Ali naložbe v zavarovana posojila nudijo visoke obresti?

Varne, donosne in dolgoročne naložbe v zavarovana posojila, ki se odvijajo na spletni platformi za reinvestiranje, nudijo visoke obresti na posamezno investicijo ter zato omogočajo dober dodaten zaslužek. Pri tem varna crowdinvesting platforma s premium donosi predstavlja odlično alternativo klasičnim investicijskim možnostim.
visoke-obresti

Ali naložbe v zavarovana posojila nudijo visoke obresti?

Na spletni platformi za medsebojno posojanje denarja se združujejo tako posojilojemalci kot investitorji. Posojilojemalci oddajo vlogo in zaprosijo za osebni ali podjetniški kredit, pri čemer dobijo ugodno obrestno mero za odplačevanje. Vlagatelji pa financirajo posamezno posojilo posojilojemalca, pri čemer ustvarjajo dodaten zaslužek, ki ga daje dobra obrestna mera.

Visoke obresti in letni donosi za vezavo sredstev

Na višino letnega donosa vpliva več dejavnikov, ki so odvisni predvsem od aktivnosti vlagatelja in optimalne razpršenosti naložb v portfelju. Bolj kot se investitor poglobi in angažira v investiranje na platformi, večje donose lahko pričakuje. Na splošno pa je velja, da je z naložbami v zavarovana posojila mogoče zaslužiti do 10 odstotkov letno glede na vloženo glavnico.

Spletna platforma Nekster je izračunala, da je povprečna letna donosnost vseh objavljenih investicij okoli 8,60 odstotna. To je vsekakor mnogo več, če primerjamo donose v druge naložbe, ki so glede varnosti primerljive z investicijami na platformi. To so predvsem bančni depoziti in vzajemni skladi.

Visoke obresti – od česa je odvisna določitev obrestne mere?

Ko je posamezno posojilo odobreno iz strani platforme, zavarovalnice in bonitetne hiše, se takoj uvrsti v ponudbo naložb na platformi za reinvestiranje. Ob pregledu investicij lahko vlagatelj izbira med različnimi možnostmi. Pri vsakem posojilu so označene določene postavke, kot je višina obrestne mere, obdobje za vezavo sredstev ter najnižji možen znesek za investiranje.

Dana obrestna mera za posamezno posojilo je odvisna od bonitetne ocene posojilojemalca. Pri tem bonitetna hiša oceni kreditno sposobnost posojilojemalca. Le-ta vpliva na sposobnost odplačevanja kredita. Na splošno velja, da višja kot je bonitetna ocena posojilojemalca, nižja je določena obrestna mera za naložbo in obratno. Vlagatelj lahko v portfelju kombinira posojila z različno visokimi obrestmi.

Izplačilo glavnice in obresti

Obdobje vezave sredstev v posamezno posojilo se zaključi, ko je kredit v celoti poplačan iz strani posojilojemalca. Na dan dospelosti investicije se vlagatelju izplačajo ustvarjene visoke obresti skupaj z vloženo glavnico. Zaslužek z letnim donosom lahko investitor reinvestira v nove naložbe in zadrži na platformi za kasnejše investiranje ali pa si denar izplača na osebni račun. V primeru, da posojilojemalec zamuja s plačilom obroka, platforma investitorju na podlagi garancije vseeno izplača ustvarjen dodaten zaslužek.

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje