Od čokolade, mueslijev do oglaševalskega kanala

Andraž Gavez, mladi podjetnik, ki je pred tremi leti Slovenijo presenetil s čokoladnico na spletu, se loteva novega projekta. Tokratni ni direktno povezan s hrano; usmerjen je v podeljevanje daril oziroma nagrad. Bistvo projekta je, da se lahko tudi na slab dan zgodi nekaj dobrega.

Projektu je z ekipo, ki jo tvorita še programer Žiga in oblikovalec Sergej, s čimer se je zaradi medsebojne energije oblikoval nekakšen fantastični trio, nadel ime »vsak dan je darilo« vsakdanjedarilo.si, ki pa ima poleg obdarovalne tudi oglaševalsko noto. Z njo želijo podjetjem omogočiti učinkovit oglaševalski kanal. »Tudi sam kot lastnik spletne trgovine Moja Čokolada vedno iščem nove oglaševalske kanale,« saj so mi na voljo kanali, če odštejemo TV oglase, ki so predragi, in radio, ki je precej nekonsistenčen, Google oglasi, Facebook oglasi, oglaševanje z bannerji prek drugih spletnih strani in izvajanje lastnih nagradnih iger. Pri vseh naštetih kanalih se pojavljajo ovire, od previsokih cen, vprašljivega učinka pa do predolge porabe časa za izvajanje, torej težave, s katerimi se soočajo predvsem majhna podjetja, ki nimajo velikih proračunov za oglaševanje.

Problem, ki kriči po rešitvi

»Tako sem hitro naletel na problem, ki kar kriči po rešitvi. Naredili smo platformo, kjer je možno izvesti nagradno igro povsem enostavno, v zgolj nekaj klikih, za vse ostalo pa poskrbi avtomatiziran sistem.« Ta objavi darilo, splošne pogoje in obvesti celotno bazo uporabnikov, ki bi jih darilo morda zanimalo. Na koncu naključno izžreba in obvesti nagrajenca ter organizatorja in napiše zapisnik nagradne igre.

En evro na 10 tisoč uporabnikov

Ročnega dela je zato zelo malo, zato so lahko spustili tudi cene: »Ker želimo ostati učinkoviti, zaračunamo zgolj glede na število uporabnikov v naši bazi – cena za objavo dnevne nagradne igre je tako zgolj en evro na 10 tisoč uporabnikov.«

V mislih tudi tujina

»S tako nizkimi cenami za objavo daril ne bomo pokrili naših stroškov, zato smo Slovenijo vzeli kot testni trg,« v tej fazi pa je zagotovo eden največjih izzivov, kako pridobiti in ohraniti večje število uporabnikov ter ob tem ostati zanimiv. »Na dolgi rok si ne želimo lovcev na nagrade, temveč želimo čim bolj relevantne uporabnike,« po drugi strani pa ohranjati visok nivo storitve, brez pošiljanja nezaželjenih sporočil. »V kolikor se bo projekt izkazal za uspešnega, bomo zelo hitro iskali tudi kakšne okrepitve, predvsem na področju širjenja v tujino,« razkriva.

Enostavnost je v ospredju tudi za uporabnika. »Za sodelovanje ne bo potrebno nič drugega kot začetna prijava in nato klik na možnost ´Hočem darilo´,« uporabnik pa bo lahko sodeloval v več nagradnih igrah vsak dan.

Med nagradami tudi izdelki iz Kickstarterja

Uradno lansiranje spletne strani je bilo 3. avgusta, kot pravi Gavez, pa imajo z nagradami pokrit že cel avgust. Ali bodo nagrade potekale le skozi delovni teden ali tudi ob koncih tedna, ne želi razkriti, saj želi presenetiti uporabnike. Razkrije pa, da bodo na začetku darila podarila večinoma slovenska podjetja, katera, ne pove, namigne pa, da bi se v njih lahko našli tudi izdelkih slovenskih proizvajalcev, ki so se predstavljali na Kickstarterju.

Z Mojo Čokolado na Hrvaško

Gavez, ki se je s podjetništvom prvič spoznal ob projektu Moja Čokolada, razkriva, da bo v začetku septembra čokoladna ekipa vstopila tudi na hrvaški trg. Trenutno so v fazi zaključnega prevajanja z domeno mojacokolada.hr. »Bomo videli, kako bodo Hrvati sprejeli čokolado, po prvih nakupih in odzivih sodeč, zelo dobro,« v smehu doda. Za njim je namreč zanimivo leto, poleg povečanja produktnega asortimana, dodali so namreč več kot pet novih blagovnih znamk in več kot sto novih izdelkov, se je Sloveniji predstavil še s projektom izMuesli.

Oznake: ,