Lishinu: Zakaj na Indiegogo?

Na vse bolj priljubljenih crowdfunding platformah se predstavlja novi izdelek, ki je nastal pod spretnimi prsti Slovencev. Rok Fikfak in Grega Likar se na Indiegogo predstavljata z Lishinu, prvim zložljivim povodcem, ki ima obliko ure.
Lishinu: Zakaj na Indiegogo?

Lishinu – prvi zložljivi povodec, ki ima obliko ure. (Vir slike: Lishinu)

Lishinu je zložljiv povodec, ki si ga preprosto nadenemo na zapestje. Nosimo ga kot uro, zato nas ne ovira pri vsakdanjih opravilih. Rok in Grega sta ga večkrat preizkusila tudi med tekom in zagotavljata, da je odličen tudi kot tekaški pripomoček.

Kampanja bo trajala 34 dni, zbirala pa bosta 90 tisoč dolarjev. Kot pravi Rok Fikfak, bodo prvi podporniki, v kolikor bo kampanja uspešna, prejeli Lishinu že maja prihodnje leto. Denarna sredstva bosta uporabila za orodje in izdelavo (dokončanje) prve serije izdelkov.

Z njima smo spregovorili nekaj besed o najbolj priljubljenih crowdfunding platformah, Kickstarterju in Indiegogo. Za nastop na eni od crowdfunding platform sta se odločila zaradi svobode, ki jo tovrstne platforme nudijo. Eden od razlogov, zakaj sta se odločila za nastop ravno na Indiegogo, pa je bil pogoj Kickstarterja, ki zahteva odprt račun v ZDA ali Veliki Britaniji. Ravno zato se veliko “Kickstarterašev” zateče po pomoč znancev, ki živijo v ZDA in jim to lahko omogočijo, vsa plačila pa gredo pri Kickstarterju prek Amazona, pri Indiegogo pa prek PayPala ali kreditne kartice. “Tudi na Indiegogo so velike kampanje. Pred dnevi sem spremljal na Indiegogo neko kampanjo, ki je zbirala 100 tisoč dolarjev, uspelo pa jim je zbrati kar 2 milijona dolarjev,” pravi Rok. Dodaja pa, da je izredno pomemben piar in ostale aktivnosti, s katerimi te ljudje spoznajo.

Podprite projekt na Indiegogo >>

Pravi, da Indiegogo omogoča, da si sam določiš datum začetka kampanje, prav tako kako dolgo bo trajala. “Ko določaš nagrade, je najbolj smiselno seveda ponuditi sam izdelek, zraven pa dopišeš še predvideni datum pošiljke,” pravi Rok in dodaja, da je tehnično postopek precej enostaven. “Ustvariš profil, na strani pa najdeš ves how-to, predloge, priporočljivo pa je pregledati tudi najboljše kampanje, da spoznaš, kaj so oni počeli.” Indiegogo je opremljen tudi s smernicami, kako naj bi bil tekst videti, vse to pa lahko posamezniki po svoje prilagodijo. “Samo vsebine vnašaš v obrazec,” razloži Rok.

Zbirali bodo 90 tisoč dolarjev, kolikor potrebujejo za orodje in prvo serijo. Zavedajo se, da bodo morali nekaj denarja še dodati, a so tudi na to pripravljeni. “Postavili bomo spletno trgovino,” a to ni poglaviten načrt za Lishinu. “Smo odprti, navezujemo že stike s trgovinskimi verigami, ki imajo že ustaljene prodajne kanale.”

Lishinu lahko naročite na povezavi >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje