Kriza je. Oglašujte!

(Vir slike: sxc.hu)

3 največje laži v poslu

Ko vstopate v poslovni svet je vsak nasvet dobrodošel. Tako nasveti veteranov, kot tudi nasveti vrstnikov, ki so nekaj let pred nami postali podjetniki. Nikar pa ne mislite, da vsak nasvet velja za vsakogar in da med nasveti ni takšnih, ki so čisto prave laži.
Kriza je. Oglašujte!

(Vir slike: sxc.hu)

In katere so te laži?

Laž # 1: Če stvari ne morete izmeriti, je ne morete nadzorovati.

Kadar merimo stvari moramo imeti v mislih, da se načini merjenja razvijajo in spreminjajo ter se tako posledično spreminjajo tudi rezultati meritev. Velikokrat se celo zgodi, da več časa in denarja porabimo za izbiro metode merjenja in interpretacijo njenih rezultatov, kot pa če bi stvar zgolj naredili in pika. Da ne govorimo o tem, da marsikdaj merimo napačne stvari ali pa si nepravilno razlagamo dobljene rezultate.

Ne smemo pozabiti, da se nekaterih najbolj pomembnih stvari sploh ne da meriti – to so energija, strast, zaupanje in stopnja inovativnosti v delovnem okolju. Kljub temu, da se takšnih stvari ne da izmeriti, so le-te zelo pomembne in morate biti nanje zelo pozorni, jih opazovati in jih spodbujati.

Laž # 2: V poslovnem svetu se govori samo en jezik, ki se imenuje številka.

Številke nimajo nadnaravnih moči, so samo številke, ki tiho obstajajo na listu papirja, v razpredelnici ali na računalniku. To je vse! Edina stvar, ki veča prihodke in niža stroške so pogovori med ljudmi.

Vse kar podjetnik lahko naredi, da spremeni številke v razpredelnici je, da se pogovarja, telefonira, piše elektronska sporočila, izdeluje brošure in ostale marketinške materiale. Zapomnite si, posel začne rasti, ko steče pogovor in se med stranko, zaposlenimi in ostalimi deležniki ter podjetnikom vzpostavi zaupanje.

Tudi podjetniška izobraževanja so ena izmed stvari, ki jih pri vstopu v podjetništvo ne smete spregledati.

Laž # 3: Delo ni zabavno – zato mu pravimo delo.

Verjamete v to? Nikar. Predstavljajte si, da bi to bilo resnično. Potem bi morali na vaši spletni strani pri predstavitvi podjetja napisati “V našem podjetju delo ni zabavno, vendar naši zaposleni ne najdejo boljše službe – zato so tukaj.” Ljudje, ki ne uživajo v delu in se pri tem vsaj malo ne zabavajo so enostavno preveč dragi, da bi jih obdržali. Poleg tega pa pri delu ne bodo dali vsega od sebe.

Če še niste prepričani pomislite – ali si vaše stranke zaslužijo, da bi sodelovale z ljudmi, ki jim je vseeno za njih? Ali niso del vaše ponudbe tudi dobri delavci?

Seveda je super biti sam svoj šef, imeti veliko pisarno in svoje delavce. Vendar se morate vprašati “Je to res nekaj, kar želim, da ostane moja zapuščina – lastno podjetje, ki plačuje račune in delovno mesto, ki mi omogoča, da sem šef delavcem, ki so sužnji?” Prepričani smo, da ima prihodnost za vas pripravljene veliko lepše stvari.

Vir: linkedin.com

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki