Amazon nam bo iskal vodovodarja

Zadnje čase je res veliko govora o Amazonu, zlasti glede upravljanja in vodenja dronov. A tokrat beseda ne bo tekla o njih, temveč o novi storitvi, Amazon Home Services. Ta precej spominja na zgodbe trenutno uspešnih startupov in bi lahko postala nova uspešnica.
Amazon nam bo iskal vodovodarja

Amazon nam bo iskal serviserje (Vir slike: YouTube).

Amazon, ki je svojo zgodbo začel kot spletni prodajalec knjig, je v preteklih letih izredno povečal svojo ponudbo. Zdaj se predstavlja z novo storitvijo za domove, ki bo uporabnikom omogočila povezovanje z vodovodarji, električarji in drugimi serviserji. Torej, z delavci, ki jih potrebujemo ves čas, iskanje ustreznega pa nam vzame preveč dragocenega časa.

Od čiščenja hiše do učenja klavirja

Uporabnikom bo omogočen nakup prek 700 storitev, kot so čiščenje hiše, učenje klavirja in drugo. Kakovost storitve bo podkrepljena z Amazonovo garancijo, podobno kot pri produktih, ki jih na njegovi spletni strani prodajajo tretje osebe.

Prepoznali potencial nove storitve

Približno 85 milijonov kupcev na Amazonovi strani kupuje izdelke, ki so povezani s servisiranjem ali inštalacijo, pravi podjetje. Zato ni presenetljivo, da bodo kupcem ponudili tudi nakup profesionalne pomoči.

Amazon dobil dovoljenje s strani FAA >>

Huda konkurenca obstoječim ponudnikom

Za začetek je Amazon novost predstavil v Seattlu, San Franciscu, Los Angelesu in New Yorku, zdaj bo na voljo po celotni ZDA. S tem bo postal direktna konkurenca storitvam, ko so Angie`s List, Craigslist in Yelp, prav tako ostalim ponudnikom teh storitev po ZDA.

Želijo zaupanja vredne delavce

Amazon bo naprej naredil preverbo posameznega kandidata in preveril cene za posamezne storitve. Želijo si zaupanja vrednih profesionalcev. Zna pa se zgoditi, da bo Amazon vztrajal pri izredno nizkih cenah in tako povzročil razvrednotenje njihovega dela.

Brez presenečenj tokrat?

Posvetili se bodo tudi transparentnosti in hitrosti. Za nakup storitve je potrebno 60 sekund, ne glede na to, ali gre za popravilo stroja ali čiščenja doma. »Želimo si narediti transparentne storitve za naše uporabnike, kar pa je danes težko vedno omogočiti.« Standardizirali so vse storitvene ponudbe, dodajajo v podjetju. Tako bo uporabnik vedno vedel, kaj se bo za določen denar naredilo. Brez presenečenj. Dodajajo, da naj bi na vsakem območju mesta sprejeli od tri do 100 profesionalnih delavcev.

Beta testiranje postreglo s presenečenji

V podjetju poudarjajo, da bodo vsa plačila potekala prek njih, izvajalec del pa bo plačan šele, ko bo delo opravljeno. V času beta testiranja, navajajo tuji mediji, so imeli nekateri uporabniki testne verzije težave z višino izstavljenega računa, kar pa je Amazon že razrešil. Amazon si bo vzel del pogače, kolikšna bo to, ni znano. Je pa znano, koliko so zaračunali med beta testiranjem. Za standardne storitve 20 odstotkov, 15 za dela po meri in 10 za tiste, ki bi zahtevale vnovična popravila oziroma storitve.

V novo storitev bodo poleg lokalnih ponudnikov storitev vključeni tudi nekateri startupi, med njimi tudi TaskRabbit in Pep Boys.

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje