SIO Delavnica: Kako z avtomatizacijo in optimizacijo do porasta prodaje?
Kdaj | 24.03.2022 od 16:00 do 18:00 |
---|---|
Kje | Webinar |
Kontakt | Maruša |
Telefon | 041 733 653 |
Koledar |
|
Dobri prodajni rezultati temeljijo tako na dobrih prodajalcih kot na dodobra optimiziranih prodajnih procesih. Ko govorimo o prodaji, se velikokrat osredotočimo zgolj na prodajne kompetence in na to, kako postati dober prodajalec, pogosto pa pozabimo na širšo sliko – na celosten sistem, skupaj s procesi in pristopi, ki poganjajo in standardizirajo prodajne aktivnosti, od identifikacije »leada«, do zaključka prodaje.
Dejstvo je – vsako podjetje, ki hitro raste in uspešno pridobiva nove stranke, ima poleg dobrih prodajalcev, zelo dobro optimizirane prodajne procese. Te v poslovno okolje prinašajo postopke, orodja in standarde, s katerimi prodaja ne temelji na nekaj posameznikih, ki briljirajo v prodaji, temveč v ospredje postavlja sistem, orodja in ekipo kot celoto.
Zato si bomo na delavnici pogledali, kako razviti in optimizirati prodajne procese, z namenom, da skokovito povečate hitrost pridobivanja novih kupcev in posledično prodajo; in to na dolgi rok. Skozi delavnico si bomo ob posamezni tematiki pogledali tudi, kako nekatera najbolj uspešna slovenska in tuja podjetja uspevajo na način, da postavljajo prodajne procese na prvo mesto. Pogledali si bomo tudi, kako vpeljati avtomatizacijo v vašo prodajo, ter kako z uporabo sodobnih orodjih lahko povzpnete učinkovitost vaše prodaje na višji nivo.
Tematika webinarja
Strategija je temelj za oblikovanje prodajnih procesov
- Definiranje prodajnih procesov
o Kaj sploh so procesi in zakaj so ključni?
o Pregled glavnih prodajnih procesov
- Procesi in aktivnosti za generiranje novih prodajnih priložnosti
o Pristop mreženja (angl. »netting«)
o Pristop harpuniranja (angl. »harpooning)
- Standardizacija vsebin
o Ustvarjanje vsebin, ki komunicirajo dodano vrednost potencialnim strankam
o Vsebinski magneti (»content magnets«) za povečanje konverzij.
o Standardizacija prodajnih nagovorov in ali je to sploh smiselno?
o A/B testiranje
- Standardizacija osrednjega prodajnega procesa
o Vzpostavitev lijačnega sistema prodaje
o Določitev stroška investicije v pridobitev stranke
o Standardizacija prodajnega pristopa do strank (identifikacija, prvi stik ipd.)
- Avtomatizacija prodajnih procesov
-
-
- Kako pristopiti?
- Ozka grla in izzivi
- Kakšne so možnosti?
- Praktični pregled »Sales Engagement Platform«
- Iskanje kontaktov in priprava kontaktnih list
- Veljava e-mail sekvenc
- Integracija s platformami za generiranje Leadov (LeadEngines)
- Uporaba analitike
-
- Uporaba CRM
o Spremljanje prodajnih KPI-jev
Predavatelj
Delavnico bo vodil Žiga Komac. Žiga se že od začetka svoje kariere ukvarja s kompleksno prodajo, primarno v IT panogi. V podjetjih NIL in S&T je več let deloval kot skrbnik ključnih strank in je bil odgovoren za razvoj novega posla (»business development«). Zadnja leta se ukvarja predvsem s poslovnim svetovanjem, s poudarkom na optimizaciji prodajnih procesov in digitalizaciji le-teh.
Komu je webinar namenjen
Webinar oziroma delavnica je namenjena vsem podjetnikom, ki si želite z optimiziranimi in avtomatiziranimi prodajnimi procesi doseči zvišanje prodaje. Delavnica je zasnovana interaktivno, kar pomeni, da boste v njej tudi aktivno sodelovali.
Imate vprašanja za predavatelja? Pošljite jih na info@mladipodjetnik.si, da jih bomo lahko umestili v program.
Kotizacija
Udeležba na webinarju je brezplačna. Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast EU skladi.
Udeležba je brezplačna, a so prijave OBVEZNE. Prijaviš se na obrazcu spodaj. Na autoresponderju dobiš povezavo do webinarja.