5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs

Ne glede na to ali predstavljate veliki množici ali zgolj nekaj posameznikom, pomislite na Steve Jobs-a, ki je bil mojster v predstavljanju. Steve Jobs se ni osredotočil zgolj na tehnične podrobnosti in statistične podatke, temveč je predstavil tudi prednosti produktov.
5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs

5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor ste v dvomih si poglejte nekaj Jobs-ovih predstavitev – ne glede nato kako dolga ali kratka je bila predstavitev, na koncu razumete kaj vam je želel povedati in zakaj se je šlo.

Sledi pet nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati vašo predstavitev.

1. Naj se celotna predstavitev vrti okoli ene zadeve.

Izberite si najbolj ključno zadevo v vaši predstavitvi in jo jasno predstavite. Vsakršne informacije, ki niso neposredno povezane s ključno zadevo lahko poslušalca zgolj zmedejo.

2. Doumeti morate zakaj vas ljudje sploh poslušajo.

Ljudje so se v predavalnici ali sejni sobi zbrali z namenom. Kritičnega pomena je, da veste zakaj. Na tak način boste predstavitev prilagodili poslušalcem in le-ti bodo bolj odprti za vaše predloge.

3. Osebni stik.

Pomembno je, da takoj navežete stik s poslušalci. Steve Jobs je vedno pričel predstavitev tako, da je navezal osebni (emocionalni) stik s poslušalci, kljub temu, da je bil njegov cilj prodati tehnološki proizvod.

4. Poslušalci morajo slediti vam in ne vaši prezentaciji.

Zavedati se morate, da poslušalci niso pred vami zato, da bodo gledali vašo prezentacijo, temveč so tam zato, da bodo poslušali vas. Preusmerite njihovo pozornost k sebi. To lahko storite tako, da v rokah držite pripomoček ali proizvod, ali pa v prezentacijo vključite prazno prosojnico.

5. Dobro morate poznati področje, ki ga predstavljate.

Da boste resnično sproščeni pri predstavitvi, morate zelo dobro poznati področje oz. temo, ki jo predstavljate.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje