SAOP uvedel sistem za registracijo delovnega časa

Nov programski modul SAOP Registracija časa poenostavlja vodenje podatkov o prisotnosti zaposlenih in vodenje podatkov za obračun plač ter zmanjšuje stroške za informacijsko podporo pri kadrovskem menedžmentu.
SAOP uvedel sistem za registracijo delovnega časa

SAOP izboljšuje iCenter.

Učinkovito obvladovanje
podatkov o prisotnosti zaposlenih na delovnem mestu je eden osnovnih ciljev
kadrovskih služb. Podjetje SAOP d.o.o., vodilni slovenski ponudnik poslovnih
programskih rešitev za mala in srednja podjetja ter javne ustanove, je izdelalo
sodobno informacijsko rešitev SAOP Registracija časa za vodenje prisotnosti
zaposlenih. SAOP Registracija časa je kot programski modul del poslovnega
informacijskega sistem iCenter in je neposredno povezan s kadrovsko evidenco in
obračunom plač. S tem vzpostavlja avtomatizacijo rutinskih postopkov v
kadrovskih službah, na primer ročnega vodenja salda ur ter prepisovanja
podatkov za obračun plač. V povezavi s pripomočkom Aktivno obveščanje lahko
kadrovska služba vzpostavi sistem samodejnega obveščanja zaposlenih na primer o
koriščenju prenesenega dopusta iz prejšnjega leta ter za opozarjanje o
negativnem saldu ur.

„iCenter je edini poslovni informacijski sistem za manjša in
srednja podjetja na slovenskem tržišču, ki ima vgrajeno lastno registracijo
delovnega časa,“ je poudarila Liljana Zorn,
vodja prodaje v podjetju SAOP. Investicije v dodatne rešitve za registracijo
delovnega časa, ki jih dobavljajo specializirani ponudniki niso potrebne,
obenem pa je odveč tudi skrb za  povezovanje  tovrstnih rešitev z
obstoječimi programi za kadrovsko evidenco in obračun plač.

iCenter SAOP Registracija časa je celovit sistem za vodenje
prisotnosti. Združuje registracijski terminal z ekranom na dotik in bralnikom
kartic RFID ali obeskov za identifikacijo ter programsko opremo za upravljanje
s podatki registracije in pripravo obračuna v modulu SAOP obračun plač
zaposlenim. Velika prednost modula SAOP registracija časa je, da uporabnikom
omogoča vodenje prisotnosti v načinu drsečega in fiksnega delovnega časa. Na
registracijskem terminalu imajo zaposleni na voljo informacije o prihodu in
odhodu z dela, trenutnem stanju ur ter prisotnosti po dnevih. Skrbniku pa
omogoča popravljanje nepopolnih podatkov, manjkajočih dogodkov in vodenje
šifranta zaposlenih ter delovnega koledarja.

„SAOP Registracija časa poenostavlja delo v kadrovskih službah
bodisi zaradi odprave ročnega vodenja podatkov o prisotnosti bodisi zaradi
vgrajenih zmožnosti za analiziranje prisotnosti vseh zaposlenih,“ je še
povedala Liljana Zorn. Z uporabo
tega sistema se v kadrovskih službah zmanjša obseg ročnega dela. Šifrant
zaposlenih je na primer usklajen s šifrantom iz kadrovske evidence. SAOP
Registracija časa poleg tega omogoča samodejen prenos podatkov v modul za
obračun plač ter pripravo podatkov o viških ur za obračun nadurnega dela.

Poskrbljeno je tudi za varnostno shranjevanje registracijskih podatkov, kar
odpravlja tveganja za izgubo podatkov o opravljenem delu in nepravilno
obračunavanje plače. V kadrovski službi lahko podatke iz registracije
prisotnosti uporabijo za  samodejno obveščanje zaposlenih prek nastavitve
obvestil v pripomočku Aktivno obveščanje. Tako lahko obveščajo zaposlene o
koriščenju prenesenega dopusta iz preteklega leta, o negativnem saldu ur pred
obračunom plač ali o katerih koli dogodkih povezanih s prisotnostjo ali
odsotnostjo na delovnem mestu.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje