Amazon je v prvih štirih mesecih letošnjega leta posloval nad pričakovanji. Dobiček giganta se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 38 odstotkov, na 145 milijonov dolarjev.
Največje povečanje prodaje so zabeležili na področju elektronike, čevljev, nakita in okrasnih izdelkov.
Predstavniki podjetja so izdali tudi načrte za prihodnje poslovanje podjetja. Njihov glavni cilj ni pridobiti več novih kupcev, pač pa povečati količino nakupov že obstoječih strank. To nameravajo uresničiti s širitvijo palete izdelkov, ki jih ponujajo. Področje na katerega v veliki meri računajo je špecerija, katero je pri njih možno kupiti zadnje leto.
Zanimiv podatek je tudi, da je glede na prejšnja leta Amazon znatno znižal vložek za nakup nove tehnologije, kar najbrž tudi vpliva na večji dobiček.
Po objavi rezultatov je vrednost Amazonove delnice poskočila kar za 12 odstotkov.
Vir: The New York Times