!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Trendi digitalnega marketinga 2020

Kdaj 08.05.2020 od 14:30 do 19:30
Kje NLB Center inovativnega podjetništva
Facebook
Kontakt
Telefon 030 708 807
Koledar

Tudi letos nadaljujemo s tradicijo in, obogateni z izkušnjami s področja izobraževanj digitalnega marketinga iz preteklih let, leto začenjamo v družbi vrhunskih strokovnjakov, ki nam bodo nakazali trende v spletnem oglaševanju v letu 2020.

Vse, ki ste med cilje za leto 2020 postavili izboljšanje spletne prodaje, vabimo, da prvi korak naredite z našo pomočjo na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020.

POSEBNO OBVESTILO:

Udeleženci konference Trendi digitalnega marketinga, so zaradi narave dela ter udeležbe na izobraževanjih po celotnem svetu, nadpovprečno aktivni in mobilni ljudje. Skladno z Odredbo o prepovedi zbiranja večje količine ljudi na prireditvah v zaprtih prostorih, ki jo je objavilo Ministrstvo za zdravje in velja od 7.3.2020 od 19:00 dalje, ter skladno s kar nekaj vprašanji glede izvedbe konference s strani udeležencev kot tudi predavateljev, smo se kot odgovoren organizator odločili, da bomo Konferenco Trendi digitalnega marketinga prestavili na kasnejši datum. Ta datum je petek, 8.5.2020 s pričetkom ob 14:30. Konferenca torej ni odpovedana, ampak zgolj prestavljena, tako da vse, razen datuma, ostane kot je bilo. Ne samo to. Z novim datumom se je ponudila možnost, da vašim dosedanjim plačilom dodamo vrednost in vključimo dodatnega predavatelja: z nami bo izkušen marketinški strokovnjak Peter Mesarec. Več o njegovi tematiki razkrijemo v kratkem. Glede na to, da smo odločitev glede na aktualno dogajanje ter pričakovano zaostrovanje v prihodnjih dneh, sprejeli le 4 dni pred konferenco, ter da smo porabili že 90% proračuna za izvedbo konference, je bila odločitev težka, vendar verjamemo, da pravilna. Hvala za razumevanje in se vidimo 8.5.2020!

Poznavanje digitalnih trendov je ključno za povečanje prodaje na spletu

Spletni ekosistem, vključno z digitalnim marketingom, je ena najbolj dinamičnih in turbulentnih panog. Strategije in taktike, ki so jih mala in srednja podjetja uporabljala še pred letom dni, danes žal ne delujejo več, če želite v 2020 doseči dvomestno rast prodaje v podjetju.

Dejstvo je, da učinkovitost vseh digitalnih kanalov strmo pada, podjetniški zmagovalci na spletu pa so zgolj tisti, ki neprestano inovirajo, izpopolnjujejo svoj spletni nastop, dodajajo spletne prodajne kanale in optimizirajo prodajni lijak. Za izvedbo uspešnih spletnih akcij se je potrebno specializirati in nivo poznavanja področja dvigniti na maksimum.

Konferenca Trendi digitalnega marketinga je kompas po fluidnem zemljevidu digitalnega marketinga za vse, ki se zavedajo, da danes ni uspešnega podjetja brez spletne prisotnosti in prodaje. Glavna naloga konference je, da vsako leto razkrije ključne nove strategije, taktike in trike, ki prinašajo rezultate na spletu – to pomeni, da vodijo k večji spletni prodaji.

Zakaj obiskati konferenco Trendi digitalnega marketinga?

Konferenca se od vseh drugih razlikuje v šestih ključnih točkah:

  1. Konferenca je namenjen predvsem malim in srednje velikim podjetjem.
  2. Strategije in taktike so osredotočene na povečanje spletne prodaje na lokalnih trgih.
  3. Poudarek je na taktikah, ki zahtevajo manjše oglaševalske stroške in več kreative.
  4. Predavatelji delijo zgolj preizkušene nasvete, ki jih je moč implementirati takoj.
  5. Prejmete kopico ugodnosti in popustov za poglobljene praktične delavnice, ki bodo sledile v letu 2020.
  6. Tolikšno število izjemnih strokovnjakov ter obiskovalcev iz industrije boste težko našli na eni konferenci hkrati.

Najnovejše in najnaprednejše znanje o spletnem marketingu za vse, ki želijo v 2020 na spletu narediti preboj.

Izjemni predavatelji, navdušujoče in praktične tematike

Na konferenci bodo štirje izvrstni predavatelji, ki na letni ravni s pomočjo oglaševanja ustvarijo več 10 milijonov prihodkov, delilo svoje znanje s štirih področij digitalnega marketinga: Napredni oglaševalski sistemi, optimizacija spletnih strani, Google Analytics, Google Ads in Facebook oglaševanje. Preberite več o programu in temah, ki jih bodo obravnavali naši predavatelji.

Po izkušnjah iz preteklih let se konference udeleži okoli 25 odstotkov predstavnikov agencij oziroma freelancerjev, ki delujejo na področju digitalnega marketinga. Konferenca je tako odlična priložnost, da jih spoznate ter pridobite kontakte morebitnih izvajalcev za vaše digitalne storitve v letu 2020 ter tako napravite konkreten korak k rasti vaše spletne prodaje.

Ob prestavitvi konference dodajamo vrednost: z nami bo tudi Peter Mesarec

Več v kratkem.

Miloš Suša: “Trendi digitalnega marketinga 2020”

Digitalni marketing in tehnologija se razvijata izjemno hitro in poznavanje smernic je ena ključnih nalog vsakega tržnika. V uvodu naše Miloš Sušakonference bomo osvetlili aktualne trende digitalnega marketinga, ki jih je vredno oziroma celo nujno potrebno vključiti v vaše strategije digitalnega oglaševanja v letu 2020

Na podlagi iPROMove baze podatkov na področju digitalnega oglaševanja bomo spoznali pot nakupnega procesa sodobnega potrošnika in njegovega obnašanja v različnih fazah nakupnega procesa.

Na konferenci boste pridobili vpogled v primere dobrih praks na področju digitalnega oglaševanja v Sloveniji ter dokaz, kako je kombinacija visoke tehnologije in podatkov o vedenju potrošnikov na trgu ključna za izboljšanje ROI kampanj spletnih oglaševalcev.

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike in za katere je v svojih 9 letih dela pripravil številne uspešne primere medijske strategij in zakupa digitalnih medijev. Pri delu se drži svoje mantre, da se je »najpomembneje postaviti v čevlje kupcev in v teh čevljih prehoditi kilometer«. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje, hkrati pa ga prenaša tako na naročnike, s katerimi sodeluje, kot tudi na širšo javnost kot predavatelj na marketinških seminarjih in konferencah.

Jure Knehtl: “Oglaševanje iz Facebooka se počasi seli na Instagram, kjer je dobra vsebina kralj”

Facebook je bil do sedaj poleg iskalnika Google glavna in osrednja platforma spletnega trženja. Več kot 93 % podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, uporablja tudi Facebook. Zagnati oglas na Facebooku je sicer enostavno, doseči dobre rezultate pa izjemno težko. Pa bo v letu 2020 Facebook še vedno kralj spletnega oglaševanja?

V letu 2019 smo zaznali izrazit porast Instagram oglaševanja, v določeni meri se lahko nakazuje zaton Facebook oglaševanja oziroma zaradi ogromnega porasta konkurence vsaj nekoliko slabši ROI za kampanje kot v preteklosti. Posledično se je moral v letu 2019 marsikateri oglaševalec iz Facebooka posloviti ter najti nove načine za pridobivanje strank. Ne samo to, podjetja so morala premisliti o svojih poslovnih modelih ter maržah in jih na novo definirati. V mnogo primerih so marže zaradi povečanja stroška prodaje postale enostavno premajhne.

Leto 2020 bo leto Instagrama, predvsem v povezavi s čedalje bolj uveljavljenimi storyji ter influncer marketingom. Generična vsebina ne deluje več, osnova za dobro oglaševanje je vsebina ustvarjena s strani uporabnikov (user generated content). Podjetja morajo zato čedalje več napora in sredstev vlagati v pripravo KAKOVOSTNIH vsebin oziroma bolje rečeno zgodb. Napredne funkcije kot so remarketing postajajo bolj kompleksne kot kadarkoli. Do izraza bodo prišle dobre agencije za content marketing oziroma se bodo morale dobre vsebine kreirati v okviru podjetij samih.

V 2020 se bo izrazito stopnjeval trend večkanalnega oglaševanja z različnimi marketinškimi prijemi. Napredno segmentiranje in ciljanje, uporaba interakcije z blagovnimi znamkami znotraj platforme so že postale standard te industrije. V 2020 bodo vedno bolj podprte konverzije in transakcije znotraj platform kot sta Instagram in Facebook. Vse te zanimive teme bo pokrilo predavanje Jureta Knehtla.

Na konferenci boste pridobili informacije iz prve roke, iz strani strokovnjaka, ki je kljub svoji mladosti svojim naročnikom ustvaril več 10 milijonov evrov prodaje – povečini ravno s platformami Facebook in Instagram.

Jure Knehtl je eden izmed največjih strokovnjakov za Facebook oglaševanje. Svojo kariero je začel kot soustanovitelj spletne agencije Adstar, nadaljeval kot vodja spletne ekipe izjemno uspešne spletne trgovine Vigoshop, trenutno pa deluje kot marketinški freelancer, veliko predava ter razvija svoje lastne projekte.

Igor Bajsič: “Googlovim “updateom” ni in ni videti konca, zato je potrebno dobiti vpogled v dogajanje na sceni.”

Pred leti je bilo za dobro pozicijo v iskalnikih potrebno zagotoviti povprečno spletno stran in nekaj povezav na spletno stran. Spletni iskalniki so do današnjega časa postali tehnološko izjemno

Igor Bajsič

izpopolnjeni in naučeni prepoznavati neprofesionalno izvedeno optimizacijo spletnih strani ter takšne strani izbrisati iz obličja sveta, beri iskalnikov. Kakovostna vsebina, distribucija vsebin prek socialnih omrežij, interaktivne vsebine na strani (primer: kalkulator za oceno stroškov), video… to je le nekaj elementov, ki so neobhodno potrebni, če želite v iskalnikih prehiteti vašo konkurenco.

Z vsako posodobitvijo algoritma se nekaterim sesuje svet, spet drugi se veselijo vzpona pozicij in prometa, a povečini še sami ne vedo zakaj. S trdno osnovo in konstantnim spremljanjem dogajanja med zadetki nam spremembe algoritma ne pridejo do živega, kar bi moral biti tudi ultimativni cilj optimizacije vaše spletne strani.

Z več kot 12 let izkušenj s področja in vsakodnevnim “stikom” z Googlom in SEO nam bo Igor predstavil glavne faktorje za rangiranje na Googlu, ki bodo ključni za preboj v letu 2020. Na predavanju bo Igor razkril nekatere od glavnih od preko 1000 faktorjev, ki jih večina spregleda oziroma ne upošteva, a dejansko lahko podvojijo, potrojijo ali podeseterijo promet in število potencialnih kupcev na vaši spletni strani.

Po predavanju bodo boste zmožni sami še v istem dnevu popraviti napake na svojih straneh in s pravimi prijemi v kratkem roku opaziti napredek v pozicijah vaše spletne strani.

Na konferenci boste spoznali, zakaj je pred pričetkom pisanja vsebin za splet nujno imeti v mislih kontekst in namen spletnega iskanja ter poskrbeti za čim boljši CTR na SERP. Spoznali boste glavne faktorje za rangiranje na Googlu, ki jih lahko že naslednji dan po konferenci uporabite v praksi.

Igor “SEO ninja” Bajsič je verjetno najvišji SEO mojster v Sloveniji in vodi eno redkih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani – SEOPRO. Z optimizacijo spletnih strani se Igor ukvarja že več kot 11 let. Ponaša se s 400 izpeljanimi projekti, hkrati pa ima v svojem repertoarju več kot 60 podjetij, ki jim aktivno pomaga pri izboljšanju uvrstitev v iskalnikih tako doma kot v tujini.

Nina Zupančič: “Konkretni primeri, kako s celostno strategijo do 9 kratnega povečanja prodaje”

Digitalni svet ponuja nešteto priložnosti za razvoj blagovne znamke, za večanje prodaje, za pridobivanje kakovostnih leadov in za približanje podjetja svoji ciljni publiki. Največja napaka, ki jo stori veliko podjetij, je ravno ta, da se osredotoči le na en kanal in ne razišče drugih možnosti. Poleg tega pa se usmerijo na to, da je spletna spletna stran “le” lepa, ne pa tudi prodajo uspešna.

Na konkretnih primerih bomo pokazali, kako smo naročnika v letu in pol pripeljali do skoraj desetkratnega povečanja mesečne prodaje. Kako smo zastavili digitalno strategijo in povezali več različnih kanalov. Prvi izziv – še prek začetkom oglaševalskih aktivnosti – smo imeli s samo spletno stranjo. Kljub temu, da je bila spletna trgovina nova, je bila z vidika uporabniške izkušnje in prodajnih “trikov” potrebna kar velikega števila popravkov. Šele ko smo stran spremenili v bolj prodajno, jo uredili tudi s SEO vidika, smo lahko začeli z našim oglaševanjem.

Najprej smo se seveda usmerili proti Facebooku in Instagramu. Glede na to, da ljudje kupujemo z očmi, smo izkoristili dejstvo, da naša stranka prodaja izdelke, ki jih lahko prikažemo na vizualno precej privlačen način – obenem pa smo izkoristili še dejstvo, da so cene strankinega pohištva izjemno konkurenčne.

To smo preslikali tudi na Googlovo omrežje. Kmalu je sledil še portal ceneje.si, seveda pa nismo pozabili tudi na marketing automation, kjer smo se odločili za sistem Klaviyo. Z le 2,5-kratnim povišanjem vložka smo dosegli 9-kratno rast, obenem pa smo število transakcij povečali za 750 % in stopnjo konverzije za 82 %.

Na konferenci bodo razkrite glavne spremembe, ki so stran spremenile v prodajno usmerjeno in uporabniku prijazno, ogledali pa si bomo tudi najpomembnejše oglaševalske pristope in konkretne primere, s katerimi pridobivamo kakovostne uporabnike in iz meseca v mesec višamo prodajne rezultate.

Nina Zupančič je vodja projektov in specialistka za digitalni marketing v podjetju Optiweb, kjer skrbi za pripravo strategij za svoje naročnike ter za uspešno izvedbo le teh. Vse njene aktivnosti v ospredje vedno postavljajo naročnika in končne uporabnike, ves čas pa skrbi, da so njeni projekti ter oglaševalski podvigi profitabilni – z neprestanim iskanjem novih načinov, kako aktivnosti razširiti na vse možne kanale.

Poslanstvo konference Trendi digitalnega marketinga

Poslanstvo konference Trendi digitalnega marketinga je mikro, malim ter srednje velikim podjetjem, pomagati, da v najkrajšem možnem času naredite velik korak naprej v praktičnem znanju digitalnega marketinga in spletne prodaje. Želimo, da na konferenci spoznate nekaj ključnih trikov, ki bodo povečali obisk, konverzijo, donosnost ter v končni fazi spletno prodajo vašega podjetja. Na ta način boste omogočili hitrejšo digitalizacijo vašega podjetja ter tako postavili mednarodno rastoče podjetje na dolgi rok.

Začetek leta je čas za postavljanje ciljev in strategije podjetja; naša konferenca je odličen uvod za postavitev digitalne strategije vašega nastopa v 2020.

Časovnica naše konference

ura Tema in predavatelj Predavatelj
14:30 – 15:00 Registracija in uvodna kavica
15:00 15:10 Pozdrav organizatorjev
15:10-15:55 “Trendi digitalnega marketinga 2020” Miloš Suša

iPROM

15:55-16:40 “Oglaševanje iz Facebooka se počasi seli na Instagram, kjer je dobra vsebina kralj” Jure Knehtl
16:40-17:05 Kratek odmor za debato ob kavici in prigrizkih
17:05-17:50 “Googlovim “updateom” ni in ni videti konca, zato je potrebno dobiti vpogled v dogajanje na sceni.” Igor Bajsič

SEOPRO

17:50-18:35 “Konkretni primeri, kako s celostno strategijo do 9 kratnega povečanja prodaje” Nina Zupančič

Optiweb

18:35 – 19:30 Čas za strnitev vtisov ter druženje

Več o naših izvrstnih predavateljih

Z nami bodo ugledni predavatelji, strokovnjaki na svojih področjih, ki vodijo tudi naše poglobljene delavnice s področja digitalnega marketinga in prodaje. Vsi predavatelji imajo praktične izkušnje in so se učili na lastnih projektih in napakah (ki so jih drago stale) in so izjemno odprti do deljenja svojih izkušenj. Udeleženci preteklih delavnic in predavanj so jih ocenili s čisto petko (5/5).

Trendi digitalnega marketinga 2020 – predavatelji

Kaj pričakovati? Na konferenci pričakujemo 160 obiskovalcev, željnih novega znanja s področja digitalnega marketinga. Govorili bomo izključno o naprednih in uporabnih trikih, ki jih lahko takoj implementirate v spletno poslovanje.

Začnite novo leto z eno najboljših investicij za vse podjetnike in spletne tržnike (če že poslujete na spletu ali to načrtujete). Glede na lanskoletne izkušnje lahko zatrdimo, da bo tudi vaša družba na konferenci imenitna.

Podjetja, ki so prepoznala vrednost konference za svoje zaposlene.

Podjetja, ki so v preteklih ponovitvah konference prepoznala vrednost za svoje zaposlene.

Ker tudi letos močno cenimo vaš čas, bodo strogo prepovedani:

  1. splošne debate in filozofiranje o spletnem marketingu,
  2. nepreverjene in osnovne taktike na podlagi teoretičnih konceptov,
  3. nasveti, ki niso takoj uporabni za srednja in mala podjetja,
  4. morebitne predstavitve oziroma prodaja lastnih storitev.

Komu je konferenca namenjena?

Konferenca Trendi digitalnega marketinga je izjemna priložnost, za vse, ki želijo:

  • kot podjetnik ali tržnik povečati prodajo na spletu,
  • izboljšati strategijo svojega nastopa na digitalnih kanalih,
  • pridobiti inspiracijo za bolj kreativne in učinkovite digitalne kampanje,
  • spoznati nove zmagovalne taktike, s katerimi boste premagali konkurenco,
  • odločitve o svojem spletnem nastopu sprejemati na osnovi konkretnih in aktualnih podatkov,
  • spoznati “sotrpine” na modernem bojišču digitalnega marketinga ter pridobiti nasvet ali dva, ki lahko vašo prodajo v letu 2020 povečajo za desetmestno številko.

Konferenca bo potekala v petek 8. maja 2020 od 14.30 dalje v Ljubljani.

Kotizacija

Pomembna vrednost konference Trendi digitalnega marketing je druženje med podjetniki, strokovnjaki za trženje oziroma podjetniki. Na konferenco želimo privabiti 160 posameznikov, zato je kotizacija izjemno ugodna. 4 vrhunski predavatelji ter 4 ure vsebine polnih predavanj in druženja s predavatelji tako med konferenco, kot tudi med odmori prejmete pod izjemnimi pogoji.

Kotizacija: 149 evrov + DDV

Več oseb iz istega podjetja? Na voljo je 35 % popust na vsakega nadaljnjega udeleženca istega plačnika oziroma interesnega združenja (klub, tehnološki park, inkubator…). Za ponudbo za udeležbo večjega števila udeležencev iz istega plačnika nam pošljite podatke z imenom podjetja oziroma organizacije ter številom udeležencev na info at mp.si.

Rezervirajte si čas in se nam v petek 13. marca 2020 pridružite v imenitni družbi najboljših strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji ter se z njihovo pomočjo pripravite na digitalne trende v letu 2020.