BLOG MARKETING DELAVNICA

4 ključni elementi sejemskih predstavitev

Udeležba na sejemskih prireditvah lahko občutno poveča prepoznavnost podjetja. Kljub vsemu pa morate tudi na sejmu privabiti pozornost obiskovalcev - razstavni prostor, ki ga nihče ne opazi vam ne bo prinesel prepoznavnosti. Predstavljamo vam 4 ključne elemente za dober razstavni prostor.
4 ključni elementi sejemskih predstavitev

4 ključni elementi sejemskih predstavitev. (Vir slike: sxc.hu)

1. Vizualno privlačen razstavni prostor

Z načrtom vizualne podobe razstavnega prostora se začnite ukvarjati že zgodaj, saj vam bo v nasprotnem primeru zmanjkalo časa in boste primorani poiskati hitro rešitev, ki ne bo tako privlačna.

V vizualno podobo morate vključiti sliko, saj le ta pove več kot tisoč besed, logotip podjetja in nekaj živih barv, ki bodo pritegnile pozornost.

2. Kratek in privlačen slogan

Razstavni prostor naj ima kratek slogan, ki bo vzbudil pozornost mimoidočih.

3. Kratek opis ali povzetek

Pri pripravi razstavnega prostora vključite tudi kratek opis podjetja ali proizvoda oz. storitve, ki jo ponujate. Nikar ne bodite predolgi in izpostavite zgolj najpomembnejše stvari oz. vaše največje dosežke.

4. Kontakt in spletni naslov

Na sejemskih predstavitvah obiskovalci k razstavnemu prostoru prihajajo v skupinah. Za takšne primere, ko se ne morete posvetiti vsem hkrati, morajo biti vaši kontakti in spletni naslov jasno vidni.

Sejemske prireditve so namenjene večji prepoznavnosti podjetja in predstavljajo začetno obliko mreženja. V kolikor boste dobili dovolj pozornosti boste dosegli namen sejemske prireditve in izboljšali vaše poslovanje.

Vir: business-opportunities.biz

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje