Nasveti za študente podjetnike

V obdobju šolanja na fakulteti ali tik za tem se veliko mladih odloči za ustanovitev svojega podjetja. Poglejmo si, kakšne so razlike med študentskim življenjem in življenjem mladega podjetnika ter v kolikšni meri univerza posameznike tudi zares pripravi na poslovni svet.

1. V startup podjetništvu je prisotnost vedno nujna. 

Večina fakultet ne zahteva redne prisotnosti na predavanjih in vajah, kljub temu pa lahko izpite opravite uspešno. Toda v startup podjetništvu stvari niso tako enostavne – poslovni svet zahteva točnost, resnost in stalno prisotnost, saj bo v nasprotnem primeru vaše podjetje propadlo že na samem začetku.

2. Urnik podjetnika se včasih zavleče tudi v pozne večerne ure. 

Študentski urnik je tekom leta vnaprej dogovorjen in se zelo redko spreminja, a to ne drži za urnike podjetnikov, ki so zelo spremenljivi in povsem odvisni od trenutnega stanja na trgu. To pomeni, da boste včasih za delo morali poprijeti tudi v soboto ali nedeljo.

3. Med delom ni zares pravega odmora. 

Kot lastnik podjetja se boste soočili s spoznanjem, da v svetu startup podjetništva skorajda ni prostega časa. Medtem, ko bodo vaši prijatelji “oddelali” 8-urni delavnik in imeli prost večer, pa z vami najverjetneje ne bo tako. Vsaj ne na začetku.

4. Fokus je ključ do uspeha.

Na fakulteti ste se najverjetneje soočali s hkratnim opravljanjem petih ali šestih različnih predmetov, podjetništvo pa bo od vas zahtevalo osredotočenost zgolj na eno področje, hkrati pa tudi opravljanje več različnih opravil ob istem času. 

5. Teorija in praksa nista eno in isto.

Na fakulteti ste mogoče resda poslušali ogromno predavanj na temo računovodstva, vodenja podjetja ipd., toda praksa se od teorije precej razlikuje. A nikar ne skrbite – raje preberite kakšno knjigo, se udeležite kakšnega podjetniškega izobraževanja in se povežite z mentorji, nato pa teorijo kar sami preizkusite. Le s pridobivanjem izkušenj boste lahko uspeli.

6. Znašli ste se na svojem.

Dnevi, ko je fakulteta skrbela za to, da ste pridobili vse potrebne informacije, za vaše mentorstvo in za organizacijo vseh podrobnosti, so mimo. Kot podjetnik ste se kar naenkrat znašli na svojem in nikogar ne bo, ki bi vam pomagal. Ukrepati morate sami in se povezati s pravimi osebami, ki vam bodo pomagale. 

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje