4 ključni elementi sejemskih predstavitev

Udeležba na sejemskih prireditvah lahko občutno poveča prepoznavnost podjetja. Kljub vsemu pa morate tudi na sejmu privabiti pozornost obiskovalcev - razstavni prostor, ki ga nihče ne opazi vam ne bo prinesel prepoznavnosti. Predstavljamo vam 4 ključne elemente za dober razstavni prostor.
4 ključni elementi sejemskih predstavitev

4 ključni elementi sejemskih predstavitev. (Vir slike: sxc.hu)

1. Vizualno privlačen razstavni prostor

Z načrtom vizualne podobe razstavnega prostora se začnite ukvarjati že zgodaj, saj vam bo v nasprotnem primeru zmanjkalo časa in boste primorani poiskati hitro rešitev, ki ne bo tako privlačna.

V vizualno podobo morate vključiti sliko, saj le ta pove več kot tisoč besed, logotip podjetja in nekaj živih barv, ki bodo pritegnile pozornost.

2. Kratek in privlačen slogan

Razstavni prostor naj ima kratek slogan, ki bo vzbudil pozornost mimoidočih.

3. Kratek opis ali povzetek

Pri pripravi razstavnega prostora vključite tudi kratek opis podjetja ali proizvoda oz. storitve, ki jo ponujate. Nikar ne bodite predolgi in izpostavite zgolj najpomembnejše stvari oz. vaše največje dosežke.

4. Kontakt in spletni naslov

Na sejemskih predstavitvah obiskovalci k razstavnemu prostoru prihajajo v skupinah. Za takšne primere, ko se ne morete posvetiti vsem hkrati, morajo biti vaši kontakti in spletni naslov jasno vidni.

Sejemske prireditve so namenjene večji prepoznavnosti podjetja in predstavljajo začetno obliko mreženja. V kolikor boste dobili dovolj pozornosti boste dosegli namen sejemske prireditve in izboljšali vaše poslovanje.

Vir: business-opportunities.biz

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje