9 stvari, ki jih premožni počnejo drugače od revnih

Pisatelj Thomas Corley je pet let raziskoval življenja premožnih in revnih ljudi ter opazoval njihove navade. Po njegovi ugotovitvi je spodaj naštetih 9 navad, ki so pretežno značilne za premožne ljudi. Branje si lahko vzamete kot razvedrilo ali nasvet.
9 stvari, ki jih premožni počnejo drugače od revnih

9 stvari, ki jih premožni počnejo drugače od revnih (Vir slike: Freeimages.com)

1. Osredotočeni so na svoje cilje

Medtem ko je 62 odstotkov premožnih osredotočenih na svoje cilje, je med revnimi takih le 6 odstotkov. Ne samo, da si premožnejši postavljajo letne in mesečne cilje, ampak jih kar 67 odstotkov svoje cilje tudi beleži.

2. Vedo, kaj morajo narediti danes

Seznam dnevnih opravil ima 81 odstotkov premožnih in le 19 odstotkov revnih. Med premožnimi, ki delajo seznam dnevnih opravil, jih kar 67 odstotkov dokonča vsaj 70 odstotkov teh opravil.

3. Ne gledajo televizije

67 odstotkov premožnih gleda televizijo največ eno uro dnevno, medtem ko to počne 23 odstotkov revnih. Poleg tega 6 odstotkov premožnih ljudi gleda resničnostne oddaje, v primerjavi z revnimi, ki to počnejo v kar 78 odstotkih.

4. Berejo, vendar ne za zabavo

Veselje do branja ima 86 odstotkov premožnih in 26 odstotkov revnih. Opazna je razlika v namenu branja. 86 odstotkov premožnih, ki radi berejo, vsaj pol ure dnevno namenijo knjigam o samoizboljšanju, medtem ko to počne le 2 odstotka revnih, ki imajo veselje do branja.

5. Poslušajo avdio knjige

Med vožnjo v službo avdio knjige posluša kar 63 odstotkov premožnih in le 5 odstotkov revnih. Tudi če niste ljubitelji avdio knjig, je to lahko dejavnost, od katere odnesete največ, ko se vozite v službo.

6. Naredijo več, kot je potrebno

81 odstotkov premožnih v službi naredi več, kot je od njih zahtevano, medtem ko to stori le 17 odstotkov revnih. Prav tako 86 odstotkov premožnih ljudi, v primerjavi s 43 odstotkov revnih, dela povprečno vsaj 50 ur na teden. Le 6 odstotkov premožnih je nezadovoljnih s svojim delom.

7. Ne čakajo na zadetek na loteriji

Samo 6 odstotkov premožnih igra loterijo, revnih pa kar 77 odstotkov. To ne pomeni, da premožni z denarjem vedno ravnajo previdno. Največ premožnih v raziskavi je bilo poslovnežev, ki so za svoj posel tudi tvegali svoje premoženje.

8. Pazijo na svoje telo

Na število vnešenih kalorij pazi 57 odstotkov premožnih in le 5 odstotkov revnih.

9. Pazijo na zdrave zobe

Kar 62 odstotkov premožnih nitka svoje zobe, medtem ko to počne le 16 odstotkov revnih.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje