi, ko se vam res ne bo ljubilo nikogar klicati, potem pa vam bo stranka, ki bo kupila vaš produkt, polepšala dan. Nikoli ne obupajte, saj nikoli ne veste, kdaj boste opravili enega izmed tistih klicev, ki vam bo prinesel prodajo.

4. Pričnite s pisanjem bloga.

Pisanje bloga je eden izmed bolj pasivnih načinov, kako “pomoliti nos” v podjetništvo, vendar ima kljub temu lahko velik vpliv na vaš uspeh.

Če bodo vaši blogi vsebovali kvalitetno vsebino, ki bo zanimiva, boste vsekakor zbudili zanimanje ostalih v vaši industriji. In nikar ne pozabite promovirati vaše spletne strani.

5. Mreženje.

Dobro se pozanimajte, kakšna društva in združenja (formalna in neformalna) obstajajo v vaši industriji in se jim pridružite. Na sestankih, ki se jih boste udeleževali, morate poskrbeti, da ne boste postali “gospod prodajalec”. Nikar na vsak način ne poskušajte prodati svojega produkta ali poslovne ideje, temveč se raje družite z ljudmi in navežite z njimi pristne stike.

6. Udeležujte se konferenc in sejmov.

V kolikor ste s poslovno idejo prišli že tako daleč, da jo lahko predstavite na kakšni konferenci ali sejmu in vam vaš proračun to omogoča, vam to lahko pride prav pri navezovanju novih stikov in pri prodaji.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje