Delavnica: Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

Prva stvar, o kateri podjetnik razmišlja ob razvoju produkta, je vzpostavitev ustreznega spletnega mesta. Ta služi kot osnova za testiranje produkta, v drugi fazi pa kot kanal za prodajo oz. informacijska podpora ostalim kanalom prodaje. Ob tem je izrednega pomena poznavanje spletnega marketinga.
Delavnica: Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

Vse kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

Kdaj 18.06.2014 od 14:00 do 17:00
Kje Domovanje d.o.o., Pod hribom 55, 1000 Ljubljana
Facebook
Kontakt
Koledar

Vzpostavitev ustrezne spletne strani je šele prvi korak. Da je celotna spletna komunikacija uspešna, kar pomeni, da dosega rezultate, ki jih želimo, je potrebno dobro opraviti prave korake spletnega marketinga. Del MP šole je zato postala tudi delavnica z naslovom Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu, ki zajema naslednji program:

Kakšni smo uporabniki spleta?

  • Raziskave, trendi, vedenje

Kako se lotim spletne strani?

  • Cilji strani, ciljne skupine, podpora vedenja uporabnikov, menijska struktura, žični diagram (wireframe)
  • Moj načrt za spletni marketing: določanje ciljev in ciljnih skupin

Kje pridobim obiskovalce?

  • Iskalniki: posebnosti, optimizacija strani, Google oglaševanje
  • Družbeni mediji: posebnosti glavnih medijev (Facebook, Twitter, LinkedIn…)
  • Založniki in spletne skupnosti: Forumi, blogi, novičarski portali
  • E-poštni marketing: posebnosti, komunikacija
  • Moj načrt za spletni marketing: izbira virov obiska, določanje ciljev za vir in časovnica 

Ne potrebujem obiskovalcev, ampak kupce!

  • Kaj je konverzija?
  • Kako lahko merim uspešnost spletnega marketinga?
  • Pozivi k akciji na spletni strani
  • Moj načrt za spletni marketing: izbira pozivov k akciji, izbira orodij za merjenje

Po vsakem sklopu izpolnite del svojega načrta za spletni marketing. Predavateljica vam pomaga ugotoviti, kateri načini spletnega marketinga vam bodo najbolj koristili in kako se jih lotiti. Na koncu delavnice imate konkreten načrt, kako boste razvijali prisotnost svojega podjetja na spletu in tako pridobivali nove stranke ter dosegali svoje poslovne cilje.

Zakaj se udeležiti delavnice?

  • Trženje v klasičnih medijih za mladega podjetnika predstavlja mnogo prevelik strošek, internet pa je mnogo cenejši, bolj fleksibilen in merljiv. Zato je logična izbira za trženje na začetku poslovne poti. Potrebujete le znanje in dober načrt. Oboje dobite na delavnici.

  • Vsebina je prilagojena mladim podjetnikom. Spoznate kanale spletnega marketinga, ki jih lahko upravljate samostojno. Izveste za več brezplačnih orodij, ki vam pomagajo pri odločitvah, merjenju in trženju.

  • Delavnica je priložnost, da izboljšate svoj splošni marketinški načrt. Ko postavljate cilje za splet, si ob tem postavite smernice tudi na drugih področjih trženja.

  • S pomočjo koristnih in konkretnih informacij se lahko izognete marsikateri napaki na spletu, ki bi sicer škodovala vašemu ugledu in prodaji ter prinesla povsem nepotrebne stroške.

Priporočamo: Ugoden paket v MP šoli >>

Delavnico bo vodila Ena Kobentar, izkušena načrtovalka spletnih strani. Med njenimi projekti najdemo kompleksna spletna mesta, kot je Gospodarsko razstavišče, in kampanje spletnega marketinga. Pridobila je Google AdWords certifikat, je priznana tekstopiska, urednica več blogov in skrbnica družabnih omrežij.

Za vas imamo zelo ugodno ceno: le 25 evrov (DDV je vključen)!

Podjetniška faza: Imam produkt, ki bi ga rad predstavil na spletu.

MP garancija: Če z delavnico ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Sprejmemo le 10 udeležencev na mesec, pohitite s prijavo!