
Bebo bo kmalu menjal lastnika.
Vrednost mreže Bebo je ocenjena na 850 milijonov ameriških dolarjev. Po nakupu AOL namerava Bebo združiti s svojim priljubljenim IM (instant messaging) programom (AIM), ki je najbolj popularen tovrstni program v ZDA.
S tem AOL spreminja svojo poslovno strategijo. Začeli so s ponujanjem storitev na področju internetnega dostopa, nakup Bebo pa kaže, da se usmerjajo bolj proti oglaševalskemu poslu. Pred časom so namreč že vložili milijardo dolarjev za nakup oglaševalskih tehnologij, ki jih bodo vključili v svojo novo družabno mrežo.
Bebo je najbolj priljubljen v Veliki Britaniji, kjer je januarja zabeležil 11,4 milijona različnih obiskovalcev. V ZDA je imela ta družabna mreža v istem mesecu 4,1 milijona obiskovalcev. Skupno naj bi imel Bebo registriranih 40 milijonov uporabnikov, vendar pa to niso redni uporabniki (Facebook je imel pred kratkim 65 milijonov aktivnih uporabnikov).
AOL sicer v zadnjem času beleži upad zanimanje za njegove storitve, AIM pa se zaenkrat še dobro drži.
Vir: The New York Times