5 načinov, kako povečati kreativnost

V nadaljevanju si lahko preberete, kateri so najpogostejši razlogi, ki zavirajo kreativnost pri podjetnikih, katerim fazam je priporočljivo slediti da povečate kreativnost in na koncu še pet načinov, kako povečati kreativnost.

Za podjetnike kreativno ne predstavlja zgolj hobija temveč tudi pomemben del posla. Pogoste podjetniške zmote so:

  • vse je treba narediti sam,
  • slaba strategija in ne zmožnost se odločiti kam usmeriti svojo energijo,
  • zanemarjanje samega sebe,
  • zaljubljenost v idejo ali posel in
  • nadaljevanje le-tega brez potrebnega razvoja.

Ključ za izogibanje zgoraj naštetim pastem je razumevanje, kako se soočiti z izzivi. Vsakdo uporablja kreativnost na drugačen način, vendar, ko enkrat razumete kreativni proces, ga lahko pričnete uporabljati zavestno in namerno. Na tak način boste povečali svojo kreativnost in učinkovitost.

Sledite naslednjim štirim fazam:

1. Razjasnite si situacijo.

Sprva je potrebno dobro raziskati problem, poiskati relevantne podatke, ki nam bodo pomagali razumeti stvari in poiskati najbolj učinkovito rešitev.

2. Generiranje idej.

Domisliti si moramo veliko idej in nato izbrati tiste najboljše, ki najbolj učinkovito rešujejo naš problem.

3. Idejo je treba izpiliti.

Ideje je treba tako dolgo prilagajati in spreminjati, da le-te postanejo popolne.

4. Implementacija.

Tukaj ideje postanejo realnost: pridobimo si odobravanje sodelavcev in kolegov, pomagamo ljudem, da se navadijo na spremembe in naknadno idejo po potrebi še dodatno prilagodimo situaciji.

Takšen kreativni proces lahko izpeljete hitro ali počasi in v skupinah ali posamezno – vse je odvisno od situacije v kateri se nahajate.

Različne strategije vam lahko pomagajo pri uspehu:

1. Samozavedanje

Še preden se zaženete v kreativni proces se ustavite in premislite. Vedeti morate kakšne so vaše omejitve, zato da boste zadeve znali prilagajati svojim zmožnostim in vprašati za pomoč, ko dosežete svoj limit.

2. Spodbujajte raznolikost

V kolikor znate raznolikost izkoristiti sebi v prid, je to velika prednost za vas. Pod pojmom raznolikost imamo v mislih predvsem spodbujanje raznolikosti v načinu razmišljanja.

3. Nikar se ne obesite na eno idejo

Ne glede na to, kako zelo vam je všeč ena ideja, vedno imejte odprte oči za morebitne spremembe. Vedno si vzemite dovolj časa in dobro pretehtajte idejo ali je res prava.

4. Korak za korakom, lepo počasi

V kolikor boste preskakovali korake se to ne bo dobro končalo.

5. Vedeti morate kdaj nadaljevati

Zgodi se, da v kolikor vam bo en del procesa všeč, boste želeli več časa posvetiti temu delu. Prav tako se lahko hitro zgodi, da to počnejo posamezniki v vašem timu. Na primer, Mateja kar naprej poudarja: „Design še ni popoln, treba se je osredotočiti na malenkosti.”, Jaka pa kar naprej sprašuje: „Kako bo zadeva delovala, treba je pregledati vse funkcije in narediti popoln prototip.” Nikar se ne zatikajte pri čisto vsaki podrobnosti, treba je vedeti kdaj s projektom nadaljevati.

Inovativnost ni zgolj nova ideja, temveč je proces, ki vključuje veliko ljudi in ima mnogo sestavnih delov. Prav zaradi kompleksnosti procesa morate vedno imeti cilj pred očmi.

Vir: www.entrepreneur.com

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje