5 nasvetov za mlade podjetnike: Peter Ladič - Intera

5 nasvetov za mlade podjetnike: Peter Ladič – Intera (Vir slike: RTV SLO)

5 nasvetov za mlade podjetnike: Peter Ladič – Intera

V tokratni rubriki "5 nasvetov za mlade podjetnike" vam bo svetoval Peter Ladič, direktor uspešnega podjetja Intera, ki je bilo leta 2005 med prvimi v Sloveniji, ki so predstavili lastno rešitev v oblaku - produkt Intrix.
5 nasvetov za mlade podjetnike: Peter Ladič - Intera

5 nasvetov za mlade podjetnike: Peter Ladič – Intera (Vir slike: RTV SLO)

1. Izberi sodelavce glede na osebnostne lastnosti

S sodelavci preživimo zelo veliko časa in zelo pomembno je, da se dobro razumemo in si zaupamo. Kako lahko delamo z določeno osebo, kako poznamo njene močne in manj močne strani ter kako se vzpodbujamo, je veliko bolj pomembno od samega znanja, ki ga določena oseba ima. V ekipi je lahko nekdo najboljši strokovnjak za določeno področje, vendar če ta oseba ne bo mogla sodelovati s celotno ekipo, potem bo veliko več negativnih učinkov (stres, konflikti) kot pozitivnih.

2. Določite vrednote podjetja in se pomenite o njih

Podjetja imajo različne vrednote in glede na to, da veliko vlagamo v njegov razvoj, je pomembno, da se zavedamo njegovih vrednot in ugotovimo, ali so te vrednote v skladu z našimi lastnimi. Uspešni smo lahko samo v okolju, ki stremi k enakim oz. podobnim ciljem in deluje v skladu z našimi lastnimi prepričanji.

3. Preden razvijete nov produkt preverite, ali obstajajo kupci zanj

V podjetjih je veliko znanja, idej in želj, da bi razvijali nove produkte in testirali nove rešitve. Ne glede na znanje in motivacijo pa se moramo pred vsakim novim razvojem odkrito vprašati, ali obstajajo kupci za nov izdelek in ali ga znamo prodati. Žal se prevečkrat zgodi, da sicer dobre ideje postanejo vrhunski tehnološki izdelek, vendar ga trg ne potrebuje …

4. Vlagajte v marketing in prepoznavnost

Preberite 5 nasvetov za mlade podjetnike: Luka Kogovšek – ona-on.com

Podjetje ima lahko najboljše strokovnjake, vrhunski produkt in tudi identificiran trg, vendar če vse skupaj ostane znotraj podjetja in v krogu prijateljev, potencialni kupci nikoli ne bodo izvedeli, kaj počnete in kako zelo jim lahko koristi vaša rešitev. Bodite vidni, naj se piše in govori o vas in vaši rešitvi. Predvsem pa čim prej preverite odzive trga.

5. Izkoristite znanje in izkušnje drugih

Veliko podjetnikov je že prehodilo (in še vztrajajo) podjetniško pot. Velika večina podjetnikov radi in nesebično tudi delijo svoje znanje in predvsem izkušnje. To je neprecenljivo znanje, ki lahko prihrani marsikatero slabo odločitev, predvsem pa so pogovori z ostalimi podjetniki odličen poligon za preverjanje novih idej.

Avtor prispevka je Peter Ladič, Intera.

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki