MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Facebook oglaševanje z Juretom Knehtlom

Facebook oglaševanje z Juretom Knehtlom

Kdaj 21.09.2017 od 9:00 do 15:00
Kje NLB, Center inovativnega podjetništva
Facebook
Kontakt
Telefon 040 757 260
Koledar

*Pomembno obvestilo*

Delavnica je RAZPRODANA. Vabimo vas, da s klikom na spodnjo povezavo vpišete svoje podatke in se s tem postavite v čakalno vrsto. Če se izkaže, da imamo dovolj prijav za ponovitev delavnice, bomo to storili, tako da nam le pogumno sporočite, če si to želite.

KLIK ZA PRIJAVO V ČAKALNO VRSTO >>

————————–

Facebook oglaševanje je lahko primeren kanal za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Rastoče število uporabnikov, možnost natančnega targetiranja uporabnikov glede na njihove demografske značilnosti, možnost ponovnega trženja (remarketing) so le nekatere uporabne funkcije tega omrežja, ki iz leta v leto generira več prodaje.

Facebook oglaševanje v statistikah:

  • 1,7 milijarde uporabnikov, od tega 1,3 milijarde ljudi Facebook uporablja dnevno,
  • v letu 2015 je Facebook vplival na 52 odstotkov tako spletnih kot nakupov potrošnikov v trgovini,
  • 71 % uporabnikov, ki imajo dobre izkušnje z blagovno znamko na spletu o tem poroča svojim prijateljem,
  • Facebook v Sloveniji ima Facebook preko 900.000 registriranih uporabnikov.

Številke kažejo, da je Facebook oglaševanje lahko ogromen vir potencialnih strank, ki si ga mlado podjetje ne sme privoščiti zanemariti.

Zaradi vseh naštetih lastnosti in mnogih sprememb, Facebook postaja čedalje bolj kompleksno orodje. Zato smo v goste povabili Jureta Knehtla, ki se v podjetju Adstar profesionalno ukvarja s Facebook oglaševanjem in je pri tem zelo uspešen. Za svoje svoje stranke je “porabil” preko 500.000 evrov oglaševalskih sredstev. Njegove reference obsegajo znamke: Tehrol, Wayfarer, Ulla, Feydom, Kuponko.si, Equa, Goat Story. Vas zanima kako?

Facebook-oglaševanje-Jure-Knehtl-Adstar

Jure Knehtl, ustanovitelj podjetja Adstar, bo delil svoje bogate izkušnje. Prijavite se TAKOJ!

Katere teme bomo obdelali na delavnici?

Da bi zadostili željam tako začetnikov, kot tudi naprednih uporabnikov, smo se odločili, da bomo tokrat delavnico razdelili na dva sklopa. V prvem delu se bomo lotili osnov, v drugem delu pa bomo pogledali nekatere bolj napredne Facebook funkcije. Prijavite se lahko na sklop Facebook Začetnik ali Facebook Napredni ali oba sklopa. Poudarek delavnice je na oglasih, ne na vodenju Facebook strani.

Glede na vaš nivo znanja izberite ustrezen nivo zahtevnosti. Za poglobljeno znanje si izberite oba paketa.

Sklop Facebook Začetnik:

  • Postopek kreiranja oglasov,
  • nastavitve oglasov (demografija, interesi, obnašanje, optimizacija, cilj),
  • kako spremljati rezultate,
  • katere vrste oglasov odlično delujejo,
  • kako voditi kampanjo.

Kdaj, kje in koliko:

    • Datum in kraj: 21.9.2017, 9:00 do 11:3, NLB CIP.
    • Trajanje: 2,5 uri
    • Cena: 99 evrov + ddv

Sklop Facebook Napredni:

  • Zmogljivi urejevalnik oglasov/Power Editor,
  • kaj dokazano deluje danes za povečanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov;
  • Facebook pixel;
  • kako poiskati več potencialnih strank (lookalike);
  • ponovno trženje/remarketing;
  • Facebook oglasi v tujini.

Kdaj, kje in koliko:

    • Datum in kraj: 21.9.2017, 12:30 do 15:00, NLB CIP.
    • Trajanje: 2,5 uri
    • Cena: 99 evrov + ddv

Vzemite paket

Udeležite se lahko ene ali obeh delavnic. V primeru, da se udeležite obeh delavnic, je na voljo paketna cena:

  • cena: 179 evrov + ddv
  • cena za uporabnike MP coworkinga in virtualne pisarne: 99 evrov + ddv
  • če se iz istega podjetja prijavita in polno ceno plačata 2 udeleženca, 3 pride gratis.

DDV ni vključen v ceni.

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem, ki:

  • imate svoj posel in bi radi izboljšali vaše trenutno poslovanje prek Facebooka,
  • bi radi, da Facebook postane vaš vodilni vir prodaje,
  • bi radi pridobili konkretna znanja, ki jih boste lahko že naslednji dan preizkusili v praksi.

Delavnica ni namenjena tistim, ki:

  • še ne veste kaj je Facebook stran,
  • niste še nikoli oglaševali na Facebooku.

Mnenje udeležencev preteklih ponovitev

“V svojem podjetju redno uporabljam Facebook pa se mi še sanjalo ni o tem, da lahko vse to tako preprosto naredim 🙂 predavanje ki sem ga res rabila slišat.” Maja Rajterič, ClickyWood

“Zelo sem zadovoljen z izpeljavo seminarja in izbiro predavatelja. Pridobil smo ravno pravo mešanico teorije in prakse.” Andraž Jug, ANAcordum

“Zelo so mi všeč delavnice, ko si misliš da “itak že vse veš”, vendar te presenetijo s kar nekaj nepoznanimi funkcijami in novimi triki. Pridobljeno znanje sem uporabila v Facebook oglasu že naslednji dan!” Tjaša Deu, MeTime

Zakaj se udeležiti delavnice?

Facebook delavnica je odlična priložnost, da pridobite znanje, ki ga boste lahko že naslednji dan uporabili v praksi, na svojem Facebook oglaševalskem računu. Glavni problem večine začetnikov pri Facebook oglaševanju je to, da so njihovi oglaševalski proračunu premajhni, da bi iz njih črpali dovolj informacij za postavitev boljše kampanje.

Delavnica je zasnovana na podlagi večletne specializacije v smeri Facebook oglaševanje in porabljenih več 100.000 evrov na Facebooku. Na ta način so informacije, ki jih boste pridobili na delavnici kar se da relevantne in takšne, da jih boste lahko enostavno in hitro implementirali v svoj posel ter na ta način povečali prodajo.

O predavatelju

Jure Knehtl je oglaševalec, svetovalec, mentor in prodoren podjetnik iz podjetja AdStar, ki se je specializiral za Facebook oglaševanje po vsem svetu. Izkušnje z oglaševanjem ima poleg Slovenije še v Avstraliji, Ameriki, Braziliji, Veliki Britaniji in 120 drugih – državah.

Jure je po svojih študentskih letih takoj šel v akcijo in si s pomočjo praktičnih primerov ter dodatnih izobraževanj, pridobil zanje, ki je danes zelo iskano. Zaslužen je za uspešno povečanje prodaje za 85 spletnih trgovin, od tistih ki so šele začele s poslovanjem, do tistih, ki so že utečene in si želijo povečati spletno prodajo ter razširiti na nove trge.

Za naročnike je porabil že več kot 500.000 evrov in ustvaril več kot 5.000.000 evrov prihodkov preko Facebook oglaševanja. Svoje znanje, veščine in uporabljene aplikacije deli z vsemi, ki si želijo na spletu doseči nekaj več. Preberite si tudi Juretov članek oglaševanje na Facebooku.

Število mest na delavnici je zaradi lažje priprave in personalizacije vsebin omejeno na 15 udeležencev. Vabljeni, da prijavo oddate čimprej in si s tem zagotovite svoje mesto.

Za prijavo nam zaupaj:
*  Ime in priimek:
*  Vaš e-poštni naslov:
*  Vaš naslov in poštna številka:
*  Za dogodek izvedel:
    Vaš GSM:
    Davčna številka:
    Prijavljam se na:
 
 

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Facebook oglaševanje? Prijavite se na obveščanje >>

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Po prijavi

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Facebook oglaševanje? Prijavite se na obveščanje >>

Mnenje udeleženca

“Zelo sem zadovoljen z izpeljavo seminarja in izbiro predavatelja. Pridobil smo ravno pravo mešanico teorije in prakse.” Andraž Jug, ANAcordum