
4 nasveti za marketing za podjetja (slika: www.campusaccess.com).
1. Osredotočite se na prave številke
Marketing je lahko igra številk, zato se hitro zgodi, da merimo napačna področja in si zastavljamo napačne cilje. Marsikdo stremi k velikemu obisku, a ključni indikator dobrega poslovanja so prodaje in ne promet.
2. Zapravljajte denar, da ga boste dobili nazaj
Oglaševanje je dobro za ustvarjanje prepoznavnosti vaše znamke. A vprašati se je potrebno, če vam bo marketing pomagal uresničevati zastavljene cilje, torej več dohodka in več profita. Bo zapravljanje pripomoglo k prepoznavnosti vašega podjetja in povečalo prodaje izdelkov oziroma vaših storitev? Bo oglaševalska kampanja prepričala več skeptičnih ljudi, da se obrnejo na pomoč k vam? Za vaše pobude je potrebno imeti razloge kot je tudi potrebno ustrezno meriti učinkovitost planiranih programov. V nasprotnem primeru le zapravljate čas za stvari, ki morda sploh ne bodo učinkovale ali pa niso tako učinkovite kot druge metode.
3. Delajte tisto, kar učinkuje
Pomembno je vedeti, kaj učinkuje in vaš trud je potrebno v celoti usmeriti v stvari, ki vam bodo pomagale uresničiti zastavljene poslovne cilje. Torej prenehajte delati stvari, ki niso tako učinkovite kot druge stvari, ki bi jih lahko delali ali pa sploh niso.
4. Testirajte
Če vam vaše metode zadostujejo, ste lahko zadovoljni, a če želite vaš posel popeljati na višji nivo, preizkusite nove načine, ki bodo še bolj uspešni od starih. Ponujajte nove načine prodaje in različne promocije. Predelajte vašo spletno stran in njene vsebine, da bodo bolj pregledne in uporabne ali pa se preizkusite v marketingu preko elektronske pošte. Možnosti je nešteto.
Vir: SmallBizBee