23. Start-up cafe: Kako izkoristiti startup/poslovne konference

Mednarodne startup, tehnološke in poslovne konference podjetnikom ponujajo veliko priložnosti: od povezovanja s poslovnimi angeli in investitorji, do sklepanja novih poslov. Vendar kako jih izkoristiti? Se je potrebno na konferenco že prej pripraviti? Odgovor boste dobili na 23. Start-up cafe.
23. Start-up cafe: Kako izkoristiti startup/poslovne konference

Kdaj 06.05.2015 od 11:00 do 12:30
Kje Sputnik Svetovna kavarna Tržaška cesta 128, 1000 Ljubljana
Koledar

Tokratni Start-up cafe vam bo ponudil praktične nasvete, tehnike in pregled dobrih praks:

  • kako se optimalno mrežiti na startup in poslovnih konferencah,
  • kako se približati željenim osebam s ciljem razvoja poslovnih priložnosti in
  • kako se na dogodek pripraviti ter poskrbeti za dobro komunikacijo po dogodku.

Odgovore boste iskali s tremi sogovorniki:

  • Matjaž Peterka – direktor CO BIKa, ki zadnjih 15 let let mednarodne dogodke uspešno uporablja za prenos in trženje raziskovalno-razvojnih rezultatov.
  • Danijel Latin – ki je svoj startup projekt, CMS sistem Xenium, predstavil na najbolj odmevni konferenci v Evropi, Web Sumit.
  • Tomaž Levak – soustanovitelj podjetja Prospeh, d.o.o., ki je s sistemom sledljivosti Izvor – by OriginTrail na mednarodnih dogodkih požel mnogo zanimanja in poslovnih priložnosti.

Pogovor bo moderiral Iztok Hočevar.

Ne zamudite priložnosti za mreženje in vseh dragocenih nasvetov, kako iz vsake udeležbe na dogodku dobiti največ za svoj startup in zase.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako izbrati pravi tiskalnik za domačo ali poslovno rabo?

Kako izbrati pravi tiskalnik za domačo ali poslovno rabo?

Ponudba tiskalnikov na trgu je dandanes zelo raznovrstna, zato se kupci neredko znajdejo pred težko odločitvijo, ko se odločajo o izbiri pravega zase. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

COOPilot: Usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade

COOPilot: Usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade

Vabljeni na brezplačno usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade v Slovenskih Konjicah. Preberite več >>

Aktualni podjetniški razpisi

Aktualni podjetniški razpisi

Če vas zanimajo priložnosti za pridobitev povratnih ali nepovratnih sredstev za vaše podjetje, si oglejte pregled aktualnih razpisov z različnih področij za podjetja in posameznike. Pohitite s pripravo dokumentacije, roki za oddajo prijav se hitro približujejo! Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Obdavčitev s.p.

Obdavčitev s.p.

V večini primerov se podjetniška pot začne s statusom samostojnega podjetnika, ki je obenem najprimernejši za začetek podjetniške poti. Preberite več >>

Hackaton »With Blockchain Technology towards SDG 2030«

Hackaton »With Blockchain Technology towards SDG 2030«

Future Hack in Noordung Blockchain Hub EU vabita vse zainteresirane k sodelovanju na Hackatonu »With Blockchain Technology towards SDG 2030«. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje