4 ključni elementi sejemskih predstavitev

Udeležba na sejemskih prireditvah lahko občutno poveča prepoznavnost podjetja. Kljub vsemu pa morate tudi na sejmu privabiti pozornost obiskovalcev - razstavni prostor, ki ga nihče ne opazi vam ne bo prinesel prepoznavnosti. Predstavljamo vam 4 ključne elemente za dober razstavni prostor.
4 ključni elementi sejemskih predstavitev

4 ključni elementi sejemskih predstavitev. (Vir slike: sxc.hu)

1. Vizualno privlačen razstavni prostor

Z načrtom vizualne podobe razstavnega prostora se začnite ukvarjati že zgodaj, saj vam bo v nasprotnem primeru zmanjkalo časa in boste primorani poiskati hitro rešitev, ki ne bo tako privlačna.

V vizualno podobo morate vključiti sliko, saj le ta pove več kot tisoč besed, logotip podjetja in nekaj živih barv, ki bodo pritegnile pozornost.

2. Kratek in privlačen slogan

Razstavni prostor naj ima kratek slogan, ki bo vzbudil pozornost mimoidočih.

3. Kratek opis ali povzetek

Pri pripravi razstavnega prostora vključite tudi kratek opis podjetja ali proizvoda oz. storitve, ki jo ponujate. Nikar ne bodite predolgi in izpostavite zgolj najpomembnejše stvari oz. vaše največje dosežke.

4. Kontakt in spletni naslov

Na sejemskih predstavitvah obiskovalci k razstavnemu prostoru prihajajo v skupinah. Za takšne primere, ko se ne morete posvetiti vsem hkrati, morajo biti vaši kontakti in spletni naslov jasno vidni.

Sejemske prireditve so namenjene večji prepoznavnosti podjetja in predstavljajo začetno obliko mreženja. V kolikor boste dobili dovolj pozornosti boste dosegli namen sejemske prireditve in izboljšali vaše poslovanje.

Vir: business-opportunities.biz

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje