Nove raziskave so pokazale, da socialna omrežja skrivajo številne priložnosti za podjetnike. Na primer, da socialna omrežja niso več zgolj za generacijo Y in da tudi ljudje po 50. letu starosti smatrajo socialna omrežja kot del njihovega vsakdana.

24 uporabnih statističnih podatkov na temo socialnih omrežij za podjetnike. (Vir slike: sxc.hu)
24 uporabnih novih statističnih podatkov glede uporabe socialnih omrežij, ki bodo prišli prav predvsem manjšim podjetnikom:
Novi uporabniki interneta in socialnih omrežij
- Facebook je imel v prejšnjem letu več kot 800 milijonov aktivnih uporabnikov, letošnje leto bo po napovedih prineslo še dodatnih 200 milijonov aktivnih uporabnikov.
- Preko 80% vseh prebivalcev ZDA uporablja socialna omrežja.
- Američani več časa preživijo na Facebooku, kot na katerikoli drugi spletni strani.
- Približno 40% vseh uporabnikov socialnih omrežij do njih dostopa preko mobilnih telefonov.
- Skoraj 23% časa, ki ga ljudje preživijo na internetu ga namenijo socialnim omrežjem.
- Američani preživijo 10 krat več časa na Facebooku, kot na ostalih socialnih omrežjih.
- Ljudje, ki so aktivni na socialnih omrežjih, so aktivni tudi v realnem življenju.
Facebook o svojih uporabnikih:
- Več kot polovica Facebook uporabnikov se logira vsak dan (to je več kot 400 milijonov ljudi).
- Povprečen Facebook uporabnik ima 130 prijateljev in je povezan z 80 skupinami, stranmi ali dogodki.
- Na Facebooku najdete 7 milijonov aplikacij in uporabniki si jih vsakodnevno naložijo (download) kar 20 milijonov.
- 75% uporabnikov Facebooka ni Američanov in imajo možnost prevoda socialnega omrežja v 70 različnih jezikov.
- Podjetja, ki vsakodnevno objavljajo novice na Facebook straneh bodo v 1 tednu dosegla 22% svojih oboževalcev.
Kako ljudje uporabljajo socialna omrežja
- Ena izmed raziskav je pokazala, da 91% vseh odraslih Američanov (približno 129 milijonov) dostopa do socialnih omrežij vsaj enkrat na mesec.
- 98% mladih iz ZDA mesečno dostopa do socialnih omrežij.
- Univerzitetna mesta (in kampusi) številčno največkrat dostopajo do socialnih omrežij.
- Povprečen aktiven Facebook uporabnik ob vsakem obisku preživi dobrih 20 minut na svojem profilu. Twitter uporabnik pa približno 13 minut.
- Večina uporabnikov obišče Facebook 3 do 4 krat tedensko.
- Eden od petih uporabnikov socialnih omrežij bo po tem, ko zapusti eno socialno omrežje, obiskal še drugo.
Vstop manjših podjetji v socialna omrežja
- 3 najpomembnejša dejstva, zakaj je socialno omrežje dobro za manjša podjetja: stik s strankami, opaznost in samo-promocija podjetja.
- V ZDA 44% vodij majhnih in srednje velikih podjetji uporablja socialna omrežja. Od teh jih Facebook uporablja 86%, LinkedIn 41% in Twitter 31%.
Manjša podjetja pridejo do rezultatov brez večjih finančnih izdatkov
- 50% podjetnikov (manjših podjetij) v ZDA je pridobilo stranke s pomočjo socialnih omrežij (predvsem preko Facebooka in Twitterja).
- 51% Facebook uporabnikov in 64% Twitter uporabnikov raje kupi izdelke ali storitve od podjetij, ki jim sledijo.
Še več dobrih novic za manjša podjetja
- V ZDA 60% manjših podjetnikov zapravi za aktivnosti na socialnih omrežjih manj kot 100 USD.
- 74% manjših podjetnikov v ZDA ne zaposluje nikogar, ki bi se ukvarjal zgolj z aktivnostmi na socialnih omrežjih.
Kljub temu, da se večino statističnih podatkov nanaša na ZDA, pa to še ne pomeni, da stara celina ne sledi trendom.
Vir: linkedin.com