
Email oglaševanje je lahko zelo uspešno (slika: www.rat-race-escape-artists.com)
10 razlogov, zakaj naj vaše podjetje trži preko email elektronske pošte:
Ker boste preko elektronske pošte pošiljali informacije in komunicirali z ljudmi, boste z njimi začeli graditi tudi odnos, ki bo temeljil na zaupanju. Ljudje vas bodo počasi začeli dojemati kot zanesljiv vir informacij in bodo dejansko začeli poslušati, kaj jim imate za povedati. To je eden izmed najbolj pomembnih korakov na področju email trženja. Če imate seznam elektronskih naslovov uporabnikov, ki vam zaupajo, ste zmagovalec bitke.
Email je že po naravi bolj prijazna oblika komunikacije. Najbolje se počutimo, če prejmemo email poštna sporočila od prijateljev ali virov, ki so vredni zaupanja. Če boste sporočila samo pošiljali, niste storili še ničesar. Ključ je v tem, da ljudje vaša sporočila tudi odprejo, preberejo in na njih reagirajo. Bolj kot boste ljudem na vašem email seznamu domači in vsakdanji, prej bodo pomislili na vas, ko bodo potrebovali določen izdelek ali storitev, ki jo ponujate. Zakaj bi kupili od tujca, če lahko od prijatelja?!
Če boste email uporabljali pravilno, boste tudi naročila prejemali vedno znova. Z ljudmi je namreč potrebno komunicirati konstantno, saj bodo le tako izdelke kupovali od vas večkrat oziroma naročevali vaše storitve.
Obstoječim kupcem je potrebno omogočiti tudi, da izdelke kupijo kar preko email naročil in ne več osebno.
Glavni cilj trženja je seveda večja prodaja. S pravilno kombinacijo uporabe nasvetov, ki vam jih ponujamo, boste zagotovo ustvarili več prihodkov vašemu podjetju.
Ker bodo vaša email sporočila informacijske narave, boste na tak način tudi sami odločali o vaši kredibilnosti in o vašem ugledu. Če se boste izkazali kot strokovnjaki na vašem področju, bodo ljudje prej kupovali od vas kot od konkurence.
Vzpostavitev in vzdrževanje mogočne email kampanje vas ne staneta skorajda nič v primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja. Za programsko opremo, ki je namenjena email oglaševanju, boste sicer mesečno plačali okoli 30 do 100 dolarjev, a kasneje stroškov več ne boste imeli. Potreben je le še čas za pisanje in pošiljanje email sporočil.
Če ljudje od vas zahtevajo nove informacije, ste na konju. Večina oglaševanja namreč temelji na upanju, da se bodo ljudje odzvali in jih bodo vaša sporočila prepričala vsaj toliko, da bodo kupili vaše izdelke. Če ljudje sodelujejo, je to dober pokazatelj, da delate v pravi smeri.
Ne vzame vam veliko časa, da nekajkrat mesečno pošljete vašo ponudbo ljudem, ki so na vašem elektronskem seznamu. Email oglaševanje bo na tem področju vsekakor težko premagati z bolj tradicionalnimi oblikami oglaševanja.
Če na televiziji vidimo dobro reklamo, jo lahko s prijatelji delimo na tak način, da jim povemo koncept in zgodbo ali pa upamo, da so jo tudi sami videli. Pri emailih je stvar popolnoma drugačna. Vaše sporočilo lahko posredujejo dalje, kar dejansko razširi vaš doseg preko mej vašega seznama.
Ko kupec prikoraka v trgovino, ima podjetje samo eno priložnost, da mu proda svoje izdelke. Ko odide, lahko samo upamo, da se bo drugič še vrnil in da bomo imeli ponovno priložnost, da mu bomo uspeli nekaj prodati.
S pomočjo email oglaševanja pa boste vaše kupce vedno znova opominjali, kako odlični so vaši izdelki in kako pestra je vaša ponudba. To jih bo vedno znova pripeljalo nazaj.
Za pošiljanje elektronske pošte lahko uporabljate Aweber. Gre za izredno napredno orodje, ki vam nudi popolne statistike o dostavi in odpiranju sporočil in še mnogo več.