Uspešen francoski podjetnik Loic Le Meur je za Financial Times razkril 10 pravil, ki bi se jih morala držati ekipa vsakega mladega podjetja.
Loic se je uveljavil kot eden izmed najbolj popularnih francoskih blogerjev. Letos se je preselil v San Francisco, kjer je s skupino sodelavcev začel projekt imenovan Seesmic. Ta blogerjem omogoča, da misli pretvorijo v video in vzpodbuja konverzacijo med njimi na izbrane teme.
V svoji 11 letni podjetniški karieri je ustanovil 5 podjetij, postal investicijski angel in organizator letne konference o spletu, Le Web. Sprejel je tudi ponudbo svetovalca v kabinetu francoskega predsednika Nicolas Sarkozy-ja.
Pravila, katerih se Loic drži v svojem poslovnem življenju:
- Ne čakajte na revolucionarno idejo, ta se porodi le izjemoma. Osredotočite se na preprost, razburljiv, prazen prostor in idejo izvedite čim hitreje.
- Delite svojo idejo. Bolj kot jo boste delili, več mnenj in nasvetov boste prejeli in se posledično več naučili. Srečujte in pogovarjajte se s svojimi konkurenti.
- Ustvarite skupnost. Uporabite vsa novodobna orodja kot so blogi in družabne mreže ter s tem poskrbite, da vas ljudje slišijo.
- V skupnosti bodite aktivni in odgovarjajte na zastavljena vprašanja ter sodelujte v razpravah. Gradite svoj produkt na podlagi povratnih informacij.
- Sestavite izjemen tim. Izbirajte kandidate, ki so drugačni od vas in posedujejo drugačne sposobnosti. Iščite ljudi, ki so boljši od vas.
- Probleme odkrijte prvi. Težavo predstavite javno, iz izkušnje odnesite pozitivne stvari in težavo odstranite.
- Ne zapravljajte preveč časa z analizo trga. Splavite testno verzijo kar se da hitro in produkt izboljšujte istočasno.
- Ne zapravljajte čas z ustvarjanjem popolnih tabel v poslovnem načrtu. V toku poslovanja se boste morali prilagajati spremembam, stvari pa se ne bodo odvijale v načrtovano smer.
- Ne sestavljate načrtov za veliko oglaševalsko kampanjo. Bolj pomembno je, da kupci obožujejo produkt.
- Naj ne bo vaš fokus postati bogat. Osredotočite se raje na kupce. Denar je posledica uspeha, ne cilj.
Vir: TechCrunch