10 najpogostejših načinov, kako podjetniki po nepotrebnem zapravijo svoj denar

Denar je potrebno porabiti za stvari, ki bodo vašemu podjetju pripomogle k boljšemu poslovanju. (vir slike: http://just-for-mom.slides.kaboose.com/)

10 najpogostejših načinov, kako podjetniki po nepotrebnem zapravijo svoj denar

Če želite, da bo vaše podjetje uspešno, morate znati varčevati s svojim denarjem. Denar je potrebno porabiti za stvari, ki bodo vašemu podjetju pripomogle k uspešnejšemu poslovanju in ne za stvari, ki bodo vaše podjetje zgolj prikazale kot uspešno.
10 najpogostejših načinov, kako podjetniki po nepotrebnem zapravijo svoj denar

Denar je potrebno porabiti za stvari, ki bodo vašemu podjetju pripomogle k boljšemu poslovanju. (vir slike: http://just-for-mom.slides.kaboose.com/)

Kate Lister, nekdanja bankirka, vlagateljica v manjša podjetja in podjetnica, priporoča, da se vsak podjetnik, preden podpiše pogodbo ali nakaže denar, vpraša: ali mi bo to pripomoglo k boljšemu poslovanju?

10 stvari, za katere podjetniki po nepotrebnem porabljajo denar:

  1. Profesionalna izdelava celostne grafične podobe. Namesto profesionalne izdelave celostne grafične podobe, lahko s pomočjo predlog, ki jih vsebuje vaš urejevalnik besedil izdelate logotip podjetja, oblikujete predloge za tiskanje ovojnic, dopisnih listov, računov in celo vizitk. Podobne predloge lahko najdete tudi na spletu (npr. Avery.com).
  2. Poslovni prostori. Kate Lister svetuje, v kolikor pri vašem poslovanju ne potrebujete uradnih poslovnih prostorov, ne porabljajte denarja v ta namen.
  3. Službeno vozilo. Nov luksuzen avtomobil vas ne bo naredil boljšega podjetnika, temveč zgolj bolj revnega. V kolikor že imate avtomobil, ni nobene potrebe po nakupu novega, boljšega.
  4. Nadpovprečno kakovostne brošure, oglasi, tabla podjetja in spletna stran. Na začetku je povprečno dovolj dobro.
  5. Svetovalci. Najem svetovalcev dostikrat pomeni zapravljanje težko prisluženega denarja. Nasvet Kate Lister je, naj vsak najprej sam poizkuša poiskati rešitev, saj pogosto problem ni tako zapleten, kot izgleda na prvi pogled.
  6. Tvegani kapital. Podjetnik v začetni fazi ni v poziciji, da bi lahko vlagal v tvegani kapital. Ne glede na to, kako lepo se slišijo obljube, povabite podjetje naj vas pokliče šele, ko bodo razpolagali z dejstvi in realnimi podatki in ne zgolj z obljubami.
  7. Zagon poslovanja na podlagi pozitivnih odzivov prijateljev. Zamisel nam je lahko hitro všeč, kar pa ne pomeni, da smo pripravljeni v to vložiti denar. Mnenja prijateljev ne nadomestijo tržne raziskave, ki nam pokaže veliko bolj realne rezultate.
  8. Trženjska strategija, ki temelji na osebnih preferencah. Obstaja velika verjetnost, da se preference kupcev izdelka oz. porabnikov storitev razlikujejo od vaših. Zato je na tem mestu potrebno narediti tržno raziskavo in ugotoviti, kakšni so potencialni kupci oz. porabniki (demografske in psihografske značilnosti) in kaj jim je najbolj všeč (npr.: kaj berejo, kaj oz. kdaj jedo, katere tv programe gledajo, itd.). Na podlagi rezultatov raziskave se nato oblikuje sporočilo, ki bo pritegnilo ciljno skupino.
  9. Podcenjevanje konkurence. V kolikor podjetnik ne razume svoje neposredne in posredne konkurence, ne more razumeti trga na katerem posluje.
  10. Prepričanje, da je prodaja odvisna zgolj od kvalitete produkta oz. storitve. Na žalost je dobra strategija trženja vedno boljša za posel, kot dober izdelek oz. storitev. Dober podjetnik bo vložil veliko truda v raziskave in opazovanje svoje ciljne skupine z namenom, da ugotovi kdo bo kupil njegov proizvod. Kate Lister še dodaja: »Prodaja se marketing in ne izdelek oz. storitev.«
     

Vir: Entrepreneur

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki