3 nasveti za širjenje posla izven meja

Širjenje posla preko lokalnih in državnih meja zna biti precej tvegano in stresno, sploh če ne vemo natančno, kako bi se tega lotili. Mike Myatt, uspešen poslovnež in motivacijski trener, za uspešno širjenje posla preko meja poudarja tri ključne stvari.
3 nasveti za širjenje posla izven meja

3 nasveti za širjenje posla izven meja (Vir: Freeimages.com)

Čeprav se njegovi nasveti osredotočajo na mednarodno raven, pa so nekateri njegovi nasveti primerni tudi za širjenje posla med manjšimi regijami.

Na novi lokaciji imejte stranke, še preden se dejansko preselite tja

Ne začenjajte posla iz nič. Še preden boste odprli nove pisarne in delovne prostore v regiji, pridobite tamkajšnje stranke, ki vas bodo ob prihodu še posebno vesele zaradi lažje dostopnosti do vaših storitev in izdelkov.

Obstoječe stranke vam bodo poleg tega pomagale pri širjenju dobrega glasu o podjetju, saj jim bodo nove potencialne stranke veliko bolj pripravljene zaupati, kot bi zaupali vam. Postavljanje posla iz obstoječih temeljev je veliko manj stresno. Že samo nekaj rednih kupcev iz nove regije lahko drastično pospeši vaš uspeh.

Poiščite lokalnega vplivneža

Pri zaposlovanju oseb se odločajte za domačine. Poznavanje lokalnega jezika, kulture in poteka poslovanja je lahko bistvenega pomena za razvoj posla. Pri tem bodite še posebej pozorni na ljudi, ki imajo široko omrežje poznanstev, so pozitivni in imajo velik vpliv.

Lokalni strokovnjaki bodo avtomatsko dodali kredibilnost vašemu podjetju, njihove povezave pa bodo pomagale pri širjenju vaših povezav.

Naj se lokalni partnerji dobro vklopijo v vaše podjetje

Poskrbite, da boste zaposlovali ljudi, ki se bodo znali povezati s kulturo vaše organizacije. Ne glede na to, kakšen življenjepis, ugled med domačini in lokalen vpliv ima oseba, v prvi vrsti je pomembno, kako bo predstavljala vašo znamko.

Pamet, spretnost in izobrazba so nepomembne lastnosti, če se pristop poslovanja ene osebe razlikuje od pristopa celotne ekipe. Pri poslu niso pomembne sposobnosti posameznika, temveč kako se vsi posamezniki znajo povezati v celoto in delovati kot eno.

Vir: Forbes.com

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje