
Ekipa Moja čokolada: širitev v Sloveniji ne, v tujino pa! (Vir slike: Moja Čokolada)
Spletna trgovina Moja čokolada je leta 2013 v primerjavi z letom 2012 prihodke podvojila, in sicer na 86 tisoč evrov. Letošnje leto se jim obetajo še višji prihodki, realno gledano okoli 100 tisoč evrov. K temu bodo najverjetneje prispevale tudi nekatere novosti, ki so jih ponudili svojim strankam: »Nove funkcionalnosti, kot so na primer pošiljanje daril na točno določen datum, pošiljanje daril drugemu prejemniku, ki vključuje tudi možnost anonimnega pošiljanja, darilno zavijanje paketov, priložene čestitke in drugo, so dejansko po meri naših strank in zadovoljnih uporabnikov.«
Širitve po Sloveniji ne načrtuje
Da so stranke novosti pozitivno sprejele, potrjuje tudi podatek, da se več kot tretjina odloči za darilno zavijanje. Gavez na to odgovarja v smehu, da očitno delajo pravilno. Kot dobro odločitev šteje tudi odprtje fizične trgovine na tržnici Koseze v Ljubljani. Dodatno širjenje po Sloveniji pa ostaja še neznanka, sicer pa, poudarja, njihov fokus je spletna prodaja in svetovanje na področju sladkih daril, zato fizične širitve z novimi poslovnimi prostori ne potrebujejo.
Načrti za tujino
Je pa zato širitev v tujino eden od kratkoročnih načrtov: »Kako hitro se nam bo uspelo širiti, je sicer odvisno še od nekaterih drugih dejavnikov, si pa upam napovedati, da bomo v roku enega leta imeli vzpostavljeno že spletno prodajo za tuje trge. Fizično pa tam za zdaj še ne bomo nastopili – tekst bomo zgolj prevedli in lokalizirali našo ponudbo ter videli, kaj lahko storimo s spletno prodajo.«
»Dokler nimam izkušenj, so moje trditve le predvidevanja«
»Oh, o nasvetih v tujini pa me (še) ne spraševati. Dokler nimam konkretnih izkušenj na lastni koži, je vsaka moja trditev zgolj predvidevanje. Verjamem pa, da se je potrebno osredotočiti na dve zadevi,« izpostavlja dober produkt z dobro rešitvijo in dober marketing, ki je učinkovit in pametno izrablja sredstva.
Konkurenca je, a ni prave
Direktne konkurence (še vedno) nimajo, obstaja sicer nekaj konkurentov z različno ponudbo, od poročnih konfetov, poslovnih daril in izdelkov za peko. Razlika med njimi obstaja: možnost popolne personalizacije izdelkov po željah strank, podkrepljena s široko ponudbo različnih čokoladnih izdelkov in svetovanje pri nakupu.
Iščete nov karierni izziv?
Sicer pa, če iščete nove karierne izzive v življenju, spremljajte ekipo Moje čokolade, ta se v zadnjem letu še ni številčno okrepila. A v primeru uspešne širitve v tujino se bo po besedah Gaveza vendarle oziral po novem kadru.