5 skrivnosti dobrega logotipa
5 skrivnosti dobrega logotipa. (Vir slike: foter.com)
Verjamemo, da imate radi svoje podjetje in ste prepričani, da je odlično. Pa vam to pomaga, če si vas ljudje ne zapomnijo.
Najboljši logotipi imajo mariskaj skupnega – preberite si pet takšnih stvari, ki vam bodo pomagale, da bo tudi vaš logotip prepoznaven.
1. Preprostost
Prvo pravilo nekaterih najbolj prepoznavnih logotipov je preprostost. Poglejmo primer znane blagovne znamke Apple, katere logotip je bil nekdaj jabolko v barvi mavrice. Kasneje so logotip pri podjetju spremenili in danes je jabolko preprosto črno.
Lažje, kot so stvari za razumeti, raje jih imamo – zato je večini blagovnih znamk v interesu, da imajo kar se da preproste in estetske logotipe. Če pogledamo priznane blagovne znamke, kot so IKEA, IBM in Coca-Cola, lahko opazimo, da so njihovi logotipi zelo preprosti in ne vsebujejo več kot dve barvi.
2. Skladnost z blagovno znamko
Logotip bo komuniciral z vašimi strankami, zato morate poskrbeti, da je njegova oblika skladna s splošnim sporočilom vašega podjetja. Zopet si poglejmo logotip podjetja Apple. Nekdaj je bil logotip obarvan v barve mavrice in je sporočal sproščenost in borbo proti visokotehnološkim gigantom. Apple je danes ena izmed vodilnih korporacij na svetu, kar zahteva eleganten in futurističen logotip – takšnega, kot ga ima danes.
Preberite še Ime podjetja in logotip.
Kljub temu je logotip podjetja Apple bolj prijazen od podjetja IBM, in sicer zato, ker javnosti sporoča, da je podjetje visokotehnološko, vendar kljub temu pa uporablja prijazno in preprosto tehnologijo.
3. Zlahka si ga je zapomniti
Ena ključnih lastnosti dobrega logotipa je tudi ta, da si ga ljudje preprosto zapomnijo. Vaš logotip naj bo preprost, z dodatkom nenavadnosti – če boste imeli preveč preprost logotip, si ga ljudje ne bodo zapomnili, ker bo izgledal ravno tako kot tisoč ostalih, ki jih vidijo vsak dan.
4. Izjemnost
Vaš logotip mora biti vsaj toliko poseben, da je vreden omembe. Poglejmo si primer brskalnika TalentBin, namenjenega podjetjem, ki iščejo nov kadere. Logotip brskalnika TalentBin je sestavljen iz vijolične veverice, ki jezdi na samorogu. Čeprav je logotip na prvi pogled nesmiseln, ima poseben pomen – v ameriški panogi iskanja talentiranih posameznikov »vijolična veverica« predstavlja osebo, ki jo je zelo težko najti. Na tak način je podjetje pokazalo, da poznajo kulturo te industrije.
5. Testirajte trg
Ko boste oblikovali logotip, ne smete zaupati zgolj in samo svojim občutkom. Raziščite trg. Eden izmed najboljših načinov je, da sestavite anketo, ki vam bo dala povratne informacije glede tega, kakšni logotipi so všeč vaši ciljni skupini.
Vir: entrepreneur.com