13 brezplačnih taktik za oglaševanje vašega logotipa

Ker se toliko govori o pomembnosti običajnega dizajna logotipa, ste si ga verjetno že priskrbeli za svoje podjetje. Če je imel prste vmes avtentičen kreativni oblikovalec s tehnično ekspertizo, še toliko bolje.
13 brezplačnih taktik za oglaševanje vašega logotipa

Vaš logotip lahko vstavite skoraj kamorkoli. (slika: http://rlv.zcache.com)

Logotip podjetja ste spravili na poslovne kartice, spletno stran in oglasne pasice, a kaj sedaj? Oglaševanje logotipa vašega podjetja je proces, ki se nikoli ne konča, če je seveda vaš cilj, da vzdržujete podobo blagovne znamke vašega podjetja. Zatorej smo pripravili 13 korakov, kako oglaševati podobo vaše blagovne znamke in to popolnoma brezplačno.

  •  1. Svojo profesionalno spletno stran posodabljajte redno:

Posodobite jo lahko enkrat tedensko ali enkrat na dve leti. Stvar je odvisna od tega, kako pogosto »naletite« na nove informacije o vašem podjetju oz. kako zelo se vaše podjetje spreminja, saj bo vsak potencialni potrošnik za reference najprej pogledal na vašo spletno stran.

  • 2. Vedno pripravite razburljive novice, ki jih razdelite vašim potrošnikom skupaj z vašim poslovnim logotipom:

To lahko storite preko vaše spletne strani, preko brošur, oglaševanja od ust do ust, a priporočamo obliko medija, ki bo ujelo večino vašega ciljnega občinstva. Govorimo seveda o poslovnem blogu. Vedno je dobro, da je vaše socialno omrežje dvosmerno, saj boste tako v prihodnosti lažje identificirali percepcije vašega povprečnega potrošnika.

  • 3. Pojavite se na lokalnih poslovnih dogodkih:

Uporabite vaš logotip pri sponzoriranju dogodkov. Če ne sponzorirate dovolj, pa se zgolj pojavite na poslovnih dogodkih. Vprašajte, če ste lahko del komiteja, saj je včasih potrebno storiti res zgolj to – vprašati. Vaš logotip in ime vašega podjetja se bosta tako redno pojavljala v novicah.

  • 4. Naj vaše podjetje nekaj podpira:

Organizirajte kampanje ali dogodke, namenjene pridobivanju denarja, manjšo avtomobilsko razstavo, umetniško tekmovanje, športne dogodke za družine, oblikovalske modne šove in vse, kar je povezano z vašim ciljnim občinstvom.

  • 5. Vaše ciljno občinstvo šokirajte z novicami in mnenji:

Ta taktika, če je izplejana brez kontroverznosti, bo ustvarila svet govoričenja in ljudje bodo več govorili o vašem podjetju. Več bodo govorili, bolj bodo želeli videti reference kot je spletna stran vašega podjetja in posledično tudi logotip.

  • 6. Pošiljajte sporočila za javnost, da bi pridobili brezplačno vidnost blagovne znamke:

Novice in mnenja o trenutnih ekonomskih trendih in kako se jim vaše podjetje prilagaja, so ena izmed najbolj priljubljenih sporočil za javnost preteklega leta. Pomembno je, da se vedno znova pojavljate z vašim logotipom in sloganom.

  • 7. Razdeljujte brezplačna darila z vašim logotipom na njih:

Če se na primer ukvarjate z založništvom, bi lahko potrošnikom ponudili brezplačne knjige o tem, kako napisati knjigo na tak način, da bo prej dobila založnika in podobno. S tem si boste povečali možnosti, da bodo vaši potencialni potrošniki prišli nazaj in želeli, da jim založite njihovo delo samo vi.

  • 8. Uporabite prijateljski marketing za oglaševanje vašega podjetja:

Na primer, če potrošnikom pošiljate reklame, vključite še dodaten letak nekega drugega podjetja (ne sme biti v isti industriji!), ki se je strinjalo, da bo enako storilo za vas. To vam bo omogočalo dosegati nepoznane skupine potencialnih potrošnikov, katerih drugače morda ne bi dosegli.

  • 9. Oglašujte vaše podjetje preko seminarjev/predstavitev:

Morda je tehnično področje poslovanja, kateremu pripadate, dovolj dobro, da pripravite seminar, na katerem boste študentom ali komu drugemu (potencialnim potrošnikom ali sodelavcem) predavali o nedavnih posodobitvah in spremembah tržnih trendov.

  • 10. Uporabite poslovno vozilo za promoviranje vašega poslovnega logotipa:

Pomislite na vse ljudi, ki vidijo vaše vozilo, ko se vozite naokrog. To še posebej velja, če živite nekje, kjer ljudje pogosto obtičijo v prometu. Učinkovito vključite vaš poslovni logotip, slogan, kontaktne podatke in URL naslov spletne strani podjetja.

  • 11. Združite vaše hobije z oglaševanjem vašega podjetja:

Nekateri poslovneži se sproščajo tako, da nastopajo v rock bandih. In vsakokrat, ko se aktivnosti banda pojavijo v časopisu, se seveda poleg tega omenita tudi ime in slogan njegovega podjetja. Poskusite tudi sami kaj podobnega. Bodite izvirni.

  • 12. Ko pri nakupih uporabite kreditno kartico, podtaknite zraven še poslovno kartico:

Naj vam oglaševanje vašega podjetja zleže pod kožo, četudi je sončen nedeljski dan in presenečeni boste, kako bo vaša poslovna kartica začela krožiti med ljudmi. Tako boste oglaševali vaš poslovni logotip in slogan.

  • 13. Podatki kažejo da morajo ljudje biti izpostavljeni poslovnemu logotipu vsaj sedemkrat, preden se odločijo za nakup:

Če se boste zadovoljili z zgolj enim »stikom« s potrošniki, boste zgolj metali denar skozi okno in se spraševali, zakaj vaš trud ni poplačan. Vaš logotip in identiteta znamke morata biti pred vašim ciljnim občinstvom konstantno, da bi tudi vaša podoba blagovne znamke bila konstantno uspešna.

 

Vir: Buzzle

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje