Kozarec Speak razkrit v Londonu

Avtor Maja Borštnik — 16.12.2012
Komentiraj!
V priljubljeni londonski restavraciji Fifteen, sta S project, slovenski projekt socialnega podjetništva, in Steklarna Hrastnik predstavila kozarec Speak. S prodajo kozarcev bosta ustvarila nove priložnosti za mlade.
Kozarec Speak razkrit v Londonu

Kozarec Speak razkrit v Londonu (Vir slike: doyouspeak.com)

Steklarna Hrastnik bo namreč del prihodka od prodaje kozarca namenila izobraževanju socialno ogroženih mladih na področju kuharstva, podjetništva in osebne rasti. Na predstavitvenem dogodku so bili prisotni tudi predstavniki Fundacije Jamieja Oliverja in predstavnik slovenskega veleposlaništva v Londonu, Tine Muren.

Speak – sinergija Steklarne Hrastnik in S projecta

Speak je izdelek, ki je nastal v sodelovanju Steklarne Hrastnik in S projecta. Iz vizije S projecta, ki v družbi išče na prvi pogled nezanesljive in nestabilne posameznike, ki jih skozi izobraževalni model S akademYe 'stabilizira' in pripravi na samostojno življenje, se je rodila zamisel o kozarcu, ki bi imel enake lastnosti: na prvi pogled nestabilen, nenavaden in neuporaben. Napolnjen z vsebino pa postane zanesljiv, nezlomljiv, drugačen, privlačen in na podstavku dvignjen iz povprečja.

Steklarna Hrastnik se je odločila za sodelovanje s projektom socialnega podjetništva, saj vidi družbeno odgovornost kot pomemben del svojega uspešnega delovanja. Nov model sodelovanja z S projectom tako omogoča neposredno aktivacijo družbe pri podpiranju širših družbenih problemov, hkrati pa omogoča pozicioniranje produktov na novih trgih. Prodajna strategija je usmerjena na celoten evropski trg.

»Za sodelovanje z S projectom smo se odločili, ker je to nov, inovativen način promocije in prodaje naših izdelkov v povezavi z družbeno odgovornostjo, ki predstavlja pomemben pilon v našem delovanju« je dejal direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič.

Kozarec Speak sodi v skupino tako imenovanih »Rocking glasses«, katerega spodnji del je oblikovan v konico – če kozarec obrnemo na glavo, konica ustvarja iluzijo vrha (angl: peak). Inovativen kozarec dopolnjuje še steklen podstavek za stabilizacijo kozarca, hkrati pa lahko funkcionira tudi kot svečnik. Zaradi svoje premišljene zasnove kozarec izstopa pred konkurenco – je atraktiven in obenem interaktiven; v svojem bistvu povsem skladen z vrednotami S projecta.

Speak z višjim namenom

S akademYa je izobraževalni model, ki so ga predstavniki S projecta razvili v sodelovanju z Zavodom Ypsilon. Način izobraževanja temelji na ideji, da je treba mlade naučiti, kako naj poskrbijo za svojo prihodnost – ponujeno jim je izobraževanje, usmerjanje in podpora, uspeh in rast pa sta odvisna od lastne angažiranosti posameznika. Mladim ni ponujena enkratna pomoč, ponujena jim je sprememba življenja.

S akademYa je v svet že poslala prvo generacijo diplomiranih akademYkov, ki so se izobraževali na področju kulinarike. Dva od njih sta dobila tudi enkratno priložnost, da sodelujeta pri pripravi večerje v Fifteen kuhinji, ki so jo preizkusili gostje predstavitvenega dogodka. Oba akademYka sta bila navdušena, saj je v tej isti kuhinji svoje kuharske skrivnosti svetu delil tudi sam Jamie Oliver.

7.162 kozarcev za izobraževanje enega posameznika

Z vsakim nakupom kozarca Speak se bodo povečale priložnosti, da izbrani mladi najdejo svojo kariero. S prodajo 7.162 kozarcev Speak bo omogočeno izobraževanje enemu mlademu. Speak je trenutno možno kupiti prek spletne trgovine na www.doyouspeak.org, kmalu pa bo na voljo tudi pri pooblaščenih prodajalcih in posrednikih, ki bodo objavljeni na spletni strani.

Vir: Do You Speak

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Prijavi se na e-novice!