5 poti k hitrejši ustanovitvi podjetja

Ustanovitev podjetja mnogim predstavlja način, da pobegnejo sivemu vsakdanjiku osemurnega delavnika. Če ste že odločeni, da boste ustanovili svoje podjetje, vam bodo zagotovo prav prišli naslednji nasveti, ki vam bodo pomagali k hitrejši ustanovitvi podjetja.

1. Opravite SWOT analizo

Analiza sestoji iz moči, slabosti, priložnosti in groženj ter predstavlja odličen izhod iz vztrajnostnega načrtovanja. Še posebej takrat, kadar je v ustanovitev podjetja vključena cela ekipa ljudi s podobnimi cilji. Vzemite si uro ali dve in si zabeležite glavne točke vseh štirih kategorij. Če vas je več, prispevkov drugih k posamezni kategoriji ne kritizirajte, temveč jih zabeležite in dopustite, da se možganske nevihte razbesnijo same od sebe. Ko enkrat opravite SWOT, strategija sledi sama od sebe.

2. Primerjajte načrte z dejansko prodajo

Vseskozi premišljujte o tem, kaj se je izšlo drugače, kot ste načrtovali in kaj ne, predvsem pa zakaj je do tega prišlo. Kmalu boste sposobni hkrati razmišljati o vaši oglaševalski strategiji, tarčnem trgu, oglaševalskih sporočilih, kupcih, pakiranju, dostavi, pritožbah in tekmecih. Osupnili boste nad razliko med poslovnim načrtovanjem in dejanskim stanjem prodaje.

3. Pogovorite se z ljudmi

Zanimivo je dejstvo, da strankam posvetimo bistveno premalo časa za pogovore, medtem, ko ogromno časa potrošimo za pogovor z ljudmi, ki sploh niso naša tarčna skupina, bi pa to lahko postali. Osredotočite se na prave, predvsem pa koristne pogovore z ljudmi, ki bi utegnili ponesti vašo idejo na trg.

O svoji ideji se najprej pogovorite z ljudmi, ki vas poznajo zelo dobro. Nato poskušajte najti še popolne neznance in se jim predstavite kot lastnik podjetja. Večina se bo obrnila stran, zato poskušajte vaš pogovor umestiti v zanimiv okvir, mogoče z drznimi vprašanji, ki so ključnega pomena za uspeh pogovora. Zagrabite njihovo zanimanje in vzpodbudite njihovo radovednost.

4. Predstavljajte si kupčevo zgodbo

V mislih si ustvarite podobo kupca oziroma stranke. Dodajte ji družino, otroke, lov za časom, stres, hobije, televizijske oddaje, spletne strani, glasbo in filme, najljubši kraj počitnic…

Naslednji korak je, da si začnete vizualizirati, kako ta stranka izve za vaš posel. Kaj ji je pri njem všeč in kaj ji ne bi odgovarjalo? Zakaj se je sploh odzvala na vašo ponudbo? Kaj lahko v pogovoru o vaši ponudbi prenese drugim ljudem, novim potencialnim strankam in na kašen način si želite biti opisani? Kaj je vaša bistvena značilnost, v kateri bi izstopali od drugih in kako jo zasidrati v njihovi glavi?

Dobro premislite o zgornjih vprašanjih in si nanje odgovorite!

5. Vizualizirajte si svetočo prihodnost

Kje si predstavljate vaše podjetje čez tri leta, če se bodo posli izšli tako dobro, kot načrtujete? Kakšen videz naj bi vaš poslovni prostor imel čez nekaj let? Kaj boste prodajali?

Nekateri bi vsemu temu rekli sanje, toda vizija prihodnosti je pomemben faktor poslovnega načrtovanja. Najprej si v glavi ustvarite sanje, nato se osredotočite na načrt, kako jih izvesti in jih slednjič izvedite. Zavestno ali ne, z načrtovanjem ste začeli že v trenutku, ko ste začeli prebirati novico.

Vir: Entrepreneur

Oznake:, , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje