12 lastnosti, ki jih mora imeti dober vodja v kriznih časih

Lahko bi se pošalili, da je razvijati posel in voditi podjetje v teh težkih časih skoraj tako težko kot plavati po želatini. Katere lastnosti so potrebne, da lahko vodite podjetje v teh kriznih časih? Odgovor na to vprašanje si lahko preberete v nadaljevanju.

1. Poslušajte

Dobro poslušajte kaj vam sporočajo zaposleni, sodelavci in vaše stranke, saj boste na tak način prišli do dobrih idej in informacij.

2. Priznanje za dobro opravljeno idejo

Zaposleni spoštujejo in imajo radi vodje, ki prepoznajo dobre ideje in jih nagradijo.

3. Bodite to kar ste

V dobi nepristnih nasmeškov pripovedujte svojo zgodbo odkrito. Resnica je danes redka in zato osvežujoča. Vaši zaposleni bodo na tak način dobili občutek, da vas poznajo in vam bodo privoščili uspeh.

4. Komunikacija

Z dobro komunikacijo se lahko izognete veliko napakam in nesporazumom. V nasprotnem primeru vaši zaposleni ne bodo vedeli, kaj se s podjetjem dogaja in kmalu jim bo postalo vseeno.

5. Ne sledite trendom za vsako ceno

Nikar ne sledite trendom za vsako ceno, raje se držite zastavljenih ciljev in strategije.

6. Bodite pozitivni

Prenehajte se obremenjevati z negativnimi scenariji. Obžalovanje, strah in žalost naj bodo stvari preteklosti.

7. Nič več egoizma

Velikokrat vodje mislijo zgolj nase. Nikar ne pozabite, da ste v poslu zato, da zadovoljite potrebe in želje vaših strank, delničarjev, investitorjev in zaposlenih.

8. Priznajte svoje napake

Vaši cilji morajo biti jasno določeni, prav tako rezultati, ki jih pričakujete. V kolikor ste sami krivi, da rezultati niso bili doseženi priznajte svoje napake.

9. Empatija

Vaš način vodenja mora biti sodoben in upoštevati raznolikost delavcev (spol, starost, spolna usmerjenost, nacionalnost, itd.)

10. Predstavite vizijo

Vaši zaposleni morajo biti seznanjeni s cilji in vizijo podjetja. V kolikor zaposleni ne bodo razumeli vizije podjetja se z njo ne bodo poistovetili, posledica pa bo manjša učinkovitost in produktivnost tako delavcev, kot tudi vodje.

11. Ohranite mirno kri

Nikar se ne znašajte nad zaposlenimi. Dnevi, ko so vodje kričali na svoje delavce so mimo. V kolikor se bodo delavci vsako jutro spraševali, kakšne volje ste, se ne bo veliko naredilo.

12. Svež pogled

Na vsake toliko časa se oddaljite od industrije in problemov ter na zadeve poglejte z druge strani. Morda opazite kakšno odlično poslovno priložnost.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki