5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs

Ne glede na to ali predstavljate veliki množici ali zgolj nekaj posameznikom, pomislite na Steve Jobs-a, ki je bil mojster v predstavljanju. Steve Jobs se ni osredotočil zgolj na tehnične podrobnosti in statistične podatke, temveč je predstavil tudi prednosti produktov.
5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs

5 napotkov, kako predstavljati kot Steve Jobs. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor ste v dvomih si poglejte nekaj Jobs-ovih predstavitev – ne glede nato kako dolga ali kratka je bila predstavitev, na koncu razumete kaj vam je želel povedati in zakaj se je šlo.

Sledi pet nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati vašo predstavitev.

1. Naj se celotna predstavitev vrti okoli ene zadeve.

Izberite si najbolj ključno zadevo v vaši predstavitvi in jo jasno predstavite. Vsakršne informacije, ki niso neposredno povezane s ključno zadevo lahko poslušalca zgolj zmedejo.

2. Doumeti morate zakaj vas ljudje sploh poslušajo.

Ljudje so se v predavalnici ali sejni sobi zbrali z namenom. Kritičnega pomena je, da veste zakaj. Na tak način boste predstavitev prilagodili poslušalcem in le-ti bodo bolj odprti za vaše predloge.

3. Osebni stik.

Pomembno je, da takoj navežete stik s poslušalci. Steve Jobs je vedno pričel predstavitev tako, da je navezal osebni (emocionalni) stik s poslušalci, kljub temu, da je bil njegov cilj prodati tehnološki proizvod.

4. Poslušalci morajo slediti vam in ne vaši prezentaciji.

Zavedati se morate, da poslušalci niso pred vami zato, da bodo gledali vašo prezentacijo, temveč so tam zato, da bodo poslušali vas. Preusmerite njihovo pozornost k sebi. To lahko storite tako, da v rokah držite pripomoček ali proizvod, ali pa v prezentacijo vključite prazno prosojnico.

5. Dobro morate poznati področje, ki ga predstavljate.

Da boste resnično sproščeni pri predstavitvi, morate zelo dobro poznati področje oz. temo, ki jo predstavljate.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje