5 pravil, s katerimi morajo živeti podjetniki

Življenje podjetnika ni življenje, ki bi ga bil pripravljen sprejeti vsak, saj se mora znati prilagajati, biti odločen in s trdim delom slediti svojim sanjam. V nadaljevanju si preberite pet pravil, s katerimi morajo živeti uspešni podjetniki.
5 pravil, s katerimi morajo živeti podjetniki

5 pravil, s katerimi morajo živeti podjetniki (Vir: Deathtothestockphoto.com)

1. Spremembe so dobre

Podjetniki se morajo nenehno prilagajati spremembam, zato se tega veliko bolje zavedajo kot tisti, ki še niso bili v podjetniških vodah. Če želite uspeti v podjetništvu, se morate nenehno razvijati in prilagajati. Če se ne, lahko to za vaš posel pomeni konec.

2. “Ne” je boljše kot “mogoče”

Edina slabša stvar od “ne” je “mogoče”. Ta se skoraj vedno izkaže za “ne”, zavit v dolgotrajni proces počasnega odločanja. V podjetništvu je edina stvar, ki je ne morete pridobiti, čas, zato ga ne zapravljajte z odgovorom “mogoče” in raje recite “ne”.

3. Sanje

Podjetniki čutijo velik pritisk, da morajo postati naslednji veliki poslovneži kot so Zuckerberg, Gates, Jobs, Musk in podobni. A veliki ne boste postali, če si boste želeli biti veliki. To boste postali, če boste sanjali o nečem drznem, navdihujočem in pogosto nemogočem, s čimer bi spremenili svet v boljši kraj. Te sanje boste nato dosegli z drznimi koraki, ki jih bodo spremljale napake in ljudje, ki bodo dvomili v vas. A to so le sestavni elementi poti do uspeha.

4. Trdo delo se obrestuje

Če spremljate oddajo Shark Tank, potem veste, da ima Mark Cuban ničelno toleranco do podjetnikov, ki ne vlagajo svojega celotnega truda v svojo idejo. Kot pravi, je znoj najboljši zagonski kapital, kar popolnoma drži. Med vsemi nasveti vam nobeden ne bo toliko doprinesel k uspehu, kot trdo delo. Ni bližnjice do uspeha.

5. Zabavajte se

Uspeh se meri s srečo. Mogoče imate občutek, da morate postati podjetniki, a to ni res. Ljudje smo različni in nekateri uživajo v podjetništvu, drugi pa ne. Če vas podjetništvo osrečuje, ostanite, če ne, ga zapustite.

Vir: forbes.com

Oznake: ,