
Poslovanje družb in podjetnikov v letu 2011 (Vir slike: sxc.hu)
Preberite si 5 nasvetov za dober vsebinski marketing.
1. Ugotovite, katera mesta so najprimernejša za objavo.
Pogosto ni vsebina tista, ki je najpomembnejša, temveč mesto, na katerem bo ta vsebina objavljena. Želite namreč, da bo vaše pisanje prebralo čim večje število ljudi iz vaše ciljne publike, to pa se ne bo zgodilo, če ga boste objavili na napačnih mestih.
2. Poskrbite, da bo vaša vsebina objavljena na izredno branih medijih.
Najprej napišite odličen sestavek, nato pa poskrbite, da bo dostopen čim več ljudem. Izkoristite dobro brane spletne strani in tiskane medije, prepričajte jih, da bo vaš članek za bralce zelo zanimiv in poučen in da bodo od objave profitirali tudi oni.
3. Za sodelovanje prosite znane blogerje in lastnike spletnih strani.
Dokažite jim, da ste odličen pisec in da vaše vsebine ljudje zelo radi preberejo. Pokažite jim svoje dosedanje uspehe, nato pa jih prosite, da bi tudi oni objavili enega od vaših člankov. Poudarite, da nimajo nič za izgubiti, lahko le pridobijo nove obiskovalce na svojo spletno stran!
4. Poskrbite za čimvečje število bralcev.
Uspelo vam je prepričati lastnike blogov ali spletnih strani, sedaj pa morate poskrbeti, da bo vaš članek prebralo čim več ljudi. Svojim zvestim strankam pošljite povezavo do članka, saj želite povečati obisk gostujoči spletni strani in si zagotoviti sodelovanje tudi v prihodnosti!
5. Ne pozabite se zahvaliti.
Zahvala je zelo pomemben faktor vsebinskega marketinga. Zahvaliti se morate prav vsem – najprej bralcem, ki so prebrali vaš članek, pa tudi lastnikom spletnih strani, ki so ga bili pripravljeni objaviti. Zahvala je namreč zagotovo eden od pogojev za nadaljnje sodelovanje pri izmenjavi člankov.
Vir: Young Entrepreneur
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!