
Kupce morate poiskati sami (Vir slike: Freeimages.com)
Ne glede na to, ali želite prodajati na svoji spletni strani, spletni trgovini v oblaku (Shopamine, Shopify, BigCommerce), prodajni platformi (Amazon, eBay), ali preprosto v svoji dobri stari nedigitalno zidani trgovini, bo opis izdelka ključnega pomena za uspešno prodajo.
Le-ta namreč ni zagotovljena, četudi potencialni kupec išče točno tisti izdelek, ki ga prodajate v svoji spletni trgovini, saj bo o tem izdelku zelo verjetno hotel vedeti kaj več, preden zanj dejansko poseže v denarnico. Z drugimi besedami, preden boste lahko zaključili prodajo, boste morali uporabiti dober opis izdelka.
Da boste prodajo lažje zaključili tudi vi, smo zbrali nekaj izkušenj in napotkov strokovnjakov:
- ljudje opise izdelkov bolj kot ne preletijo, zato le-ti ne smejo biti dolgi spisi;
- pomembnejše podrobnosti predstavite v prvih dveh stavkih;
- vsekakor upoštevajte piramidno strukturo – najpomembnejše na vrhu, najmanj pomembno na koncu;
- opis naj bo ravno dovolj dolg, da opiše izdelek. Ljudje neradi berejo predolge opise, zato omejite njihovo dolžino na 60-80 besed. Uporabljajte kratke stavke, saj s tem lahko bistveno zmanjšate število besed;
- jasno in razumljivo predstavite izdelek, njegove prednosti in razloge, zaradi katerih bi naj bil kupcem všeč;
- ne bodite preveč specifični in tehnični, saj se ljudje ne bodo mogli poistovetiti z izdelkom;
- če ne gre za izjemno sprecifično ponudbo (npr. pogrebno opremo) je kreativnost vedno dobrodošla. Naj bo vaša vsebina drugačna od ostalih.
Več o avtorjih
Brezplačni dokument so pripravili strokovnjaki, ki v okviru slovenske spletne platforme za trgovanje v oblaku Shopamine že več kot 5 let spremljajo na stotine uspešnih, neuspešnih, velikih in majhnih spletnih trgovin.Tako pri sami platformi kot pri razvoju specializiranih kadrov za razvoj spletne prodaje gre za dovolj dolgo obdobje, da imajo trgovci s spletnimi trgovinami Shopamine zagotovljen tako razvoj kot prvovrstno svetovanje pri trženju svojih izdelkov.
Podatki kažejo, da ne gre le za prazne besede:
- trenutno platformo Shopamine uporablja že več kot 150 spletnih trgovcev, to število pa raste iz meseca v mesec;
- skupni promet vseh trgovin v letu 2013 je bil okoli 4 milijone evrov, oziroma povprečno skoraj 2.200€ mesečno na posamezno trgovino;
- trgovine na platformi Shopamine neprestano beležijo visoko stopnjo rasti, saj je bilo prvih petih mesecih letošnjega leta skupna vrednost nakupov na platformi Shopamine kar 443% višja kot v enakem obdobju lani;
- z nadaljnjim razvojem platforme Shopamine se nenehno ukvarja ekipa nadarjenih in izkušenih programerjev.