Poslovni blog je lahko odličen način, kako privabiti več strank na vašo spletno stran. Vendar pa se zatakne, v kolikor vam zmanjka idej za objave in se potencialna stranka znajde na blogu, kjer je datum zadnje objave maj 2011. Preberite si 30 idej za vaš poslovni blog.
Dober blog sam od sebe ne prodaja. Namen dobrega poslovnega bloga je, da strankam pokaže, zakaj naj poslujejo z vami in ne z vašimi konkurenti.
30 idej za vaš poslovni blog, ki vam bodo pomagale pritegniti več strank in graditi na dobrih odnosih z njimi:
- Zgodba o uspehu stranke. Ko vam stranka zaupa zgodbo o uspehu, jo prosite, če lahko zgodbo objavite na vašem blogu.
- Komentirajte. V kolikor opazite zanimiv članek ali objavo iz vašega področja, ga objavite na vašem blogu in ga pokomentirajte.
- Nestrinjanje. Tudi s kontroverznostjo in nestrinjanjem z mnenjem večine si lahko ustvarite veliko bralcev.
- Najbolj popularne objave. V kolikor opažate, da so določene objave bolj popularne od ostalih jih združite v eno objavo in objavite najbolj popularne objave te zime.
- Znane osebnosti. V objavi primerjajte in razložite zadeve z navezovanjem na aktualne stvari ali na znane osebnosti – vaši bralci se bodo na tak način lažje poistovetili z vsebino.
- Odgovarjajte na vprašanja. Ažurno odgovarjajte na vsa vprašanja, ki vam jih zastavljajo bralci.
- Zastavljajte vprašanja. Kaj je tisto kar vas najbolj zanima o vaših strankah? Vprašajte jih na blogu.
- Trendi. Pridobili si boste velik ugled, v kolikor boste objavljali v katero smer se stvari v vaši industriji razvijajo.
- Prihodnost. Bralcem dovolite, da pokukajo v vaše plane za prihodnje leto.
- Ocena knjige. V kolikor ste prebrali knjigo, za katero menite, da bo vašim bralcem všeč, napišite o tem objavo.
- Objavite video vsebino. Vnesite malo razgibanosti in objavite tudi kakšno lastno video vsebino.
- Dejstva. Naštejte določena dejstva, kot so 10 najpogostejših napak pri uporabi nekega izdelka in podobno.
- Objavite povzetek konference.
- Zakulisje. Objavite fotografijo vaše proizvodnje linije, pisarne ali prostor v trgovini, ki ni namenjen strankam.
- Profili zaposlenih. Predstavite vaše zaposlene, tako boste podjetju pričarali človeškost.
- Filantropija. V kolikor vaše podjetje donira dobrodelnim ustanovam oz. kako drugače pomaga tistim, ki so pomoči potrebni, objavite to na vašem poslovnem blogu.
- Debata. Ustvarite debato, povabite nekoga, ki se ne strinja z vašo oceno dogodka, mnenja, knjige ali izdelka in s tem ustvarite zanimivo debato.
- Serija. V kolikor bi radi vaše stranke naučili nečesa preprostega razdelite navodila v serijo različnih objav.
- Fokusna skupina. S poslovnim blogom si lahko pomagate pri trženjski raziskavi.Ustvarite si viralno fokusno skupino in povprašajte katero ime bi bilo najbolj primerno za nov proizvod.
- Tekmovanje. Ponudite nagrado za najbolj izviren predlog.
- Razkrijte kakšno skrivnost industrije.
- Vaša podjetniška pot. Opišite vašo podjetniško pot, vaše sanje, vzpone in padce.
- Ključne besede. S pomočjo Google Analytics preverite, katere ključne besede pripeljejo stranke na vašo spletno stran in nato objavite več besedil na to temo.
- Sledite konkurentom. V kolikor vam zmanjka idej poglejte kakšne teme ima vaš konkurent in katere so najbolj popularne.
- Nikar ne pozabite na malo humorja.
- Delite svojo vizijo. V kolikor se razlikujete od konkurence zaradi vaše filozofije in vizije vam predlagamo, da to delite z bralci.
- Uporaba vaših produktov. Ai se lahko vaš izdelek uporablja tudi na kakšen drug, manj pogost način? Opišite ta način.
- Intervju. Poizkusite dobiti intervju z znano osebnostjo.
- Vzpodbujajte. Naj se vaši bralci počutijo dobro.
- Kako ste prišli do ideje za nov produkt? Napišite zanimivo zgodbo o razvoju novega izdelka ali storitve.
Vir: entrepreneur.com