4 ključni elementi sejemskih predstavitev

Avtor Saba Resnik — 19.05.2012
Komentiraj!
Udeležba na sejemskih prireditvah lahko občutno poveča prepoznavnost podjetja. Kljub vsemu pa morate tudi na sejmu privabiti pozornost obiskovalcev - razstavni prostor, ki ga nihče ne opazi vam ne bo prinesel prepoznavnosti. Predstavljamo vam 4 ključne elemente za dober razstavni prostor.
4 ključni elementi sejemskih predstavitev

4 ključni elementi sejemskih predstavitev. (Vir slike: sxc.hu)

1. Vizualno privlačen razstavni prostor

Z načrtom vizualne podobe razstavnega prostora se začnite ukvarjati že zgodaj, saj vam bo v nasprotnem primeru zmanjkalo časa in boste primorani poiskati hitro rešitev, ki ne bo tako privlačna.

V vizualno podobo morate vključiti sliko, saj le ta pove več kot tisoč besed, logotip podjetja in nekaj živih barv, ki bodo pritegnile pozornost.

2. Kratek in privlačen slogan

Razstavni prostor naj ima kratek slogan, ki bo vzbudil pozornost mimoidočih.

3. Kratek opis ali povzetek

Pri pripravi razstavnega prostora vključite tudi kratek opis podjetja ali proizvoda oz. storitve, ki jo ponujate. Nikar ne bodite predolgi in izpostavite zgolj najpomembnejše stvari oz. vaše največje dosežke.

4. Kontakt in spletni naslov

Na sejemskih predstavitvah obiskovalci k razstavnemu prostoru prihajajo v skupinah. Za takšne primere, ko se ne morete posvetiti vsem hkrati, morajo biti vaši kontakti in spletni naslov jasno vidni.

Sejemske prireditve so namenjene večji prepoznavnosti podjetja in predstavljajo začetno obliko mreženja. V kolikor boste dobili dovolj pozornosti boste dosegli namen sejemske prireditve in izboljšali vaše poslovanje.

Vir: business-opportunities.biz

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!