
Mreženje (Vir: Freeimages.com)
1. Postavite si realna pričakovanja. Če ste na dogodkih živčni, se ne obremenjujte še z nerealnimi pričakovanji. Mogoče ne boste spoznali dvajset novih ljudi ali jih navdušili z najboljšo šalo – zagotovo pa lahko en kakovosten pogovor, ki nudi dolgoročno sodelovanje, odtehta vse omenjeno.
2. Pripravite se. Načrtujte in pripravite nekaj začetnih vprašanj. Odprta vprašanja lahko spodbudijo zanimive pogovore. Večina ljudi rada govori o sebi, svojem delu in hobijih. Sprašujte, koliko časa so že člani gostiteljske organizacija ali pa, zakaj imajo radi svoje delo.
3. Določite si časovno omejitev. Ko se odločite, koliko časa boste preživeli na določenem dogodku, se strah precej zmanjša. Vzemite si najmanj 20 minut, da dobite pijačo in spoznate vsaj eno novo osebo. Običajno boste potrebovali samo nekaj minut, da se prilagodite novemu okolju. In presenečeni boste, kako pogosto boste ostali dlje, kot ste načrtovali.
4. Naj vas predstavijo drugi. Če želite spoznati točno določeno osebo, poskusite najti kak skupen kontakt in prosite, naj vas predstavijo drugi. V pomoč so lahko tudi družbena omrežja … če pa to ne gre, prosite gostitelja.
5. Poslušajte. Introvertirani so običajno angažirani in fantastični poslušalci. Ker je večina ljudi boljša pri govorjenju kot poslušanju, boste zasijali kot nekdo, ki spoštuje druge.
6. Delite svoje osebne zgodbe. Odprite se. Če sprašujete, ne da bi delili tudi svoje osebne zgodbe, se lahko to sprevrže v zasliševanje. Vključevanje osebne note bo pogovor naredilo bolj naraven.
7. Vaja dela mojstra. Če ste še vedno ekstremno nervozni in negotovi, si poiščite izzive v situacijah, kjer nimate kaj izgubiti. Odidite na dogodek za mreženje, kjer nikogar ne poznate. Eksperimentirajte s pogovori in zgodbami.
8. Počasi se daleč pride. Z vajo boste postali bolj sproščeni, mreženje pa bo postala navada, s katero boste tudi iz vsakdanjih situacij potegnili kar največ. Med delom si vzemite čas za spoznavanje sodelavcev. Enkrat tedensko povabite sodelavce na kavo ali kosilo.
Vir: Enterpreneur.com