1. Zaposleni
Ključ do uspešnega podjetja so zagotovo zaposleni. Če so ti zanesljivi, fleksibilni in primerno usposobljeni, bo sodelovanje z njimi užitek. Delovno ozračje bo sproščeno, zaposleni bodo srečni, kar se bo poznalo tudi na delu s strankami in na višji produktivnosti. Manjša podjetja se nasploh močno zanašajo na prodajalce, partnerje in druge poslovne sodelavce, zato je pomembno, da z njimi zgradite močne vezi.
2. Načrtovanje
O pomembnosti pisanja poslovnega načrta smo na portalu pisali že večkrat. Analiza konkurence in raziskava trga vam bo pomagala razkriti morebitne težave, še preden boste nanje naleteli. Dober finančni načrt vam bo pomagal razporediti stroške, poiskati investitorje in poskrbeti, da bo vaše poslovanje v zelenih številkah. Nek osnoven oris poslovanja pa vam bo pomagal, da ne boste izgubili pravega cilja izpred oči.
3. Vaš osebnostni razvoj
Majhna podjetja so ponavadi odraz lastnika. Z osebnostnim razvojem ustanovitelja raste tudi podjetje. Velja namreč pravilo, da več kot podjetnik investira vase, v svoje znanje, psihično trdnost in fizično zdravje, boljše bo podjetje, saj bo tak podjetnik bolj samozavesten, vedno na realnih tleh in ves čas pripravljen na težave.
4. Izdelki in storitve
Stopite korak nazaj in poglejte izdelke, ki jih vaše podjetje ponuja. In sedaj pomislite – ali so to res kvalitetni izdelki? Jim kaj manjka? Kako bi jih lahko izboljšali? To so vprašanja, ki si jih mora podjetnik zastavljati ves čas. Morda je dobro, da za mnenje o izdelkih povprašate še stranke ali zaposlene.
5. Marketing
V marketingu se ponavadi najbolj izkažejo nenavadne ideje. Vsak dan videvamo podjetja, ki stranke vabijo z reklamnimi letaki, ki ponujajo popuste za prvi obisk. Zakaj se ne bi raje zahvalili že obstoječim strankam? Raje omogočite popuste njim, saj bodo tako ostali zadovoljni z vašim podjetjem in se bodo k vam raje vračali.
6. Avtomatizacija
Z avtomatizacijo boste močno izboljšali učinkovitost vseh procesov, ki potekajo v vašem podjetju, poleg tega pa bodo le-ti potekali natančno, brez napak in brez zamud. V očeh vaših strank boste pridobili na kredibilnosti, iz vaših pleč pa bo padlo breme skrbi.
7. Profit
Pomemben del uspešnega vodenja podjetja je tudi skrb za profit. Znati morate razbrati, kaj vam prinaša največ profita. Ni vam treba biti računovodja, da vidite, katere storitve in izdelki se najbolj prodajajo, potrebno je le, da se zavedate, katere stvari res štejejo.
Vir: Young Entrepreneur