
Agencija Ideaz polna inovativnih idej (Vir fotografije: Agencija Ideaz)
Na tekmovanju Partnersallstars, ki ga letno organizira Google Slovenia, tokrat na presenečenje mnogih ni zmagala ena izmed velikih slovenskih agencij, pač pa mlada agencija Ideaz iz Novega mesta. za delovanjem katere stojijo Nika Papič, v vlogi projektne vodje, načrtovalec oglaševalnih kampanj Tilen Šali in Rok Jurečič, vodja in načrtovalec spletnih nastopov.
»Menim, da je eden izmed glavnih razlogov za zmago tudi to, da pri spletni agenciji Ideaz vzamemo vsako stranko v individualno obravnavo in nato preučimo, kateri je najboljši marketinški pristop (»online in offline«) za doseganje njenih ciljev. K temu veliko pripomore tudi taktična uporaba Googlovih orodij in oglaševalne mreže v kombinaciji z drugimi mediji za doseganje tipičnih uporabnikov oz. kupcev glede na stranko,« nam pojasni Rok Jurečič, vodja in načrtovalec spletnih nastopov.
Z omenjeno nagrado bodo v agenciji dobili vpogled v delovanje podjetja Google, dostop do izobraževanj in konzultacij z Googlovimi strokovnjaki, imeli možnost testiranja novih Googlovih izdelkov ter se družili z vodilnimi svetovnimi agencijami s področja spletnega oglaševanja.
Učinkovita zastavitev spletne kampanje
Pri Ideaz sicer uporabljajo t.i. »Off-site« spletno analitiko, ki se ukvarja predvsem z merjenjem obnašanja potencialnih kupcev, vidnosti podjetja na internetu ter povezav do spletne strani podjetja in s t.i. »On-site« spletno analitiko, ki meri obnašanje uporabnikov, ko so že na vaši spletni strani. Tako namreč vidijo, kaj točno so uporabniki delali na strani in koliko časa so se tam zadrževali.