Znani prvi govorci na 15. SEMPL-u

Avtor Maja Borštnik — 13.08.2013
Komentiraj!
Organizatorji 15. SEMPL-a bodo na odru portoroškega Grand Hotela Bernardin 28. in 29. novembra 2013 gostili številne mednarodne in regijske strokovnjake, ki se bodo posvetili aktualnim medijskim trendom, od interaktivne televizije, preko upravljanja spletnega ugleda do nevromarketinških raziskav.
Znani prvi govorci na 15. SEMPL-u

Znani prvi govorci na 15. SEMPL-u (Vir slike: sempl.si)

Rdeča nit letošnjega, že petnajstega Seminarja medijskih trendov (SEMPL), je »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«). V tem duhu se bodo njegovi udeleženci seznanili z novimi, inovativnimi rešitvami, ki v medijsko-komunikacijsko panogo prinašajo priložnosti za vse vpletene.

»Vsi moramo stremeti k razvoju, biti v koraku s trendi in jih prilagajati lastni realnosti. Recesija je še dodatno oklestila marketinške proračune in otežila delo, zato je iskanje novih idej, inovativnih rešitev in kreativnih pristopov tisto, kar bo stroko poganjalo naprej,« je prepričana Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, organizatorja in lastnika blagovne znamke Sempl, ki pri organizaciji seminarja že tretje leto zapored sodeluje z revijo Marketing magazin.

Televizijska panoga se je znašla na križišču, saj se nekdanji model prenosa televizijskih vsebin premika od enosmernega k dvosmernemu odnosu s potrošnikom, pravi Todd F. Brown, ameriški strokovnjak za t. i. družabno televizijo (ang. social television), ki bo udeležencem Sempla predstavil nove priložnosti, ki jih interaktivna televizija nudi potrošnikom in oglaševalcem, pa tudi samemu mediju.

Brown je trenutno izvršni podpredsednik za poslovni razvoj v ameriškem podjetju yap.TV, ponudniku brezplačne aplikacije za iPhone in iPad, ki omogoča uporabnikom, da preko družbenih omrežij Facebook in Twitter komunicirajo s svojimi prijatelji in z drugimi televizijskimi navdušenci med gledanjem TV-programa. Je tudi ustanovitelj in direktor podjetja Consulcation, ki vodilnim tehnološkim podjetjem v medijskem prostoru svetuje na področju monetizacije vsebin in izgradnje blagovnih znamk.

Caroline Skipsey, izvršna direktorica britanskega podjetja Igniyte, ki se ukvarja z upravljanjem spletnega ugleda podjetij, blagovnih znamk in posameznikov, bo na Semplu osvetlila vedno bolj perečo problematiko pogosto neupravičenih kritik, ki se pojavljajo na prvi strani zadetkov Googlovega iskalnika in s tem organizacijam povzročajo veliko poslovno škodo. Udeležencem seminarja bo svetovala, kako odpraviti negativne objave, bloge in komentarje na Googlu in družbenih omrežjih.

Sempl bo gostil tudi Kivilcim Kayabali, turško partnerico ameriškega podjetja SalesBrain, nevromarketinške agencije, ki uporablja najnovejše nevromarketinške ugotovitve za izboljšanje marketinških in prodajnih procesov ter učinkovitosti zaposlenih in podjetja. V svojem prispevku se bo osredotočila na dejavnike, ki vplivajo na nakupno vedenje potrošnikov, ter razkrila skrivnosti sprejemanja nakupnih odločitev.

Uspešen primer iz prakse bo predstavil Pere Quintana, ki je pri španski modni znamki Desigual odgovoren za njeno digitalno pojavnost. Gre za hitro rastoče podjetje, ki pa nikoli ni imelo na voljo znatnih marketinških proračunov, zato se je vedno zanašalo le na lastno kreativnost. Quintana bo pojasnil, kako jim je z razmišljanjem izven ustaljenih okvirjev in digitalno komunikacijo uspelo osvojiti potrošnike in iz njih ustvariti strastne pripadnike.

»Po znanje o medijskih trendih že dolgo ni več treba odpotovati na drug konec Evrope. Sempl se lahko po kakovosti meri z drugimi priznanimi evropskimi konferencami, kar nam vsako leto priznavajo tudi naši govorci, ki gostujejo povsod po svetu,« je prepričana predsednica Sempla in direktorica Media Poola Valerija Prevolšek. 15. Sempl bo sicer skupno gostil približno dvajset mednarodnih in regijskih predavateljev, o katerih bo več znano v naslednjih tednih.

--------------------------------------------------------------------

O Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Sempl je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki je namenjen predstavitvi aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji ter analizi tuje in domače dobre prakse. Namenjen je vsem, ki delajo v medijih, z mediji ali za medije in vsem tistim, ki krojijo medijske trende in se po njih ravnajo. V okviru seminarja poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta Sempler, na katerem medijski strategi, naročniki in mediji predstavijo svoje najboljše projekte in se potegujejo za šest zlatih semplerjev in glavno nagrado veliki sempler, ki je podeljena najboljši medijski strategiji preteklega leta.

O organizatorjih

Sempl že od leta 1998 dalje nastaja pod okriljem in v organizaciji enega največjih zakupnikov medijskega prostora v Sloveniji, družbe Media Pool, ki so jo ustanovile večje slovenske oglaševalske agencije z namenom natančnega spremljanja dogajanja na medijskem trgu in zagotavljanja transparentnosti poslovanja. Izkušnje strokovnjakov in celovita ugodna ponudba v medijih naročnikom zagotavljajo dobre pogoje in visoko kakovost storitev. Media Pool vseskozi skrbi tudi za razvoj stroke: poleg Sempla izvaja tudi raziskavo poslušanosti radijskih programov Radiometrija, pripravlja celovit pregled slovenskega medijskega trga Mediaskop in številne druge, manjše projekte.

Od leta 2011 pri izvedbi Sempla sodeluje tudi podjetje Medijski partner, izdajatelj specializirane marketinške revije Marketing magazin, ki izhaja že od leta 1981.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice