V pripravi – Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje.

Kdaj 13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Kje Tehnološki park Ljubljana
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar

Tudi letos nadaljujemo s tradicijo in, obogateni z izkušnjami s področja izobraževanj digitalnega marketinga iz preteklih let, leto začenjamo v družbi vrhunskih strokovnjakov, ki nam bodo nakazali trende v spletnem oglaševanju v letu 2020.

Vse, ki ste med cilje za leto 2020 postavili izboljšanje spletne prodaje, vabimo, da prvi korak naredite z našo pomočjo na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020.

Poznavanje digitalnih trendov je ključno za povečanje prodaje na spletu

Spletni ekosistem, vključno z digitalnim marketingom, je ena najbolj dinamičnih in turbulentnih panog. Strategije in taktike, ki so jih mala in srednja podjetja uporabljala še pred letom dni, danes žal ne delujejo več, če želite v 2020 doseči dvomestno rast prodaje v podjetju.

Dejstvo je, da učinkovitost vseh digitalnih kanalov strmo pada, podjetniški zmagovalci na spletu pa so zgolj tisti, ki neprestano inovirajo, izpopolnjujejo svoj spletni nastop, dodajajo spletne prodajne kanale in optimizirajo prodajni lijak. Za izvedbo uspešnih spletnih akcij se je potrebno specializirati in nivo poznavanja področja dvigniti na maksimum.

Konferenca Trendi digitalnega marketinga je kompas po fluidnem zemljevidu digitalnega marketinga za vse, ki se zavedajo, da danes ni uspešnega podjetja brez spletne prisotnosti in prodaje. Glavna naloga konference je, da vsako leto razkrije ključne nove strategije, taktike in trike, ki prinašajo rezultate na spletu – to pomeni, da vodijo k večji spletni prodaji.

Zakaj obiskati konferenco Trendi digitalnega marketinga?

Konferenca se od vseh drugih razlikuje v šestih ključnih točkah:

  1. Konferenca je namenjen predvsem malim in srednje velikim podjetjem.
  2. Strategije in taktike so osredotočene na povečanje spletne prodaje na lokalnih trgih.
  3. Poudarek je na taktikah, ki zahtevajo manjše oglaševalske stroške in več kreative.
  4. Predavatelji delijo zgolj preizkušene nasvete, ki jih je moč implementirati takoj.
  5. Prejmete kopico ugodnosti in popustov za poglobljene praktične delavnice, ki bodo sledile v letu 2019.
  6. Tolikšno število izjemnih strokovnjakov ter obiskovalcev iz industrije boste težko našli na eni konferenci hkrati.

Najnovejše in najnaprednejše znanje o spletnem marketingu za vse, ki želijo v 2020 na spletu narediti preboj.

Izjemni predavatelji, navdušujoče in praktične tematike

Na konferenci bo pet izvrstnih predavateljev, ki na letni ravni s pomočjo oglaševanja ustvarijo več 10 milijonov prihodkov, delilo svoje znanje s petih področij digitalnega marketinga: Napredni oglaševalski sistemi, optimizacija spletnih strani, Google Analytics, Google Ads in Facebook oglaševanje. Preberite več o programu in temah, ki jih bodo obravnavali naši predavatelji.

Po izkušnjah iz preteklih let se konference udeleži okoli 25 odstotkov predstavnikov agencij oziroma freelancerjev, ki delujejo na področju digitalnega marketinga. Konferenca je tako odlična priložnost, da jih spoznate ter pridobite kontakte morebitnih izvajalcev za vaše digitalne storitve v letu 2020 ter tako napravite konkreten korak k rasti vaše spletne prodaje.

Miloš Suša: “Trendi digitalnega marketinga 2020”

Miloš SušaDigitalni marketing in tehnologija se razvijata izjemno hitro in poznavanje smernic je ena ključnih nalog vsakega tržnika. V uvodu naše konference bomo osvetlili aktualne trende digitalnega marketinga, ki jih je vredno oziroma celo nujno potrebno vključiti v vaše strategije digitalnega oglaševanja v letu 2020

Na podlagi iPROMove baze podatkov na področju digitalnega oglaševanja bomo spoznali pot nakupnega procesa sodobnega potrošnika in njegovega obnašanja v različnih fazah nakupnega procesa.

Na konferenci boste pridobili vpogled v primere dobrih praks na področju digitalnega oglaševanja v Sloveniji ter dokaz, kako je kombinacija visoke tehnologije in podatkov o vedenju potrošnikov na trgu ključna za izboljšanje ROI kampanj spletnih oglaševalcev.

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike in za katere je v svojih 9 letih dela pripravil številne uspešne primere medijske strategij in zakupa digitalnih medijev. Pri delu se drži svoje mantre, da se je »najpomembneje postaviti v čevlje kupcev in v teh čevljih prehoditi kilometer«. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje, hkrati pa ga prenaša tako na naročnike, s katerimi sodeluje, kot tudi na širšo javnost kot predavatelj na marketinških seminarjih in konferencah.

Jure Knehtl: “Oglaševanje iz Facebooka se počasi seli na Instagram, kjer je dobra vsebina kralj”

Facebook je bil do sedaj poleg iskalnika Google glavna in osrednja platforma spletnega trženja. Več kot 93 % podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, uporablja tudi Facebook. Zagnati oglas na Facebooku je sicer enostavno, doseči dobre rezultate pa izjemno težko. Pa bo v letu 2020 Facebook še vedno kralj spletnega oglaševanja?

V letu 2019 smo zaznali izrazit porast Instagram oglaševanja, v določeni meri se lahko nakazuje zaton Facebook oglaševanja oziroma zaradi ogromnega porasta konkurence vsaj nekoliko slabši ROI za kampanje kot v preteklosti. Posledično se je moral v letu 2019 marsikateri oglaševalec iz Facebooka posloviti ter najti nove načine za pridobivanje strank. Ne samo to, podjetja so morala premisliti o svojih poslovnih modelih ter maržah in jih na novo definirati. V mnogo primerih so marže zaradi povečanja stroška prodaje postale enostavno premajhne.

Leto 2020 bo leto Instagrama, predvsem v povezavi s čedalje bolj uveljavljenimi storyji ter influncer marketingom. Generična vsebina ne deluje več, osnova za dobro oglaševanje je vsebina ustvarjena s strani uporabnikov (user generated content). Podjetja morajo zato čedalje več napora in sredstev vlagati v pripravo KAKOVOSTNIH vsebin oziroma bolje rečeno zgodb. Napredne funkcije kot so remarketing postajajo bolj kompleksne kot kadarkoli. Do izraza bodo prišle dobre agencije za content marketing oziroma se bodo morale dobre vsebine kreirati v okviru podjetij samih.

V 2020 se bo izrazito stopnjeval trend večkanalnega oglaševanja z različnimi marketinškimi prijemi. Napredno segmentiranje in ciljanje, uporaba interakcije z blagovnimi znamkami znotraj platforme so že postale standard te industrije. V 2020 bodo vedno bolj podprte konverzije in transakcije znotraj platform kot sta Instagram in Facebook. Vse te zanimive teme bo pokrilo predavanje Jureta Knehtla.

Na konferenci boste pridobili informacije iz prve roke, iz strani strokovnjaka, ki je kljub svoji mladosti svojim naročnikom ustvaril več 10 milijonov evrov prodaje – povečini ravno s platformami Facebook in Instagram.

Jure Knehtl je eden izmed največjih strokovnjakov za Facebook oglaševanje. Svojo kariero je začel kot soustanovitelj spletne agencije Adstar, nadaljeval kot vodja spletne ekipe izjemno uspešne spletne trgovine Vigoshop, trenutno pa deluje kot marketinški freelancer, veliko predava ter razvija svoje lastne projekte.

Igor Bajsič: “Googlovim “updateom” ni in ni videti konca, zato je potrebno dobiti vpogled v dogajanje na sceni.”

Pred leti je bilo za dobro pozicijo v iskalnikih potrebno zagotoviti povprečno spletno stran in nekaj povezav na spletno stran. Spletni iskalniki so do današnjega časa postali tehnološko izjemno

Igor Bajsič

izpopolnjeni in naučeni prepoznavati neprofesionalno izvedeno optimizacijo spletnih strani ter takšne strani izbrisati iz obličja sveta, beri iskalnikov. Kakovostna vsebina, distribucija vsebin prek socialnih omrežij, interaktivne vsebine na strani (primer: kalkulator za oceno stroškov), video… to je le nekaj elementov, ki so neobhodno potrebni, če želite v iskalnikih prehiteti vašo konkurenco.

Z vsako posodobitvijo algoritma se nekaterim sesuje svet, spet drugi se veselijo vzpona pozicij in prometa, a povečini še sami ne vedo zakaj. S trdno osnovo in konstantnim spremljanjem dogajanja med zadetki nam spremembe algoritma ne pridejo do živega, kar bi moral biti tudi ultimativni cilj optimizacije vaše spletne strani.

Z več kot 12 let izkušenj s področja in vsakodnevnim “stikom” z Googlom in SEO nam bo Igor predstavil glavne faktorje za rangiranje na Googlu, ki bodo ključni za preboj v letu 2020. Na predavanju bo Igor razkril nekatere od glavnih od preko 1000 faktorjev, ki jih večina spregleda oziroma ne upošteva, a dejansko lahko podvojijo, potrojijo ali podeseterijo promet in število potencialnih kupcev na vaši spletni strani.

Po predavanju bodo boste zmožni sami še v istem dnevu popraviti napake na svojih straneh in s pravimi prijemi v kratkem roku opaziti napredek v pozicijah vaše spletne strani.

Na konferenci boste spoznali, zakaj je pred pričetkom pisanja vsebin za splet nujno imeti v mislih kontekst in namen spletnega iskanja ter poskrbeti za čim boljši CTR na SERP. Spoznali boste glavne faktorje za rangiranje na Googlu, ki jih lahko že naslednji dan po konferenci uporabite v praksi.

Igor “SEO ninja” Bajsič je verjetno najvišji SEO mojster v Sloveniji in vodi eno redkih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani – SEOPRO. Z optimizacijo spletnih strani se Igor ukvarja že več kot 11 let. Ponaša se s 400 izpeljanimi projekti, hkrati pa ima v svojem repertoarju več kot 60 podjetij, ki jim aktivno pomaga pri izboljšanju uvrstitev v iskalnikih tako doma kot v tujini.

Marko Penko: “Intenzivna uporaba spletne analitike bo v 2020 ključna za premagovanje konkurence na Google Ads”

Marko PenkoSkoraj vsak lastnik spletne strani zna namestiti in odpreti Google Analytics ter pogledati osnovne metrike. Žal pa velja pravilo, da tiste stvari, ki jih lahko naredi vsak sam, ne vodijo do zmage. Spletni marketing pri tem ni izjema. Zato vam bo Marko Penko razkril, katere so napredne funkcionalnosti Google Analytics in kako vam lahko pomagajo premagati konkurenco.

Google Ads oglasi še vedno delujejo

Marko vam bo razkril 5 trikov za optimizacijo Google Ads kampanj. Poleg Facebooka je Google Ads še vedno osrednje orodje plačljivega digitalnega oglaševanja. Zaradi velike konkurence pa je zagotavljanje njegove učinkovitosti postalo bistveno bolj zahtevno in kompleksno. Pa tudi drago. Pomembne so pogumne poteze, nenehno osveževanje kampanj ter hitre odločitve. Razkriti triki vam bodo pomagali stopiti korak pred konkurenco.

Če še niste slišali za napredne filtre, poglede in druge dimenzije, atribucijo in prilagojena poročila (ter ne veste, kako uporabiti najboljše predloge za poročila), vam bo ta konferenca odprlo oči. Spoznali boste tudi, kaj omogočajo Google Data Studio in drugi sorodni produkti za (spletne) podjetnike, ki temeljijo na Google Analytics.

Marko Penko ima 12 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah regije CEE. Marko je eden od dveh aktivnih certificiranih Google trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja za podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev..

Poslanstvo konference Trendi digitalnega marketinga

Poslanstvo konference Trendi digitalnega marketinga je mikro, malim ter srednje velikim podjetjem, pomagati, da v najkrajšem možnem času naredite velik korak naprej v praktičnem znanju digitalnega marketinga in spletne prodaje. Želimo, da na konferenci spoznate nekaj ključnih trikov, ki bodo povečali obisk, konverzijo, donosnost ter v končni fazi spletno prodajo vašega podjetja. Na ta način boste omogočili hitrejšo digitalizacijo vašega podjetja ter tako postavili mednarodno rastoče podjetje na dolgi rok.

Začetek leta je čas za postavljanje ciljev in strategije podjetja; naša konferenca je odličen uvod za postavitev digitalne strategije vašega nastopa v 2020.

Časovnica naše konference

ura Tema in predavatelj Predavatelj
14:00-14:10 Pozdrav organizatorjev
14:10-14:50 “Trendi digitalnega marketinga 2020” Miloš Suša

iPROM

14:50-15:30 “Oglaševanje iz Facebooka se počasi seli na Instagram, kjer je dobra vsebina kralj” Jure Knehtl

 

15:30-16:10 “”Googlovim “updateom” ni in ni videti konca, zato je potrebno dobiti vpogled v dogajanje na sceni.” Igor Bajsič

SEOPRO

16:10-16:30 Kratek odmor za debato ob kavici in prigrizkih
17:10-17:50 “Intenzivna uporaba spletne analitike bo v 2019 ključna za premagovanje konkurence na Google Ads” Marko Penko, Studio Moderna
18:30-19:30 Druženje po koncu konference

Več o naših izvrstnih predavateljih

Z nami bodo ugledni predavatelji, strokovnjaki na svojih področjih, ki vodijo tudi naše poglobljene delavnice s področja digitalnega marketinga in prodaje. Vsi predavatelji imajo praktične izkušnje in so se učili na lastnih projektih in napakah (ki so jih drago stale) in so izjemno odprti do deljenja svojih izkušenj. Udeleženci preteklih delavnic in predavanj so jih ocenili s čisto petko (5/5).

Predavatelji na dogodku Trendi digitalnega marketinga 2019

Kaj pričakovati? Na konferenci pričakujemo 160 obiskovalcev, željnih novega znanja s področja digitalnega marketinga. Govorili bomo izključno o naprednih in uporabnih trikih, ki jih lahko takoj implementirate v spletno poslovanje.

Začnite novo leto z eno najboljših investicij za vse podjetnike in spletne tržnike (če že poslujete na spletu ali to načrtujete). Glede na lanskoletne izkušnje lahko zatrdimo, da bo tudi vaša družba na konferenci imenitna.

Podjetja, ki so prepoznala vrednost konference za svoje zaposlene.

Podjetja, ki so v preteklih ponovitvah konference prepoznala vrednost za svoje zaposlene.

Ker tudi letos močno cenimo vaš čas, bodo strogo prepovedani:

  1. splošne debate in filozofiranje o spletnem marketingu,
  2. nepreverjene in osnovne taktike na podlagi teoretičnih konceptov,
  3. nasveti, ki niso takoj uporabni za srednja in mala podjetja,
  4. morebitne predstavitve oziroma prodaja lastnih storitev.

Komu je konferenca namenjena?

Konferenca Trendi digitalnega marketinga je izjemna priložnost, za vse, ki želijo:

  • kot podjetnik ali tržnik povečati prodajo na spletu,
  • izboljšati strategijo svojega nastopa na digitalnih kanalih,
  • pridobiti inspiracijo za bolj kreativne in učinkovite digitalne kampanje,
  • spoznati nove zmagovalne taktike, s katerimi boste premagali konkurenco,
  • odločitve o svojem spletnem nastopu sprejemati na osnovi konkretnih in aktualnih podatkov,
  • spoznati “sotrpine” na modernem bojišču digitalnega marketinga ter pridobiti nasvet ali dva, ki lahko vašo prodajo v letu 2020 povečajo za desetmestno številko.

Konferenca bo potekala v sredo 14. februarja 2020 od 14.00 dalje v NLB Centru inovativnega podjetništva.

POZOR: early bird cena se konča čez
d 20 : h 20 : m 19 : s 04

Kotizacija

Pomembna vrednost konference Trendi digitalnega marketing je druženje med podjetniki, strokovnjaki za trženje oziroma podjetniki. Na konferenco želimo privabiti 160 posameznikov, zato je kotizacija izjemno ugodna. 5 vrhunskih predavateljev ter 5 ur vsebine polnih predavanj in druženja s predavatelji tako med konferenco, kot tudi med odmori prejmete pod izjemnimi pogoji.

Early bird prijava do xx.1.2020: 99 evrov + ddv

Polna kotizacija: 149 evrov + DDV  €€€

Več oseb iz istega podjetja? Na voljo je 30 % popust na vsakega nadaljnjega udeleženca istega plačnika oziroma interesnega združenja (klub, tehnološki park, inkubator…). Za ponudbo za udeležbo večjega števila udeležencev iz istega plačnika nam pošljite podatke z imenom podjetja oziroma organizacije ter številom udeležencev na info at mp.si.

Rezervirajte si čas in se nam 14. februarja 2020 pridružite v imenitni družbi najboljših strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji ter se z njihovo pomočjo pripravite na digitalne trende v letu 2020.

Ostala izobraževanja

Preverite tudi naša ostala izobraževanja s področja digitalnega marketinga. Več >>

100% garancija

V primeru, da konferenca ne bo zadostila vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo. Odjave od konference so mogoče do 7 dni pred začetkom konference. Pri odjavi zaračunamo 40% administrativnih stroškov.