5 stvari, ki jih morate razumeti preden vstopite v podjetništvo

Preberite si, kako so trije študentje ustanovili svoj startup, ki je dobičkonosen že od samega začetka in danes zaposluje kar 80 ljudi. Eden izmed ustanoviteljev podjetja Weebly, David Rusenko, mladim podjetnikom svetuje, kaj morajo le-ti razumeti preden ustanovijo svoje podjetje.

Tako kot mnogo drugih startupov, je tudi Weebly – oblikovanje spletnih strani, nastal v študentskem domu. Leta 2006 so ustanovitelji David Rusenko, Chris Fanini in Dan Veltri, želeli storitev, ki jim bo omogočala lično predstavitev njihovega dela na spletni strani. Ker niso bili zadovoljni s takratno ponudbo, so se odločili izdelati lastno storitev. Čez eno leto je bil njihov projekt sprejet v podjetniški inkubator Y Combinator, do danes pa je že kar 15 milijonov ljudi uporabilo njihovo storitev in 100 milijonov jih obišče njihove spletne strani. Podjetje je bilo dobičkonosno že od vsega začetka (leta 2009) in trenutno zaposluje 80 ljudi.

Preberite si, kaj eden izmed ustanoviteljev in direktor Weebly, David Rusenko, predlaga bodočim podjetnikom.

1. Začnite še danes.

David Rusenko je mnenja, da je največja ovira analiziranje, “največkrat ljudje raje razmišljajo o tem, kaj vse bi lahko naredili namesto, da bi začeli z delom”.

Ni treba, da je vaša poslovna ideja popolna – popolnost je tako ali tako nemogoče doseči. Z idejo morate čim prej na trg in jo potem prilagajati in izboljševati.

2. Ne pričakujte uspeha čez noč.

Mediji so polni zgodb o uspehu, ki so se zgodili čez noč, vendar je to zgolj iluzija. Neverjetni uspehi, o katerih beremo so največkrat posledica več letnega trdega dela. “Če se v roku treh mesecev ne bo zgodilo nič pomembnega, imejte v mislih, da smo mi potrebovali več kot eno leto, da smo se sploh prijavili v inkubator Y Combinator.” pravi David Rusenko.

3. Gradite na preteklih izkušnjah in napakah.

Tretja točka se nanaša na predhodno, saj potrjuje, da je za uspeh potrebno trdo delo in marsikatera napaka lahko privede do nove poslovne priložnosti. David omeni podjetnika Bena Silbermanna, ki je najprej izdelal neuspešno aplikacijo Tote, potem pa se je iz tega razvil danes zelo uspešen Pinterest.

4. Naredite produkt, ki si ga ljudje želijo.

Sliši se preprosto, vendar v praksi temu ni tako. “Že zelo kmalu podjetniki preveč svojega časa posvečajo stvarem kot so naročilo uradnih ovojnic in dopisnega papirja z logotipom, izbiri odvetniške družbe, itd.” pravi David Rusenko “vendar so to stvari, ki so zelo preproste”. Še preden se lotite vseh takšnih in podobnih opravil se morate vprašati: bo kdo sploh kupil moj izdelek ali storitev?

5. Izberite soustanovitelje, ki so vam všeč.

Veliko podjetji razpade zaradi nesoglasji soustanoviteljev. David Rusenko ne predlaga, da se podate v posel z najboljšim prijateljem, temveč zgolj, da imate poleg poslovnega interesa tudi medsebojno kemijo, saj boste konec koncev s tem človekom preživeli zelo veliko časa.

Vir: entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje