Če se boste uspeli izogniti se naslednjim napakam, boste povečali možnost za vaš uspeh!

Služba ni vse. Zabavajte se!
- Napaka št. 1: Želja po imeti vedno prav.
Poskusite se izogniti večnim prepirom o tem, kdo ima prav. Raje poslušajte vse argumente in se odločite tako kot je prav. - Napaka št. 2: Želja po oblasti.
Nikar ne poskušajte vsega narediti sami. Raje zaposlite ljudi, ki se na svoj posel spoznajo bolje kot vi in jim prepustite delo. - Napaka št. 3: Stalno kritiziranje.
Namesto, da svoje zaposlene ves čas kritizirate, jih raje čim večkrat pohvalite in jih le opozorite na napake. Če bo delovno okolje prijetnejše, bo tudi učinkovitost večja. - Napaka št. 4: Valjenje krivde na druge.
Napake so povsem človeške in so del vsakdanjika. Sprijaznite se s tem in ne valite krivde na vse ostale. - Napaka št. 5: Malenkosti so pomembne.
Ne usmerjajte vse svoje pozornosti v malenkosti. Raje se usmerite v celoten projekt in delajte na tem. - Napaka št. 6: Govorjenje stvari, ki bi jih bilo boljše zadržati zase.
Žaljenje vas ne bo pripeljajo daleč. Z ljudmi okoli sebe ravnajte tako, kot bi želeli, da oni ravnajo z vami. Včasih je bolje molčati. - Napaka št. 7: Pomanjkanje sprostitve.
Nikar ne preživite vseh dni v pisarni, saj služba ni vse. Počnite kar vas veseli in se zabavajte. Najboljše ideje se ne rodijo v službi. - Napaka št. 8: Nekontroliranje jeze.
Stresanje jeze na svoje zaposlene bo povzročilo le slabo voljo in izgubo spoštovanja. Globoko vdihnite ali pa pojdite na krajši sprehod. - Napaka št. 9: Vedno resni.
Večina ljudi najbolje dela v sproščeni družbi. Vam in vašim zaposlenim bo dobro delo, če se boste kdaj tudi pošalili. - Napaka št. 10: Vedno v pričakovanju hitrih in bogatih zaslužkov.
Z vztrajnim in potrpežljivim delom boste slej ko prej poželi rezultate. Nikar ne hitite, saj vas to lahko drago stane.
Vir: BizChicksRule