5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs

Ne glede na to ali predstavljate veliki množici ali zgolj nekaj posameznikom, pomislite na Steve Jobs-a, ki je bil mojster v predstavljanju. Steve Jobs se ni osredotočil zgolj na tehnične podrobnosti in statistične podatke, temveč je predstavil tudi prednosti produktov.
5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs

5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor ste v dvomih si poglejte nekaj Jobs-ovih predstavitev – ne glede nato kako dolga ali kratka je bila predstavitev, na koncu razumete kaj vam je želel povedati in zakaj se je šlo.

Sledi pet nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati vašo predstavitev.

1. Naj se celotna predstavitev vrti okoli ene zadeve.

Izberite si najbolj ključno zadevo v vaši predstavitvi in jo jasno predstavite. Vsakršne informacije, ki niso neposredno povezane s ključno zadevo lahko poslušalca zgolj zmedejo.

2. Doumeti morate zakaj vas ljudje sploh poslušajo.

Ljudje so se v predavalnici ali sejni sobi zbrali z namenom. Kritičnega pomena je, da veste zakaj. Na tak način boste predstavitev prilagodili poslušalcem in le-ti bodo bolj odprti za vaše predloge.

3. Osebni stik.

Pomembno je, da takoj navežete stik s poslušalci. Steve Jobs je vedno pričel predstavitev tako, da je navezal osebni (emocionalni) stik s poslušalci, kljub temu, da je bil njegov cilj prodati tehnološki proizvod.

4. Poslušalci morajo slediti vam in ne vaši prezentaciji.

Zavedati se morate, da poslušalci niso pred vami zato, da bodo gledali vašo prezentacijo, temveč so tam zato, da bodo poslušali vas. Preusmerite njihovo pozornost k sebi. To lahko storite tako, da v rokah držite pripomoček ali proizvod, ali pa v prezentacijo vključite prazno prosojnico.

5. Dobro morate poznati področje, ki ga predstavljate.

Da boste resnično sproščeni pri predstavitvi, morate zelo dobro poznati področje oz. temo, ki jo predstavljate.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje